Maybelline - Color sensational shine gloss: 150 Pink shock

Už je to nějaký ten čas, co vlastním krásný růžový lesk od Maybelline. Jsem spíš rtěnkový typ, ale jelikož mám hodně často suchou a šupinkatou pusu a já trošku barvy přeci jen chci, používám i já občas lesky. Tenhle je můj nejoblíbenější, takže vám ho dnes trochu přiblížím.

Obal:
Plastový obal je z větší části průsvitný, takže přes něj vidíte barvu lesku. Stříbrné víčko je již trochu ošoupané, ale to je jen drobná vada na kráse. 

Aplikátor + aplikace:
Nebo spíš aplikátorek :) Malinký, chlupatý, na dlouhé rukojeti. Aplikace je pohodlná, protože mám úzké rty. S většími aplikátory mám občas problém, jelikož pak více přetahuji :D
Konzistence je krémová, barva se nanáší rovnoměrně


Barva:
Barva je sytá a zářivá žvýkačková. Dá se skvěle vrstvit, takže když budete chtít, na rty ji nanesete v odstínu, jaký vidíte i v balení, což je super! Nemám ráda lesky, které v lahvičce vypadají krásně pigmentovaně a pak nanesete skoro bezbarvý lesk. Produkt mi vydrží na rtech kolem 2 hodin, což je na takový lesk bezvadné. Navíc dobře hydratuje a mám po něm rty hezky hebké. Šupinky nejsou pak skoro viditelné.


A tady už lesk v akci. 


Ano, mobil to s filtrem trošku přepískl :D Ale nerecenzuji makeup, ale lesk, tak snad odpustíte :)) 


Suma sumárum:
Pro mě ideální varianta na dny, kdy nemohu použít rtěnku. Krásná barva, pigmentace i výdrž. Asi nemám co bych mu vytkla. Cenu bohužel nevím, ale řekla bych, že bude stát kolem 150kč?

A jak se lesk líbí vám? Máte nějaký? Jak jste spokojené?

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥



17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já takové žvýkačkové můžu :) Děkuji!

      Vymazat
  2. Lesk jsem si chtěla už celkem dávno koupit, ale pak jsem na něj zapomněla. Teď jsi mi to zas připoměla, četla jsem na něj spoustu kladných recenzí a prostě si ho musím koupit :D Vypadá krásně :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě že tak! :D Určitě nebudeš litovat :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ano, jednoduché, bez zbytečných zbytečností :))

      Vymazat
  4. Tobě sluší všechny barvy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já na lesky moc nejsem, ale tenhle se mi líbí :) Hlavně ta pigmentace je skvělá :) Možná si ho pořídím, až se rozhodnu, že potřebuji lesk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že dobrá volba! :) Do krámu určitě unosíš :D Ne, to byl jen vtip :))

      Vymazat
  6. Po tomhle se rozhodně musím podívat,mimochodem tahle barvička ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pozývam Vás na môj nový blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi odstín :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥