Co skrývá má kosmetická taštička?

Čauky mňauky :) Dneska, když jsem šla do práce, málem mi tíha kabelky urvala ruku... Vlastně ne jen dneska. Taky se vám to stává? V kabelce v podstatě nic, ale je těžká, jak kdybyste tam nesli zlaté cihly. Rozhodla jsem se tomu tedy přijít na kloub a zjistila jsem, že s sebou tahám neskutečné množství kosmetiky! Ano, ano, asi se to dá pochopit, když jsem ta kosmetická bloggerka :) Ale i tak! Měla bych se trošku umírnit. Vás určitě bude zajímat, co že to útroby mé kabelky skrývají, takže mě to přivedlo na nápad udělat článek o obsahu mé kosmetické taštičky. A tady je :)
 
Zde rychlý náhled. No uznejte, je toho docela dost, až se trochu stydím. Ale když chcete vypadat dobře celý den, nějakou tu utrženou končetinu musíte přežít :D


 
 
Tak si to dáme hezky zleva.
  • Carmex - Klasická verze v kalíšku, bez které se neobejdu ani jeden jediný den. Pokud se mi náhodou stane, že ho zapomenu, mám silné abstinenční příznaky :D Chybí mi ten pálivý, brnivý a svěží pocit na rtech. To totiž pro mě znamená "že to něco dělá" :) Jednička mezi balzámky, fakt!
Moment, jdu si přetřít rty.. Aaaaach.... jedeme dál!
 
  • Reniu kokosové máslo s vůní melounu - Když mám chuť na něco voňavějšího, používám na rty toto máslo. Mažu si s ním i ruce, ale jen v případě, že vím, že ji nikomu nebudu podávat... :D V posledních pár dnech se ale nějak srazilo a stala se z toho tuhá rosolovitá věc, což by se asi kokosovému máslu stát nemělo? Zřejmě obsahuje i něco, co tuto změnu konzistence změnilo. Takže asi letí do koše, jelikož nejde ani roztírat :(
Kšááááá, máslo s chemikáliemi! (asi...)
 
  • HM tvářenka - Vždy s sebou nějakou nosím. Teď je to zrovna tato, krásná růžová tvářenka od značky HM z loňské limitované kolekce. ano stále ji miluji! Recenze zde.

  • Famous paletka na obočí - Abych měla jasné oko, musí být dobře orámováno. A rám oka tvoří vždy perfektní obočí. Ne že bych si ho tzedy uměla tak skvěle nalíčit, ale mám dobrý pocit, když se o to aspoň snažím. A to se, jak známo, cení :)
 
  • L'Oreal Nude Magique - Novinka v mé kosmetické sbírce. slyšela (četla) jsem na něj jak chválu, zápory, ale i rozporuplnné názory, kdy se holky nemohly rozhodnout, jestli ho milují, nebo nenávidí. Já si zatím nechám vyjádření pro sebe, jelikož jsem stále ve fázi testování. Tak uvidíme :)
 
  •  Maybelline pudr z kolekce Fit Me! - Stálice. Jinak ho snad ani nazvat nemohu. Od té doby, co ho mám, nepoužívám žádný jiný. Jsem s ním naprosto spokojená. Je jemný, lehký, zmatní tak akorát a nezvýrazňuje šupinky. co víc si přát? Recenze zde.
Hmmm, ještě že se na něj dostala řada... Moje pleť už nevypadá zrovna fresh... Taaaak a vše je zase OK.
 
  • Gabriella Salvete 01 Lila romantica - Asi staletá rtěnka, která stále patří mezi mé oblíbenkyně. Za chvíli dojde. Asi ji nahradí její mladší dvojče v téže barvě. Je úžasná :) Recenze zde.
 
  • Dermacol Cover makeup - Tenhle produkt snad vlastní každá holka, co se o kosmetiku zajímá. Čím jiným nejlépe zakrýt kruhy pod očima a pupínek? já nic lepšího neznám. K těmto účelům je ho v tubičce asi tuna. Takže je to tak trošku neverending story :)
 
  • Rimmel Scandaleyes lycra flex - Koupila jsme si ji spíše ze zvědavosti. Recenzi si nechám na později. Není špatná, ale žádné terno to tedy také není. Ale rozhodně je dobré, když nějakou řasenku u sebe máte. Snadno napravíte,co čas během dne zkazil.
 
  • Rimmel I ♥ 270 Hot shot - užitečný pomocník, když se vám na nehtech stane nehoda v podobě odloupnutého laku, nebo taky když údržbář ve vaší práci potřebuje něco k označení klíče :)
 
  • Dermacol linky ve fixu - You know, how much i love them... Už mám třetí balení a stále jsem stejně spokojená. Recenze zde.
 
  • Milani Shadow eyez 10 Almond Cream - Ano, opravdu je tam eyez, neupsala jsem se :) Multifunkční krémové stíny v tužce. I na ně chystám recenzi.
 
  • Clarins Instant sun light - Malá paletka, která obsahuje 4 oční stíny a 1 krémovou linku. To abych měla na výběr, co si během dne na oči napatlám. Většinou odcházím z bytu jen s řasenkou a domalovávám se až v práci. Protože komu by se chtělo malovat si perfektní oční stíny v 5h ráno?
 
Aby toho nebylo málo, v kabelce mohu najít ještě spoustu jiných věcí... Voňavky a nekonečné množství produktů na rty. Pro pobavení přikládám fotku rtěnek, lesků a balzámů, které jsem našla v kabelce, když jsem dělala čistku. Fotka je stará asi měsíc, to jsem nosila ještě starou taštičku.
 
 
 
 
Tak teď už chápete, proč mi má kabelka trhá pravidelně každý den ruce? A jak jste na tom vy s výbavou vaší kosmetické taštičky v kabelce?



Krásný den,

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥



22 komentářů:

  1. Buď mám tak malou taštičku nebo jsou všechny ty výrobky tak velké, ale ani zdaleka do ni nenacpu, to co bych chtěla :D a jelikož v mé kabelce vládne taštičkový systém mám taštičky hnedle 3 :D hihi to s těmi rtěnkami znám. Vždy, když nějakou hledám jdu šátrat do kabelky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to mám jen jediné řešení... Koupit větší taštičku! :D

      Vymazat
  2. Já většinou nosím jen pudr a rtěnku. :D A když už něco dalšího, tak tužku na obočí. Pak balzám, krém na ruce... Dost jsem to teď umenšila, nemám ráda právě ten pocit, když mi kabelka urve rameno. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuju tě! :D Já taky ne, ale nemůžu si pomoct :)

      Vymazat
  3. Máš toho opravdu hodně :D já nosím většinou jen lesk/rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsme na tom stejně :) taky toho sebou tahám hodně, ale používám to minimálně ;) člověk nikdy neví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak kdy, někdy se toho ani nedotku (kromě pudru a balzámu) a někdy zase použiju téměř komplet vše (třeba když jdu po práci na rande :D )

      Vymazat
  5. já sebou nosím jen korektor, rtěnku a pudr, případně takové ty odmašťovací papírky na obličej, malý deodorant a atomizér s parfémem, většinou ještě ale tahám knihu a deštník, takže to stejně mám těžký...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deodorant tahám také v cestovním balení. Miniaturky jsou moc šikovné. Njn, máme to holt těžké... :D

      Vymazat
  6. Som na tom narovnako, nevedela by som mať pri sebe len púdera rúž napríklad, mne treba všetko, istota je istota :D
    http://thelifeofromi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já ne :D zvyk je železná košile :)

      Vymazat
  7. Nechápu. Já mám v kabelce jen balzám na rty, příp. ještě rtěnku a v létě rozprašovač s vodou na obličej (podotýkám 50 ml v plastu, takže celkem malé a lehké). Nedokážu si představit, že bych s sebou každý den vláčela celou kosmetickou výbavu. Proč?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože pracuji 12h a během dne everything is melting down the face :) Před odchodem potřebuji look dost osvěžit, jelikož jak jsem psala, většinou mě pak čeká ještě rande. A to chce přeci být každá krásná, nebo ne? :)

      Vymazat
  8. Já s sebou nosím jen krém na ruce, balzám a lesk, to z kabelky nevyndavám. Pka ještě tedy taštičku s make-upem, tužkou na oči a řasenkou. Make-up nosím protože mám celoroční rýmu a nos neustále červený, tak abych nevypadala jak klaun :D A tužku protože docela často slzím a občas to ta tužka tolik už nezvládá. :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  9. já se snažím s sebou nosit co nejméně, protože těžké kabelky přímo nesnáším :D jinak Carmex a tu Háemkovou tvářenku mám také :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsme na to stěně, taky toho beru hodně :D

    OdpovědětVymazat
  11. šmarjá ty toho máš :-DDD
    Já už to srazila jen na pár věcí (rozuměj cca tak dva lesky, jednu tužku na rty, jednu rtěnku, krém na ruce, vlhké ubrousky, jednu tvářenku, dva cestovní flakony s parfémem, dva balzámy na rty, zrcátko, tyčinka s SPF 50 --skoro samé malé věci).
    Vyfotila jsem obsah kabelky kdysi na FB a nechala si radit od známých, co mám vyndat :-D většinou radili, že s sebou nemám nosit knihu, laky na nehty a půllitrovku vody :-D
    Jinak Lumíka jsem si pořídila dnes skoro až náhodou (musela jsem na něco čekat, tak jsem šla do drogerie a bylo mi blbé odejít s prázdnou, tak jsem ho vzala v akci za 200). Nejvíc mě hned z obrázku zaujala ta paletka, tu bych využila...asi to byla nějaká limitka co? :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Jo a to kokosové máslo! Nevyhazuj ho rovnou, zkus ho nejdřív rozehřát (třeba na sluníčku an okně) a pak počkat až ztuhne, je dost možné, že se vrátí do původního stavu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti to na té fotce sluší Anetko <3 Zuzka :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem nedávno zjistila, že v kabelce kromě základní kosmetiky (řasenka, pudr, štětec na pudr, make-up) tahám milion laků a balzámu či rtěnek, absolutně nechápu proč zrovna laky .. Říká ta, co to zjistila, když si též málem urvala ruku pod tíhou kabeky btw .. :D

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. v kabelce mám jenom rtěnku, balzám, Carmex (ten nesmí chybět), krém, dezinfekci, pudr a korektor :))
    a jsem zvědavá na tvé hodnocení toho makeupu, já jsem trošku zklamaná :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥