Top secret péče o vlasy!

Proč nemá den více než 24h? Tuto otázku si v poslední době kladu hodně často... Potřebovala bych více času na rodinu, na partnera, na přátele, na zábavu a hlavně na blog! Konečně však nastal víkend, takže pár restů teď mohu napravit.

Určitě jste už na některých blozích zaregistrovali poprask kolem záhadného balíčku s neznámými produkty. Cílem tohoto projektu bylo, že blogerka nebude vědět, co přesně testuje, tudíž nebude nijak předpojatá vůči značce a účinkům. Ohlasy nastaly různé. Někomu se tento pokus líbil, někomu zas tolik ne. Mně se obavy kolem tohoto testování nikterak nedotkly, naopak se mi to zdá jako super nápad! Nejen že možná zhodnotím to, čeho bych si normálně nepovšimla, ale také zjistím, jak daleko od pravdy jsem během testování stála. Vrhnem se tedy na recenzi zaslaných produktů a držte mi palce. Snad jsem u tohoto testu moc nepropadla :)

Lahvičky přišly v balíčku, který vypadal jak zásilky za starých časů z velkých dálek. Nápis TOP SECRET mě pobavil :D Někdo si dal opravdu záležet. Super!


Po otevření jsem našla dvě lahvičky bez názvu, značky i složení. Byly pouze označeny čísly 1 a 2. První obsahuje šampon a druhá kondicionér.


Já úplně nemohu posoudit, jak obě věci fungují zvlášť, protože jsem je vždy zkoušela jen dohromady. Takže budu hodnotit účinky obou naráz. Obě dvě věci krásně voní. Svěže, ovocně, no prostě letně. Jsou krémové a skvěle se na vlasy nanášejí. Šampon dobře pění, stačí ho troška. Není třeba nanášet dvakrát. Kondicionér vlasy hezky obalí, hned ho oplachuji. Vlasy jsou po vysušení ručníkem ready pro rozčesání. Jde to skvěle, jsou hezky oddělené a ošetřené. Po vysušení fénem mají vlasy velký objem. Jsou opravdu dost nadýchané, jako cukrová vata :D Proto se domnívám, že jde o objemové produkty... 

První den jsou vlasy krásné, jak jsem psala, ale druhý den je mám dost zatížené a zplihlé. Proto musím použít do kořínků trochu suchého šamponu. Což asi pro mě není úplně žádoucí, den po umytí. Používám ho tedy, když vím, že pro ten daný den chci mít hezké vlasy s objemem, ale zároveň, když vím, že druhý den budu mít čas si je znovu umýt... If you know, what I mean.

Sečteno podtrženo, asi to nejsou produkty úplně přesně pro můj typ vlasů, protože druhý den jsou opravdu zplihlé, jak když mám na hlavě tři chlupy. Ale své příznivkyně si určitě najde. Já jsem už teď jen zvědavá na odtajnění značky a údajných účinků!

Mějte krásný den,



                                                                                                                     Vaše Aneta 


4 komentáře:

  1. Máš odvahu Anetko :) já furt nevím jestli bych to zkusila když by tam nebyl ani popisek :)
    Na fotce jsi nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  2. uz by mohli odtajnit co to bude :) nech potom clovek zbytocne nemina peniazky :)

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. máš krásne vlasy. ja tiež milujem skúšať nové veci ale keď tam neni popis tak to by som sa asi neodvážila

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. To je super:) Asi taky vyzkousim:D
    http://vizaz-online.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥