L'OCCITANE - ROZJASŇUJÍCÍ ČISTICÍ PĚNA SLAMĚNKA A SEDMIKRÁSKA

Fíha, vždyť já už skoro ani nevím, jak vypadá můj vlastní blog! Je těžké si rozdělit čas mezi všechny věci, co chcete stihnout, když den má jen 24h. To máte práci, přítele, přátele, nějaké vlastní zájmy (včetně blogu) a spánek. Kéž by šlo jen vyměnit baterky, jako králíci v reklamě na Duracel a jet na plné obrátky dál :) To už by bylo ale asi trochu sci-fi :) Nicméně dnes mám pro vás recenzi na produkt od L'Occitane. Je to moje úplně první zkušenost s touto Francouzskou značkou. Pokud se chcete dozvědět více historii, doporučuji se mrknout na tento odkaz, kde je opravdu moc krásně zpracovaná :)
 
Kdo by nechtěl mít krásnou a zářivou pleť? Určitě každá z nás. Já nejsem výjimkou, proto mě zaujala čistící pěna Slaměnka a sedmikráska, která by vaši pleť měla rozjasnit. Pěna neobsahuje mýdlo, ale za to v ní najdete esenciální olej ze slaměnky a výtažky ze sedmikrásky. Ty mají rozjasňující účinky a mají sjednotit odstín vaší pleti.
 
Obal
Velmi jednoduchý a čistý design, že se jedná o L'Occitane, se dozvíte až z druhé strany, pokud máte ostříží zrak :D ale to je jen taková menší technická poznámka. Slabinou je ale uzávěr. Když víčko odšroubujete, okamžitě se z něho řine krémový produkt, takže ho máte všude... Když pak lahvičku zase uzavíráte, ze závitu produkt opět vytéká, takže je třeba víčko po každém použití čistit. A mě to otravuje! :D

 




Účinky
Musím říct, že mě pěna velmi mile překvapila. Po styku s vodou se krémová konzistence mění v pěnu, tu pak pohodlně nanesete na vlhký obličej, provedete krátkou masáž, čímž uvolníte veškeré nečistoty, které se na pleti během dne usadily a smyjete vodou. Já, abych účinek ještě umocnila, používám s ní i můj Visapure. Nemám potřebu pak doodličovat něčím jiným (teď nemyslím oční okolí). Nanesu krém a je hotovo. Pleť je poté opravdu velmi hebká a do rána je ještě hebčí :D Opravdu.
 
Stejný rituál mě čeká i ráno po probuzení, kdy ale již nepoužívám čistící kartáček. Vystačím si pouze s dlaněmi a prsty. Jen si dávejte pozor, aby se vám nedostal do očí, protože pálí jako čert... spíš jako ďábel... Brrr :))
 
Výsledek
Čistá pleť se zdravým odstínem. Dokonce mě zbavila velké části mini pupínků na čele (takové té krupičky), co se mi z nejasného důvodu v poslední době na čele objevily. Pleť je hezky hladká a opravdu má pěknější barvu. S korektorem se nemusím už tolik trápit a snad mi teď i makeup lépe drží.
 
Jsem z ní nadšená a určitě si do budoucna koupím další balení. Cena je 600Kč
 
Děkuji za poskytnutí produktu k recenzi.
 
A co vy? Sháníte něco podobného, nebo jste už tuto pěnu zkoušeli na vlastní kůži? Co byste vy rádi od L'Occitane vyzkoušeli?
 
Krásný pátek,
 
                                                                                                                        Vaše Aneta ♥
 
 
 
 

5 komentářů:

  1. Teda ta cena mě moc nepotěšila :( Ale k vyzkoušení mě láká, třeba by zbavila krupičky na čele i mě :D Zatím mi totiž nic nepomohlo...

    OdpovědětVymazat
  2. Abych po pravdě řekla, tak mě L´Occitane vůbec neláká a jako značka taková mi ani není sympatická. Ani nevím čím to je. Navíc ty jejich šílené ceny.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  3. Znacka mi prijde jako hodne predrazeny Yves Rocher :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje recenze mě zaujala :), možná produkt vyzkouším, protože jsem ještě nenašla nic, co by mě mých drobných nedokonalostí pleti zbavilo :(.

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, tak to mě láká. Též bojuji s drobnou krupičkou na čele a nevím, jak na ni. L´Occitane mám moc ráda. Je sice dražší, ale na jejich krém na ruce s bambuckým máslem a cokoli s verbenou nedám dopustit.
    Jediné, co mi nesedí jsou vůně. Nádherně voní, to ano, ale na mně vůbec nevydrží, což za ty peníze je k vzteku.
    Skvělý je též sprchový olej s mandlí.
    Naopak mě nebere výše zmíněný Yves Rocher ...
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥