Sérum pro růst řas Realash

Určitě si ještě vzpomínáte, jak jsem tu pěla ódy na nový odličovač od Garnier, po kterém se mi krásně zregenerovaly a prodloužily řasy... Používám ho dál a nehodlám to rozhodně měnit. Také jsem psala, že se bojím, že mi místo řas začnou rašit spíš vlasy :'D Co čert nechtěl, přišla mi nabídka od společnosti Realash, že bych mohla vyzkoušet jejich sérum na řasy. Zkusit se má všechno a já na to kývla. 

Sérum budu zkoušet 3 měsíce a vždy vám dám vědět, jaký pokrok jsem zaznamenala a budeme spolu porovnávat výsledky na pořízených fotografiích. Moc se na to těším a zajímá mě, jak si Realash s mýma řasama poradí. Moc ráda bych měla řasy hustší a silnější. 

Popis z webu:
REALASH je vyživující sérum na růst řas. Jeho revoluční receptura útočí na svět kosmetiky. Náš patentovaný přípravek byl objektivně testován skutečnými ženami, prověřen klinickými testy a je doporučen mnohými blogery.

REALASH vám dodá vzhled celebrity: luxusně husté řasy, prodloužené a svůdně zvlněné na maximum. 


Navíc zde naleznete informaci, že po ukončení kůry budou řasy o 25% delší a o 84% hustší! No čísla jsou to krásná, ale dejme tomu čas :)

Sérum budu nanášet jednou denně a to večer před spaním, jako když si maluji llinky nad horní linii řas, pěkně ke kořínkům.

Nyní přidávám pár fotografií "před" kůrou. Buďte shovívaví ke stavu mé pleti na fotografiích... Brala jsem antibiotika a to udělá s pletí své :-/

Bez řasenky

S řasenkou

 Musím pochválit krásnou krabičku s mašlí, ve které sérum přišlo. Taková blbost a jak hned dokáže zvednout náladu a člověka potěšit :))))



Více informací naleznete na webovkách Realash zde. Takže testování zdar a za měsíc další článek o Realash nazdar! :D

Mějte krásný den,

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


2 komentáře:

  1. Kvuli tobe me ten odlicovac laka,i kdyz normalne nepouzivam. Jsem zvedava na vysledky sera:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥