My makeup story TAG :)

Ahoj holky (a kluci :'D). Doufám, že si užíváte dnešní den. Už straaašně dlouho jsem se tu jen tak nerozepsala. Abych to napravila, vybrala jsme si pro tentokrát TAGovku - My makeup story. Dozvíte se o mně zase něco nového, protože myslím, že nic podobného jsem ještě nikde nepsala, ani neříkala.



  • Kolik let ti bylo, když si začala nosit makeup?
Za mlada jsem měla obličej jak rozkvetlou japonskou zahradu :D Rozumějte bylo mi asi 13, když jsem začala řešit svůj vzhled a akné mi rostlo na obličeji jak houby po dešti. Měla jsem šííílenou krupičku, mastnou pleť a o takové ty ošklivé boláky taky nebyla nouze. A tím se dostáváme k bodu č. 2
  •  Jak jsi se dostala k makeupu?
Samozřejmě jsem chtěla být krásná jako Šestikočky z filmu Přes noc třicítkou :'D Takže jsem se začala zajímat, jak bych mohla akné zakrýt. Moje tehdejší dermatoložka mi doporučila Aknecolor, což byla taková hojivá hutná mastička, obarvená na hnědo, jako makeup. No nic pěkného mi to s obličejem teda neudělalo. Ale tehdy jsem byla úplně nadšená, protože jsem neměla obličej jak rak. Za to jsem vypadala jak žena afrického kmene (chápejte - jako černoška) s naleštěným obličejem (mastná pleť :(( ) a sem tam nějakým tím ornamentem (pupínky, to vám asi došlo). 

Po mírném zlepšení se mi už Aknecolor zajídal, tak jsem šla poprvé vybírat i do drogerie. Připadala jsem si jako Anetka v říši divů :'D Tolik věcí... Co si vybrat? Pomohla mi maminka a vybrali jsme makeup od Dermacolu Acnecover. K němu jsem dostala i svůj první pudr! S Dermacolem už se mi žilo mnohem lépe a pudr konečně zajistil, že se mi obličej neleskl jak koleno. 

Kdybych měla zmínit dekorativku, tak jako první jsem dostala bezbarvou řasenku a modré stíny Gabriella Salvete :D Asi nemusím zmiňovat, jak moc mi ty blankytně modré stíny "slušely" :'D... dále si vzpomínám, že jsem ve své výbavičce měla bezbarvý lesk (tipuji že Miss Sporty) a černou kajalovou tužku téže značky. Pandí oči byly v mém pubertálním věku velmi oblíbeným lookem, takže čím víc černá, tím víc panda... A v-v-v-vo tom to je... Teda bylo :D
  • Jaké jsou tvoje oblíbené značky?
Z dekorativní kosmetiky z drogerie rozhodně Maybelline a L'Oréal. Pokud by to mělo být z parfumerie, tak určitě Too Faced. Z pečující kosmetiky mám ráda The Body Shop, Niveu a  Garnier. Laky na nehty mám nejraději od Gabriella Salvete a u vlasů to tolik neřeším. Jeden čas jsem milovala Tigi Dumb blonde a možná se k této řadě opět vrátím. aspoň na chvíli :D
  • Co pro tebe makeup znamená?
Jakožto pro beauty blogerku pro mě znamená hodně. Možnost sebevyjádření, zábavu, kreativitu,... Díky makeupu jsem měla možnost zažít spoustu skvělých akcí a setkání, na které bych se bez něho v životě neměla možnost podívat a dostat. Jsem makeupu vděčná za hodně. Díky svému blogu a YT kanálu jsem se seznámila s mnoha zajímavými lidmi. Z některých se dokonce stali i moji přátelé. Z koníčku se stal kůň a já jsem ráda, že se můj blog pořád ještě někomu líbí a neupadl v zapomnění :)
  •  Kdyby jsi na tvář mohla použít 4 produkty, které by to byly?
To je celkem jednoduchá otázka. Makeup + pudr + řasenka + tvářenka. Tyto 4 produkty mi k mému basic looku rozhodně stačí. Zrovna dneska se můj Makeup of the day skládá z těchto 4 produktů a cítím se skvěle :) Dny, kdy jsem potřebovala nosit kompletní makeup i když jsem šla s košem nebo dolů do večerky, jsou již ty tam. Dokážu v sobě objevit i tu přirozenou krásnu, nezakrytou tunou produktů. Pokud bych však mohla přidat ještě jeden produkt, byly by to oční linky! To je mé poznávací znamení, v nich se cejtím maximálně sexy... :'D 
  • Co máš na makeupu nejraději?
Nejraději na něm mám to, že díky němu mohu vypadat pokaždé trošku jinak. Samozřejmě i jeho moc zakrýt různé nedokonalosti zbožňuji. Nejlepší ale je, jak z nevinného looku můžete v cukuletu vytvořit něco dramatického, extravagantního a nečekaného. Nikdy mě nepřestane udivovat um makeup artistů. Přála bych si, abych i já měla to nadání a dokázala vykouzlit ty dokonalé looky :))
  • Co si myslíš o kosmetice z drogérie a drahé značkové kosmetice?
 Jak již bylo řečeno mnohokrát, drahé, neznamená vždy dobré. Já nemohu moc posoudit, protože Highend produktů zas tolik nevlastním. Nějakou ru rtěnku, rozjasňovač, řasenku, stíny a tím končím tvá Máňa :D V budoucnu bych se chtěla zaměřit i na více luxusnější kosmetiku, ale to spíše výhledově. Mám teď celkem dost produktů, co bych chtěla spotřebovat, že se nechci zahlit dalšími. Jinak proti drogérkové ani dražší kosmetice nic nemám. V každé kategorii najdete jak skvělé výrobky, tak absolutní propadáky.
  • Jakou radu by jsi dala začátečnici v líčení?
Nezakrývej svou přirozenost. Zakryj nedostatky tak, aby ses cítila krásně a pohodlně, ale nepřetvářej svou identitu. Nech si to na později. Zatím ti stačí zvýraznit to co je krsáné a co se ti na sobě líbí. Pokud nevíš po čem sáhnout a jaké produkty vybrat, poraď se s mamkou, kamarádkou a nebo mi napiš e-mail :D 

A taky nepřehánějte to moc s líčením do školy. Moje třídní učitelka na základní škole nás ponižovala tím, že nás posílala umýt si obličej na záchod, nebo dokonce u umyvadla ve třídě... No představte si tu ostudu a omalovánky na obličeji po drhnutí pouze čistou vodou... No zkuste umýt řasenku a černé linky.... Ach jo :D
  • Jaký trend v makeupu jsi nikdy nechápala?
Nikdy jsem nechápala a nikdy nepochopím trend vytetovaného makeupu... Obvzláště obočí. Přijde mi to ošklivé, až hrubé. Tím se ale nechci nikoho dotknout. Každý ať si na sobě nosí, co chce. Vytetované linky a kontura rtů... to jde také mimo mě. Dál se mi vážně nelíbí takzvané spider lashes, neboli pavoučí nožičky slepených řas. To mi také přijde totálně antisexy. A už vůbec nemluvím o malování malých holčiček, třeba v pěti letech kvůli soutěžím krásy. To je hodně rozšířené hlavně v USA, zkuste si najít pár dokumentů na YT... Z těch matek se mi zvedá žaludek a dítek je mi moc líto. Pěstují v nich komplexy a touhu po tom být dokonalá už od malička... No hnus, vážení!
  • Co si myslíš o beauty komunitě na Youtube?
 Jelikož i já jsem její součástí, nemohu o ní říci nic špatného... :D Ne teď vážně. Určitě se najdou i tací, kteří by asi ještě beauty světem a točením videí měli být nepolíbení. Věková hranice "beauty gurus" se stále snižuje a já to prostě nechápu!

Já sama se za youtuberku rozhodně nepovažuji. Natočím video pokud mám hodně dobrou náladu a spoustu času. Editování, stříhání, přetáčení, nahrávání, focení, líčení, přípravy,... To prostě zabere spoustu času a přes to výsledek není skoro nikdy takový, jaký bych si přála. Chybí mi technika, prostory i osvětlení. Mnohdy i nápady a nechci se do toho nutit. Já jsem prostě blogerka, s občasnou chutí vám něco sdělit ve videu... A tak to berte :) 

Jinak v YT komunitě občas objevím některá videa, která opravdu stojí za shlédnutí a samozřejmě odebírám i "svá" oblíbená děvčata :)) U nich čerpám inspiraci a hodněkrát se i od srdce zasměju. 


Vůbec netuším, jestli někdo dočetl až sem :D Ale budu ráda, když mi napíšete nějaký pěkný komentář a k otázkám se vyjádřili a napsali třeba vaši vlastní zkušenost :)) Krásný zbytek dne,



                                                                                                                    Vaše Aneta ♥


 

16 komentářů:

  1. S tím Acnecolorem jsem to měla podobně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lol, vypadáš jak transka :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. By mě zajímalo kolik transek za svůj život anonymní potkal/a, že je tak znalý/á =D

      Vymazat
    2. To i mě :D Ale tak docela mě to pobavilo :D

      Vymazat
    3. Tak mělo by se podle něčeho soudit, tak je zřejmě v týhle oblasti znalec/znalkyně =DD Se asi pohybuje v zajímavý společnosti... =D Někdy jsou ty komentáře fakt mazec =D

      Vymazat
  3. Skvělej tag! :-) Možná si ho i pujčím :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Heléé já jsem také používala Aknecolor :D ! Byl to můj první "make-up pomocník" až na to že jsem si teda kupovala světlou verzi a používala jsem ho hodně dlouho, dokonce mám jedno skoro celé balení ještě v kosmetickém stolku :D ! Anetko musím říct že jsi mě chvílemi hodně pobavila, píšeš hrozně vtipně a ze článků vyzařuje jakási pohoda :) ! Na fotce Ti to šíleně sekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ale ty žádné nemáš ne? Mně o aspon neprijde :))) A dekuju moc za kompliment :))) :-*

      Vymazat
  5. Podla mna Aknecolor sme mali doma vsetky :)


    Posledny den giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Trošku jsem se nad tvým utrpením zasmála, napsala jsi to moc pěkně :-) Jinak ty jsi zmiňovala modré stíny od GS, já zase pamatuji své úplně první modré stíny, co mi dala mamka od Bourjois - taky jsem vypadala děsně sexy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu :D No ale počkat, Bourjois, to je jiná liga... :'D

      Vymazat
  7. Moc pěkný tag, S tou ženou z Afrického kmene jsi mě rozesmála :D měla jsem to totiž nějak podobně. Bože, když se teď kouknu na fotky ze základky, jak jsem takhle mohla vyjít ven, nechápu. Ty černý oči to byl taky konec, ještě do toho nějaká mánie emo. Nosila jsem fakt dost tlusté linky (sakra proč mi nikdo neřek, že mi nesluší) když jsem v nich vypadala jak idiot.

    OdpovědětVymazat
  8. No, je vidět, že jsi jiná věková kategorie než já. My se tedy na základce líčit nesměly, možná tak v 9 by něco málo (= barevný jelení lůj nebo řasenka) prošlo, jinak nás ale učitelky poslaly se umýt ;0) Takže mou jedinou výbavou byla bezbarvá řasenka ;0)
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥