Novinka na trhu - Philips - VisaPure - Vyčistěte svou pleť dokonale!

Dneska to vidím na hodně hodně hodně dlouhý článek, takže se na něj rovnou vrhneme, protože budete mít rozhodně co číst :) 



Před třemi měsíci jsem se zúčastnila blogerského setkání pod záštitou značky Philips. Jsem strašně ráda, že jsem pro tento testovací projekt byla vybrána a moc si toho vážím. Zásluhu na tom máte i vy, moje čtenářky a čtenáři (ano, i nějaký ten mužský sem občas zavítá :D) - děkuji vám!!! Cílem bylo představit pěti beauty blogerkám novinku od značky Philips - VisaPure. Měla jsem poznat další dvě blogerky, které jsem doposud znala jen z té internetové stránky :) 

Photo by Skodulka, na fotce chybí Rendy :)

Photo by Skodulka




VisaPure je kartáček určený k dokonalému vyčištění pleti obličeje a dekoltu. Nejen že rotuje kolem své osy, ale také vibruje. Tím jemně rozruší povrch pokožky tak, aby se čistící produkt dostal i do těch nejmenších pórů a vrásek. Pleť je pak dokonale čistá a zdravá. 





Kartáček má být 10x efektivnější než ruční mytí, ale díky své jemnosti a šetrnosti se dá používat 2x denně. Vybrat si můžete ze tří variant nástavců:
  1. Jemný - Růžová verze, pro mě ta nejlepší. Kartáček je heboučký a moc příjemný na pleti. Je určený pro citlivou pleť, kterou já mám. Je však stejně efektivní, jako druhá verze. Nemusíte se bát poškrábání a v tomto případě ani velkému začervenání pleti
  2. Normální - Bílá verze. Zkoušela jsem ji párkrát, ale pro mou pleť to není úplně to pravé ořechové. Pleť jsem po něm měla viditelně červenou a trošku podrážděnou. Takže jsem pak dále tento nástavec nepoužívala.
  3. Peeling - Tento kartáček je určen k občasnému použití, například jednou za týden. I když je to ze všech tří kartáčku největší drsňák, je stále hodně jemný a pleť jsem po něm překvapivě neměla tolik zarudlou. Na citlivější místa jsem ho však i přes to nepoužívala, to jsem měla strach. Na T-zónu je však ideálním pomocníkem. Odstraňuje odumřelé buňky určitě lépe, než pri klasickém ručním peelingování.

Všechny kartáčky podporují díky rotačním a vibračním pohybům prokrvení a mikrocirkulaci pokožky. Zlepšují absorpci přípravků do pleti, takže jsou ještě účinnější, než při klasickém čištění. Krémy se lépe dostanou do hlubších vrstev pokožky, takže dokážou lépe odvádět svou práci. Ideální je hned po čištění pleti nanést nějaké sérum. Pokožka ho krásně vpije, jako houba :) 




Kartáčky by se měly měnit po 3 měsících používání. peelingový pak stačí obměňovat každý půl rok.

Po vyčištění je pleť dokonale čistá! Ze začátku jsem se vždy snažila pleť doodlíčit pomocí micelární vody, ale na tamponku nebylo zhola nic! Byl vždy úplně čistý, takže jsem tento krok pak úplně vynechala. Zbytečně bych plýtvala tamponky :)) 

Další vychytávkou tohoto přístroje je časovač. Od doby zapnutí máte na vyčištění pleti 1 minutu. To je doporučený čas, který byste měly dodržet. Ta 1 minuta je rozdělena na tři časové úseky. 20s + 20s +20s - to má své opodstatnění. na každých 20s připadá jedna část obličeje - čelo + jedna polovina obličeje + ta druhá. Bohatě to takto na čištění stačí, ale vy si můžete upravit samozřejmě čištění k obrazu svému. Stejným způsobem si můžete pak vyčistit i krk a dekolt. Na tyto oblasti se velmi často při čištění zapomíná. Proto na nich pak jsou známky stárnutí vidět nejdříve a nejčastěji. Takže ženy, nezapomínejte ani na krk a dekolt :))

Velmi užitečnou funkcí jsou i dvě nastavitelné rychlosti kartáčku. Stupeň I je pomalejší a stupeň II je logicky ten rychlejší. Já jsem na čištění vždy používala rychlejší stupeň II. Bylo mi to tak příjemnější. 

Fotka je hodně ztmavená, aby aspoň trochu bylo vidět, jak jsou rychlosti značené.


Přístroj vydrží nabitý na 30 použití, takže celý měsíc, pokud ho budete používat jen jednou denně, jako já. Což je super. Nabíjení je pak velmi jednoduché. Jednoduše postavíte kartáček hlavicí dolů do adaptéru a je hotovo. Za 6 hodin je kartáček opět nabitý a připravený k použití.



Ještě je nutné podotknout, že celý přístroj je voděodolný a je přímo určený k použití ve sprše. Nemusíte se tedy bát, že by se vám do něj dostala voda a tím pádem by se kartáček rozbil. Nic takového. Každopádně kdyby se vám však s kartáčkem něco stalo, máte na něj samozřejmě 2 roky záruku :) 

Ke kartáčku je možné zakoupit si i čistící gel. Nebo spíš čistící pěnu. Během testování jsem zpozorovala, že se mi pupínky spíše zhoršily, než zlepšily, spoustu jich vyskákalo na povrch a já byla nešťastná z toho, že mi kartáček nesedl. Ale vše ustoupilo, když jsem s kartáčkem začala používat své čistící pěnivé produkty! Pleť byla krásná, hebká, prokrvená a čistá. Takže na vině byl naštěstí jen pěnivý produkt... Ten já za sebe doporučit nemůžu, ale spoustě z vás určitě vyhovovat bude :) 


Složení

Samozřejmě vás asi budou zajímat ceny. Je vám taky určitě jisté, že se nejedná o nejlevnější záležitost. Každopádně berte v potaz, že vám kartáček nějaký ten čas vydrží. Několik let minimálně :) Vydala jsem se tedy do Pražského Douglasu, kde se také VisaPure exkluzivně prodává a pořídila jsem pro vás několik fotek i s cenami produktů.



Kdybych měla vyvodit o Visaure nějaký závěr, řekla bych asi, že se stal mým skvělým parťákem v boji o lepší pleť. Je to o trochu nákladnější, ale investice se vám vráti v podobě zářivé pleti. A to za to tojí :) Teď už je to jen na vás. Povězte mi, máte s podobným kartáčkem již nějaké zkušenosti? Zaujal vás? chtěly byste také takový? Snad jsem obsáhla vše důležité, ale pokud máte otázky, neváhejte mi je položit :)) 

Já vám přeji krásný den,


                                                                                                                          Vaše Aneta ♥




18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jak jsem psala, všechny ceny jsou vidět na předposlední fotce. Kartáček stoji 4299kč.

      Vymazat
    2. Mě kartáč strašně zaujal, fakt holky Vám závidím i když samozřejmě přeji :) Díky Vám vím na co budu šetřit :)

      Vymazat
    3. Tak snad budeš mít rychle našetřeno a budeš s VisaPura moooooc spokojená! :))

      Vymazat
  2. fuha,ta cena :/ 155 eur cca...to je priveľa...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je bohužel vyšší, to ano. Ale investice se ti vrátí v podobě pěkné pleti :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. šetřit, šetřit, šetřit :) Nebo ho dostaneš k ježíšku :'D :)))

      Vymazat
  4. Za čtyřku trochu drahá sranda, ještě aby to nedělalo alespoň něco...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel :( Ale naštěstí jsou výsledky vidět :))

      Vymazat
  5. upřímně...za ty peníze si radši koupím přímo Clarisonic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volba už je samozřejmě na tobě :))

      Vymazat
  6. No wau, upřímně mě to teda hodně zaujalo, jen škoda té ceny, protože teď si to nemohu dovolit, ale ráda bych to brala alespoň na vyzkoušení, jestli mě osobně by to pomohlo, když mám problematickou pleť, abych si to nekoupila a pak nezjistila, že mě je to k ničemu ..
    Ale díky za tip :)

    www.thekatesdiary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pravda je, že VisaPure není úplně zadarmo, určitě se vám ta investice ale vrátí v podobě krásnější pleti a taky v nižší spotřebě dalších pleťových čistidel.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem ho viděla nedávno v Douglesu, ale znám ho spíše od Carly Bybel :) Hrozně mi to zaujalo a jeden sem si koupila - trošku na jiné bázi od Garnier :) Ten mi vyhovuje i když bych si přála něco podobného jako píšeš v článku. Ale cena mi přijde opravdu dost vysoká :) Velmi pěkně zpracovaný článek :) L.

    OdpovědětVymazat
  9. Mám pleť s červenýma rozšířenýma žilkama je to vhodné i pro takovou pleť? Mám obavu, aby se používáním ,,neztenčoval epitel pleti´´...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥