Milani Powder Blush - 08 Tea Rose

Je na čase skoncovat s blogerskou prokrastinací! :D Dejme tomu, že jsem si teď dala měsíční pauzičku, abych nabrala nové spisovatelské síly :) Mezi tím jsem však pilně zkoušela plno výrobků a fotila pro vás na Instagram dost fotek. Takže úplně zas tak neaktivní jsem nebyla. Každopádně dneska si zase dáme jednu recenzi, tentokrát na tvářenku Milani.

Balení
Celkem luxusní, bytelné a těžké plastové balení. Miluju zlatou a pokud je i na kosmetických výrobcích, skáču radostí až do stropu. Přes průhledné víčko v pohodě vidíte, jaký produkt právě hodláte použít. No a o té vylisované růžičce se snad ani nemusím zmiňovat... Dokonalost!

Pigmentace
Pigmentace je velmi vysoká! Musíte dávat pozor, abyste to s barvou nepřehnaly. Přidat se dá vždycky, s ubíráním už je to o něco horší. Já se ale přiznám, že to s ní někdy peženu schválně a ráda :) Barva je taková krásně šťavnatě růžová, dodá pleti šmrnc. Barva 08 Tea Rose je tlumeně starorůžová a podle mě je to přesně ta barva, co sedne každému tónu pleti. Je to pro mě dokonale univerzální růžový tón, který ale v žádném případě není nudný!Těžko byste takový odstín hledali v drogeriích. 

Konzistence
Tvářenka je krásně pudrově-krémová, což asi nedává moc smysl. Ale je to něco jako když řeknete, že stíny mají máslovou konzistenci. Tohle je něco podobného. Vůbec nepráší, za to má ode mě velké plus. Obal není zašpiněný a to už ji používám nějakou tu dobu. Nanáší se bez potíží a velmi dobře se roztírá do ztracena. 

Výdrž
Výdrž je opět skvělá. Jediná tvářenka, která nepotřebuje během dne reaplikaci a vypadá stále jako právě nanesená! S přehledem dá se mnou 13ti hodinovou šichtu + ještě nějakou tu hoďku poté.






Fotky jsou z mobilu, ale ten zachytil odstín tvářenky lépe, než foťák :( Někdy je to s tou technikou těžké... :D 

Víte o mně, že jsem tvářenková maniačka, ale mohu říct, že pokud bych si mezi nimi měla vybrat jen jednu jedinou, byla by to tahle. Krásná univerzální barva, která se hodí ke každému líčení, skvělá pigmentace, neméně dobrá výdrž a cena také není vůbec špatná. Mám ji zakoupenou z e-shopu Péti Lovelyhair za 205kč. Přemýšlím i o dalších odstínech, dokud jsou. Jedná se totiž o limitovanou jarní edici :) 

Za mě ji mohu vřele doporučit! Mějte krásný zbytek dne,

                                                                                                                   Vaše Aneta ♥



26 komentářů:

  1. Pořád jsem těmto růžičkovým tvářenkám od Milani odolávala (říkala jsem si, že mám prostě tvářenek dost), ale jak ji vidím u tebe v akci, tak si ji asi nakonec taky objednám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tahle se v tvé sbírce neztratí :))

      Vymazat
  2. Wau, strašně jsi mě nalákala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já občas umím, jen ty peněženky nám pak pláčou... :D

      Vymazat
  3. Moc krásná. Asi do ní půjdu :o)

    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Nemuč se a pokud se ti líbí, jdi do ní! :D

      Vymazat
  5. ta je naprosto dokonalá a na tobě vypadá fakt skvěle
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, já ji naprosto miluji! :))

      Vymazat
  6. krásná :D já se bojím tvářenky používat :( připadám si s každou jako Marfuša

    http://zelenkovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S touhle bys musela dost opatrně :) Její pigmentace je úžasná! Ale kdybys nanesla opravdu malé množství, jako Marfuša bys určitě nebyla :)))

      Vymazat
  7. Já taky neodolala a mám jednu doma, jsou krásné, ale musí se s nimi opatrně jsou hrozně pigmentované, když mi přišla, šla jsem jí hned vyzkoušet, tak jí tak naberu na štětec a oklepu, ale asi málo a vážně jsem vypadala jako marfuša :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mně se stalo na poprvé to samé :( :D Taky jsem šla hned a zděsila jsem se, protože na takovou pigmentaci nejsem zrovna zvyklá :D

      Vymazat
  8. Zatím se držím a odolávám ale upřímně, nevím jak dlouho to zvládnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to jasné! Půjdeš do ní! :D

      Vymazat
  9. prosím ťa, čo používaš na obočie? je perfektné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) je to E.L.F. brow kit z řady studio v odstínu Ash :))

      Vymazat
  10. Ta tearose je opravdu nejkrásnější! taky se mi moc líbí a tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to asi je, ale ty křiklavější barvičky mě také hrozně lákají! :) A děkuju moc za kompliment!

      Vymazat
  11. Opravdu nádherná barvička,moc ti sluší! :-) (ale sluší ti to i bez ní :-D )

    OdpovědětVymazat
  12. já jsem si ji pořídila na veletrhu, zatím si ji šetřím (používám Nude tvářenku z Catrice limitky, taky boží), ale při její gramáži mi beztak vydrží do konce života :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já se statečně držím a odolávám, ale nevím, jestli to zvládnu! :D Ta barva je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  14. díky téhle recenzi si ji taky budu muset objednat! :D měla jsem dilema mezi tea rose a lady rouge, ale asi mám už jasno :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥