Garnier - Pefect Blur + GIVEAWAY!

Kdo by nechtěl vypadat skvěle i bez makeupu? Asi všechny bychom chtěly mít krásnou pleť hned po probuzení, neprdět se s nanášením makeupu a po celý den vypadat svěže. Tohle všechno slibuje Perfect blur od Garnier. Pojďme se mu tedy podívat blíže na zoubek...




Co říká výrobce? (dnes trochu delší popisek :D )

Popis:
Garnier 5 sec Perfect Blur vyhlazující zkrášlující péče představuje novou generaci v péči o pleť. Opticky vyhladí, vyplní a zakryje známky stárnutí, jako jsou: vrásky, póry, nedokonalosti a lesk, to vše za 5 vteřin. Díky nové technologii, která v sobě zahrnuje jedinečné částečky odrážející světlo do všech stran, budou známky stárnutí méně viditelné. Jestli toužíte mít perfektní pleť i bez použití make-upu, vyzkoušejte Garnier 5 sec Perfect Blur! Je dermatologicky testován.

Účinky:
okamžitý omlazující efekt
výskyt pórů a vrásek je snížený
pleť je hladší a sjednocená
zmatňuje

Složení:
nová technologie s jedinečnými částečkami odrážející světlo – známky stárnutí jsou méně viditelné
aktivní přírodní látky

Typ pleti:
Vhodný pro všechny typy pleti.

Jak aplikovat:
Aplikujte po denním krému na celý obličej. Nanášejte vždy od středu obličeje do stran. 
Před každým použitím setřepejte tubu směrem dolů.


Co říkám já?

To vše zní moc pěkně, že? Ale jaký opravdu je?

Konzistence
Co to je?! Ani to neumím slovy popsat. V tubě to bouchá o stěny, neni to jakoby tekuté. Protřepu, vymáčknu... Z tubičky leze jakási bílo růžová hmota, která se nepravidelně kroutí, prská a stříká. Vypadá to jako tužší báze, stejný pocit je i po namáhavém rozetření. Velmi silikonová vrstva, která mi jezdí po obličeji sem a tam. Pro mě je velmi obtížné bázi (?) rozmazat. Nejdříve se stěhuje z místa na místo, potom hrudkovatí a nakonec se konečně rozteče a rozetře se... Tak na tohle nervy nemám :)






Výsledný efekt
Na pleti nevidím žádný rozdíl, jen je trošku začervenalá, jak jsem se usilovně snažila produkt rozetřít. Vyhlazení obličeje nepozoruji, sjednocení barevného tónu už vůbec ne. Pro mě tedy bez použití makeupu nemyslitelné. Vyzkoušela jsem ho tedy jako tu bázi. Nanesla jsem makeup, který se choval na pleti jako nevychované děcko... Pořád se mi nedařilo ho pořádně nanést, jak jakoby klouzal po té silikonové vrstvičce. Po již velmi krátké době se mi začal slívat do vrásek a pleť jsem měla velmi mastnou a lesknoucí se...

Suma sumárum
Nemohu jinak, než Perfect Blur označit za totální propadák a fail roku :D Nic takového jsem na obličeji snad ještě neměla a doufám, že už ani mít nebudu :) Věnuji ho na vyzkoušení sestřenici, která má mastnou pleť a uvidíme, jak sedne jí. Na mou suchou to ale nedopadlo dobře a tak nějak tipuji, že ani ona na tom nebude lépe. Já věřím, že někomu tahle "věc" sedne, četla jsem i kladné recenze. Vesměs šlo o diskuze na soc. sítích. Co se týče kosmetických blogů, četla jsem převážně negativa a rozporuplné reakce. Moc mě to mrzí, ale za mě je to jedno velké NE!

Mimochodem mamka ho zkoušela ve vzorečku z nějakého časopisu a byla přímo zděšena, jaký efekt jí to vytvořilo... :D

U fotek letáčku si můžete všimnout, že je zde napsáno, že pro 86% žen je pleť krásnější i bez makeupu... Hmmm, asi patřím do té 14ti % menšiny :)) 






Giveaway
Váhala jsem, jestli vůbec uspořádat na tento produkt (nový, nenačatý - samozřejmě) giveaway, jelikož já sama s ním nejsem spokojena. Ale na druhou stranu jak říkám, vám sednout může. Proto pokud máte o Perfect Blur zájem, stačí být mým čtenářem a napsat pod tento článek komentář... Jakýkoliv... co chcete + váš e-mail :) 



Za poskytnutí výrobku k recenzi děkuji PR zastoupení Garnier.


Mějte krásný den,

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥



53 komentářů:

  1. už veeeľmi dlho rozmýšľam o tomto produkte :) budem si držať palce :)
    nikky33@centrum.sk
    inak si zlatá že aj keď ti produkt vyhovuje rada sa podelíš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych vyzkoušela, ale přijde mi to příliš drahé, když nevím, zda mi sedne nebo ne :-/
    bedazzledmunkey@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Si ma zaskocila :D som mala velke oci,rozmyslala som,ze si ho kupim a zrazu toto si precitam :D ale beriem to tak..100 ludi,100 chuti :)
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by zajímalo, jaký je :)
    lucie.el.zet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Zvláštní konzistence :) Asi bych patřila taky k te menšině :))
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Někdo tento výrobek chválí, někdo ne, podle recenzí je to tak půl napůl:)))
    Takže ráda taky vyzkouším, ať vím kam se přiklonit:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pochvalné recenze jsem nečetla, ale přesto mě docela láká vyzkoušet, i když moc nadějně to nevidim. :D
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda vyzkouším
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nečetla jsem na něj snad jedinou kladnou recenzi :D Ale podobný typ produktu jsem nikdy neměla, protože makeup skoro nepoužívám a natož, abych řešila nějaký podklad. Každopádně kdyby tohle fungovalo, nemusela bych už nic řešit, takže mě láká to vyzkoušet...co kdyby mi náhodou sednul... :D
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jáj, tak tahle giveaway se mi moc hodí, zkoušela jsem bázi z několika vzorečků a dost mi sedla. Mohla bych o ní napsat přesný opak toho, cos uvedla ty :-D Výborně se roztírá a hlavně mi neuvěřitelně prodlužuje výdrž make-upu. Klidně bych od tebe za nějaký přívětivý peníz odkoupila i to použité balení, pokud by náhodou báze nevyhovovala ani sestřenici :-) USedmikrasky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla jsem ho koupit mamce, ale docela jsi mě odradila :D no třeba budu mít štěstí
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Z tohohle produktu jsem hodně zmatená, hodně lidem nesedí a pak se najdou výjimky, kterým zase jo, sama bych si ho asi nekoupila, ale zasoutěžit si o něho proč ne:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Většinou to mám tak, že co ostatní chválí mě moc nezaujme a co ostatním nesedí mi moc vyhovuje. Tak třeba.. :))
    PetraJ.Hozova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda bych ten "zázrak" zkusila, když už se o něm všude píše :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě jsem nic podobného nezkoušela, tak bych se s touhle věcičkou docela ráda seznámila nebo potěšila maminku. Jsem zvědavá, za pokus by to určitě stálo. :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já osobně se chci vždycky přesvědčit na vlastní kůži když mě něco láká :)) zrovna dneska jsem psala recenzi na Primer od Rimmelu Stay Matte, za mě je to šílený propadák ale většina je s ním spokojená. Anetko recenze se Ti moc povedla, pobavilo mě "nevychované děcko" :D ! Já bych jí moc ráda vyzkoušela.
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. taky jsem četla celkem negativní recenze, já jsem spokojená s bází od Rimmelu :)) do soutěže se ale nezapojím, budu ráda když mě tento "zázrak" mine obloukem :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mne paradoxne výrobky takéhoto typu vyhovujú, takže by som ho celkom rada vyhrala :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. No.. :D Jako svou historicky první bázi pod make-up jsem chtěla vyzkoušet právě Perfect blur, ale tvoje recenze mě možná malinko odradila :D Ale zase - sto lidí, sto chutí a každému sedne něco jiného, takže i tak si o něj ráda zasoutěžím :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Konzistence vypadá opravdu zajímavě :-) Nicméně jsem bázi už okukovala v drogerii a ráda bych jí vyzkoušela.

    sifaldova.alzbeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som videla na par blogoch aj pozitivne reakcie :) vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Zajímavé, četla jsem pozitivní i hodně negativní recenze, tak by mě zajímalo, jak bych na tom byla já :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nepoužívám žádný makeup, občas BBčko,tak bych byla zvědavá, jestli by mi sednul,protože reakce na něj jsou celkem...rozporuplné:D anussa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. O Perfect Blur jsem slyšela celkem dost, pro mě to samozřejmě ještě nebude, ale třeba mamku by potěšil :)
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tyjo, já si to chtěla pořídit, protože jsem myslela, že by mi to mohlo sednout. Takhle trochu váhám, ale třeba budu mít štěstí v soutěži a váhání bude konec. :)

    Hezký den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hm, docela bych ji vyzkoušela, :)
    maria.hilfe.strasse@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Moc ráda bych ho vyzkoušela :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Mně to od začátku přišlo jako až moc velké kouzlo, podle toho co sliboval výrobce, ale zas s kosmetikou od Garnieru jsem vesměs spokojená, takže proč nevyzkoušet i tohle? (záměrně píšu "tohle", protože podle té konzistence na fotce sama nevím jak bych to popsala :D)
    ginnyh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sledujem cez Blogger:)
    Výrobok vyzerá..dosť zaujímavo :D
    michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ráda bych vyzkoušela!
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Zkusit se má všechno :D
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Mno, tak ti nevim. Chtela jsem ho zkusit, protože mi dochazi baze a rada zkousim nove věci, ale celkem jsi me odradila... Tak třeba se na me usmeje stesti a vyzkousim od tebe :)
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Měla jsem vzoreček a katastrofa!!! Mimochodem mám mastnou pleť, takže nevím jaké pleti by mohl sedět. Rozdíl jsem ale také žádný nezpozorovala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat
  34. Já četla i spoustu pochvalných recenzí, tak jsi mě teď docela zaskočila :D:o
    rozhodně bych ho teda ráda vyzkoušela na vlastní kůži :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Vůbec nevím, co si o tom myslet :( :D
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. ráda bych ho vyzkoušela, když je tak kontroverzní :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já jsem ho poprvé zahlídla u Peti z Lovelyhair a tam se mi líbil, takže bych ráda vyzkoušela a zajímalo by mě, jestli mi bude sedět nebo ne :)
    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Taky jsem ho poprvé viděla u Péti z Lovely Hair, jak bylo zmiňováno výše a zaujal mne, proto bych ráda vyzkoušela :-)
    kate.trpalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Zkusím, nic horšího než nulový efekt to snad mít nemůže :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. zkusila bych ho pro mamku,kdyžtak ho vyhodíme no :-D Mamka má velké hluboké jizvy po akné,tak třeba by to trochu pomohlo vyrovnat plet.

    zkusotevritoci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ty jo, to jsem dosud vůbec nezaregistrovala, že Garnier má takovýto produkt. Vyzkoušela bych určitě ráda.
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Tvoj blog sa veľmi dobre číta :) chcela by som aj ja vyskúšať tento "zázrak", tak budem si držať palce :))

    dominika.klementova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ostatním blogerkám celkem sedí, co jsem koukala. Pokud bych vyhrála, tak bych to ráda ozkoušela sama.
    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tohle je první negativní recenze, kterou na něj vidím. Hrozně ráda bych si ho vyzkoušela sama pro sebe, abych teda věděla jaký je.
    Sleduju už dlouho:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj taky rada vyzkouším chtěla jsem ho zkusit kvuli porum rozšířeným a taky na vrasky anitramdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj :) ráda bych ho vyzkoušela,děkuji :)
    edita.vozdecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. cauko, ja by som ho tiez rada vyskusala, citala som viac pozitivnych recenzii ako negativnych,vlastne toto je mozno aj uplne prva.:) chlebovcova.al@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Docela jsem si to chtěla koupit a zkusit to, tak ještě uvidím třeba budu mít štěstí :)) suchomelova.kar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. chcela by som ho ale ajtak vyskúšať :D :) sledujem pod tymto menom
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  50. vyzkousela jsem vzorecek a byla jsem nadsena :-)
    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Docela bych ho zkusila, teda ale efekt hrůza jak koukám :O No kdyby náhodou, tak za zkoušku nic nedám :-)

    lepoisson111@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Já sama Perfect Blur nevlastním, ale zkoušela jsem ho u kamarádky a musím říct, že i když jsem se na začátku taky trochu lekla, protože to ,,cosi'' vypadalo opravdu prapodivně, byla jsem nakonec příjemně překvapená :))) Tak že bych ten giveaway zkusila? :)))

    Lizzy.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥