Špízujete rádi? :)

Zdravím a přeji krásný podvečer :) Na hodně blozích jsem viděla příspěvky s obrázky z Instagramu. Přijde mi to jako super nápad, protože ne všichni mají na Instagramu účet. Takže jsem se nechala inspirovat a přináším pár fotek, které jsem v poslední době publikovala. Není to všechno, ale jen výběr těch, který se mi líbí nejvíc :D:D 

Růžová je prostě moje barva. Proč si ji občas neokořenit něčím třpytivým :)



Bílá manikůra mě taky začala v poslední době bavit. 



Jedna sexy mirror selfie :D 



Moje nejoblíbenější rtěnka na světě! A jmenuje se jako jedna z mých oblíbených písniček. Najděte si to :)) G-Dragon - One of a kind



Taky tak milujete BubbleTea?Tenhle den jsem ho zrovna měla k obědu :D



Tahle fotka měla nečekaně velký úspěch (na mé poměry na instagramu...)



Miluju nechávání vzkazíků pro kolegyni v práci :) Ona mi na oplátku taky vždycky nějaký pěkný nechá :))




Taky jsem vyfotila jeden z mých Makeup of the day



Hned jak vysvitlo sluníčko, dostala jsem chuť na mega salát! Mňam!



Rozmýšlela jsem se nad nimi dlouho, ale nakonec to vyhrály ty modré, jelikož červené už má asi půlka našeho národa :D Každopádně jsem tímto inspirovala slečnu prodavačku, která si je prý koupí v těchto barvách a bude je nosit přesně takhle! :D



První letošní jahůdky a řecký jogurt! Bašta. Sice byly z obchodu, ale i tak byly nečekaně dobré a sladké :) 



Po dlouhé době jsem byla i na cestách s rodinou.



Pekla jsem pudinkové šneky podle Ládi Hrušky! :D



A dneska jsem poprvé vyjela na brusle. Vyplavilo se mi tolik endorfinů, že by to stačilo pro vás všechny :) Krásné počasí, bylo se na co dívat a ještě jsem udělala něco pro své tělo! A to se vyplatí :D


Pokud Instagram máte a ještě mě nesledujete, tak budu ráda, když to napravíte :)) A vy ostatní mi řekněte, zda se vám takové články líbí a chtěli byste je častěji? Mně Instagram opravdu přirostl k srdci, jsem taková malá šmíračka :D Krásný večer,

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥



6 komentářů:

  1. Mně se článek líbí, jelikož instagram nevedu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak to to asi zavedu jako součást blogu :)

      Vymazat
  2. Určitě se mi články líbí, jelikož Instagram nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezva, můžeš se mrknout aspoň tady :)

      Vymazat
  3. Na té fotce ,,makeup of the day" ti to moc sluší! Mňam, jahody!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :)) A jahůdky byly vááááážně skvělé. Musim skočit pro další :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥