Nová vylepšená Maybelline Colossal Go Extreme! Volum Mascara

V lednu jsem měla skvělou možnost se zase zúčastnit jednoho milého setkání s ostatními blogerkami, tentokrát pod záštitou kosmetické značky Maybelline. Mimo inovované kolekce Fit me! nám zde byla představena i nová řasenka Colossal Go Extreme! Volum. V té době ještě nebyla uvedena na trh, ale nyní v březnu, ji už pomalu na pultech drogerií začínám potkávat. To znamená, že přišel ten správný čas na recenzi :)


Balení
Oproti původní verzi je obal o něco větší, vizuálně však zůstává vše při starém. Až na delší nápis, samozřejmě. 




Kartáček
Tady už nastala dost velká změna. Kartáček je větší a hustější. Navíc na rukojeti jsou dva hrbolky, které dopomáhají setřít více barvy na kartáček. Osobně nevím, jestli to funguje, nějak jsme si toho nedokázala všimnout. Řasenka je "mokrá" jako jiné klasické řasenky. S větším kartáčkem se mi nejdříve pracovalo o něco hůře, protože na ně nejsem zvyklá. Ale po pár dnech už jsem věděla jak na to, aby řasy vypadaly pěkně. 




Výsledek
Jak řasenka dopadla v akci, si můžete prohlédnout na následujících fotkách. Omluvte moje obočí, ale nechápu, že vždycky když fotím oči, zvednu jedno obočí a ani o tom nevím :D:D:D
Řasenka nabírá všechny řasy dost dobře, díky dlouhým štětinkám. Krásně je natočí a oddělí. Já miluji projíždět řasy tak dlouho, dokud nejsou perfektně dlouhé, černé a oddělené. S touto řasenkou si musím dávat větší pozor, protože po několikátém přejetí mi trošku řasy začne slepovat.
Každopádně výsledek se mi moc líbí a řasenku jsem si oblíbila.




Výdrž
Vějíře řas zůstávají dlouho pěkné. Během dne nemám potřebu aplikaci opakovat. Nedrolí se, neopadává, je intenzivní po celý den.


Jak se vám řasenka líbí? Zaujala vás? Její cena je 269kč a ode dneška je v Rossmannu v akci za 179kč. Vybrat si můžete mezi klasickou a voděodolnou verzí.

Já děkuji PR Terezce za možnost vyzkoušení a vy mějte krásný zbytek dne,

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥


32 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, zatím mám řasenek až až, ale ráda bych ji zkusila :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám :D Tak až je spotřebuješ, třeba na ni přijde řada :))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, je to slušná řasenka :)

      Vymazat
  3. Super řasy, opravdu. Ale Tobě musí dělat hezké řasy všechno, ne? :))
    Každopádně se mi docela zamlouvá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pěkně mě nařasila :D
      Všechyn ale ne. Třeba tahle u mě byla celkem propadák http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2013/11/maybelline-big-eyes-hmmm-spis-asi-ne.html :)

      Vymazat
    2. Tak takhle vypadající propadák bych brala taky... :))

      Vymazat
  4. Zatiaľ som na ňu nečítala dokopy žiadnu negatívnu recenziu, tak nad ňou uvažujem. Len už mám tých riaseniek toľko, čo som sa nechala zmotať dobrými recenziami a nie všetky mi sadli :-/ Ale asi ju aj tak vyskúšam, ako sa poznám :D
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to je normální :) Každá máme řasy jiné a každému sedne něco jiného. Taky jsem si už tolikrát koupila něco, co pak stálo za prd :) Ale s tím rizikem do toho člověk musí holt jít :D Držím palce, ať ti vyhovuje :))

      Vymazat
  5. Na tuto řasenku jsem si dělala zálusk už když jsem o ní četla u Rendy a Leny Čerge a už jsem si jí málem koupila, ale před pár dny dělalo DM na FB akci "skaut" a rozdávalo tuším 500 řasenek zdarma prvním 500 lidem a tak jsem jí stihla vyhrát a už jen čekám až dojde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to gratuluju :)) To jsi měla štěstí :)

      Vymazat
  6. Udělala ti nádherné řasy! asi se po ní taky mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky jsem ji dostala od DM, už se na ni těším. velké kartáčky mám ráda, na moje řasy jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si ji zamiluješ, já si musela zvykat :)) Taky gratuluji :))

      Vymazat
  8. Pěkná recenze. :) Už jsem jí viděla v rosmmannovi, ale zatím jí koupit neplánuju, i když klasickou colossalku mám moc ráda. Nejdřív se musím zbavit zásob. ;)
    K.
    Klara's world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně hápu :) Taky jich mám hodně teď, ale podezírám je, že minimálně půlka už je vyschlá :D A děkuji! :))

      Vymazat
  9. No na tvých řasách vypadá opravdu krásně... ale nevím, jak by se těm mým zamlouval ten kartáček... :)

    Giveaway o štětec Real Techniques

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Musela jsem si na něj zvyknout :) Ale teď už s ním problém nemám :)

      Vymazat
  10. Krásně výrazné řasy! Opravdu zvládla dokonale zvýraznit pohled :))

    OdpovědětVymazat
  11. Mně by kartáček rozhodně nevyhovoval, ale tobě dělá opravdu krásné řasy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s ním musela mít ze začátku trpělivost. Ale pak jsme si celkem porozuměli... :D

      Vymazat
  12. ta vypadá hodně slušně! máš ale i samo o sobě nádherné řasy
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. je super :) No oni mi samy o sobě nejsou skoro vidět :) Mám je takřka průhledné :))

      Vymazat
  13. já vím, že článek je o řasence, ale strašně mě zaujala barva Tvých nehtů - jaký to je, prosím, lak? nutně ho potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásný vid? Zrovna cekam, az mi na nehtech zaschne :D Je to Sally Hansen 81 Bamboo Shoot :)

      Vymazat
  14. Už po ní dýl pokukuju a když vidím, co dělá za výsledek! Opět Maybelline nezklamal :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  15. vyzera to naozaj dobre, asi ju vyskusam :)

    http://beautybybellatrix.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥