Nečekaný zachránce mých řas od Garnier + vyhlášení giveaway!

Ahoj holky. Zas jsem měla delší pauzu, já vím. ale pochopte, že 4x 13h v práci za sebou, není zrovna procházka růžovým sadem! :D Ještě, když tam nemáte počítač, natož internet! Ale... dneska jsem na jiné budově, kam moderní technologie díky bohu již dorazily -_- Sice to není žádný torpédo, ale psát se tu dá :D Jelikož mám teď chvíli času, chci napsat aspoň jednu recenzi. Nemám zde fotky, ale uveřejňovat článek budu asi až doma, takže si je tam pěkně dodám :) 

Dneska to bude na výrobek od Garnier, který mě velmi, ale opravdu velmi mile překvapil... Tak čtěte dál :)

Na začátku prosince se na pultech drogerií objevil nový dvoufázový odličovač. Jelikož mi mé dva předešlé oba docházely a měly už jen malý zbytek na dně, sáhla jsem práve po něm. A teda řeknu vám... Udělala jsem moc dobře! Je to muj "lashes saver"! :D

A přeci jen ještě s tou "omáčkou" neskončím :D Když jsem byla mladší (rozumějte 4-5 let zpátky), měla jsem řasy až do nebes. Každý mi je chválil a já na ně byla pyšná. Jenže... Pak jsem přišla do Prahy a řasy se celkem dost zkrátily, vůbec nechápu, jak je to možné. Ztratily i objem a prostě už jsem na ně žádnou chválu nedostávala. Možná za to mohl hektičtější život a nebo až přílišné civění do PC. Ale jelikož i tak byly řasy celkem stále pěkné, nechala jsem to být. No a teď, po X letech jsem objevila tenhle odličovač, který sliboval zesílení řas a podporu jejich růstu. V krámě jsem se nad tím uchechtla a šla k pokladně.

Vzhled
Obal je taková Garnierovská klasika. Hned poznáte o jakou značku se jedná, aniž byste musely nutně vidět logo... A to já oceňuji. Člověk má hned jasno, s čím má tu čest. Moc se mi líbí, že druhá složka je nabarvená na fialovo. Je to takové milé. Aspoň pro mě :D



Vlastnosti
Říká se, že dobrý dvoufázový odličovač poznáte podle toho, za jak dlouho se obě složky od sebe po smíchání rozdělí. Musím říct, že s tímto se musí pracovat celkem rychle. Moc dlouho při sobě nedrží. Mě to opět nijak nepobuřuje. Ale je pravda, že produkt je na odličovacím tamponku fialový někdy méně, někdy více.



Odličování
Super, super, super! Odličuje velmi slušně. Já nechávám přiložený tamponek na oku chvíli působit, a pak již klasicky odličuji. Vše jde snadno a hlavně pak vidím, že jsou řasy opravdu čísté. Dočistím pak již jen nějakou micelární vodou a výsledek je perfektní.

Účinky
Přípravek nelže... Opravdu plní to, co má. Řasy mi (až zázračně) dorostly na mou původní délku (myslela jsem, že to již nikdy nebude možné). Možná jsou teď ještě delší. Trošku mě to vyděsilo, jelikož účinek jsem žádný nečekala a zvažuji, jestli nemám produkt na chvíli "vysadit". Aby mi tam nevyrašily vlasy... :D Pociťuji i, že jsou opravdu lépe vyživené, protože mi již tolik nepadají, což mě dosud také trápilo.



Suma sumárum
Nemůžu jinak, než tento přípravek doporučit všemi deseti! Jen doufám, že pokud máte stejný/podobný problém jako já, že i vám se výrobek osvědčí. Určitě je to super věc a i kdyby vy jste takové účinky nepozorovaly, dobře vám poslouží a řasy skvěle odlíčí. Asi jste z článku vycítily, že jsem opravdu hodně nadšená. Takže dávám 10 z 10ti možných!

A co vy? už jste zkoušely? Nebo vyzkoušíte? Máte i vy podobný problém, který mě do teď trápil? :))

_
_
_

A nakonec ještě slíbené vyhlášení velké giveaway s Maybelline. Tramtadadááááááá, vítězkou se stává Nikol S.! Moc ti gratuluju Nikolko! 


                                                                                                                             Vaše Aneta ♥



37 komentářů:

  1. Tak už vím, co musím BEZPODMÍNEČNĚ mít :D Mám řasy hrozně krátké, takže jsem dlouho hledala něco na jejich růst. Petra Lovely Hair měla na blogu nějaké sérum, jenže to se u nás nedá sehnat, takže tohle určitě zkusím :) A i kdyby mi řasy nepoporostly, odličovač se vždycky hodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sérum mld hodně drahé. mně tento produkt opravdu strašně překvapil a určitě ho budu kupovat i dál. a jak říkáš, kdyby nic, tak aspoň budeš mít dobrý odličovák :))

      Vymazat
  2. Sice řasy mi po pití MSM celkem vyrostly, ale proč by nemohly být ještě hezčí, že? Až dopotřebuju odličovač, co mám doma, jdu pro tento. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak vyplácám L'Oreal, podívám se po tom:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned po výplatě si pro něj poběžím! Já teda značce Garnier moc nefandím a nemám s ní nejlepší zkušenosti, ale pokud udělá z mých krátkých řas krásně dlouhé, tak bude všechno špatné odpuštěno :D

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uvidíš uvidíš :D Snad ti pomůže :)

      Vymazat
  5. hmm, zrovna tedka jsem ze svých řas celkem nešťastná.. začaly mi totiř celkem padat.. a to nikdy nedělaly :( díky za tip na další nákup.. po tomhle určitě sáhnu! :)
    btw. opravdu ti udělal nádherné řasy..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za vyzkoušení to určitě stojí. přeju ti aby zabral! A moc děkuju :))

      Vymazat
  6. hmm tak to je něco pro mě, cokoliv, co vyživuje řasy beru všemi deseti
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych se o ne měla víc starat. Tenhle produkt snad všechno to zanedbání vynahradil :))

      Vymazat
  7. Mám další dvě micelárky v zásobě a jednu mám v polovině, ale až to dojde! Jdu do něj :D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo mně by micelarka na rasenku a linky nestačila :)

      Vymazat
  8. Já mám krátké řasy už od malička.. :/ takže by to bylo super, kdyby mi tahle zázračná lahvička taky pomohla :) Kolik stála? :))

    www.kikisworldofbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud je máš krátké od malička, tak nevím :-// Mne spíš tento produkt pomohl vrátit řasy do původního stavu. Ale vyzkoušej a uvidíš :)) stál něco kolem 100kč, přesně už nevím :)

      Vymazat
  9. jelikož mám pocit, že jsem poslední dobou nějak oplešla na řasách, tak ho asi budu potřebovat, už jsem uvažovala i o těch zázračných sérech, ale bylo mi líto těch peněz, toto vypadá mnohem využitelněji - na začátek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych za to ty dva tisíce nebo kolik to stojí taky nedala :-/ vyzkoušej a snad se ty plešatosti zbavíš :D

      Vymazat
  10. Akonáhle miniem dvojfázový odličovač od Ryoru, kupujem tento, vďaka za tip!:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač :))) Snad poslouží dobře :)))

      Vymazat
  11. To zní báječně, určitě se na tento odličovač budu muset kouknout. Nějaké to posílení a třeba i prodloužení řas bych určitě ocenila. Navíc mám teď docela citlivé oční okolí, tak bych nějaký spešl odličovač potřebovala tím tuplem.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda nijak zvlášť citlivé oči nemám, ale neštípe mě vůbec nic :) Tak snad ani tebe a ty řasy to je krásný bonus navíc :)) Mně po něm přestaly řasy padat a vypadají prostě líp :))

      Vymazat
  12. No téda, tomu bych nevěřila, myslela jsem si, že to je jen reklamní lákadlo. Do očí tě neštípal? Doteď jsem používala dvoufázový od Mixy, který byl super, neštípal a odličoval dobře, ale že bych zkusila tenhle? :D Já si patlám na řasy ricinový olej, ale spíš to flákám, protože mi občas dráždí oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten olej já nemůžu. Napuchla mi po něm víčka :D
      Neštípe mě vůbec :)) Jinak myslela jsem si to samé, ale koukni na ty řasy! :D jsem nadšená:)))

      Vymazat
  13. Wow no tak to musím mít:D Mně na řas nic nepomáhá a už tam mám i dost velké mezery, vypadají strašně...Naštěstí mi dochází odličovač, takže určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup pro něj :))) mně od té doby co ho mám vypadlo opravdu minimum řas. Snad ti také pomůže :))

      Vymazat
  14. No to je teda super, zítra pro něj běžím!Jen se zeptam, zda te nepali v očích? :) mam je dost citlivé diky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec mě to nepálí :) ale na oči nejsem nijak extra citlivá. :))

      Vymazat
  15. No to musím mít :D! A gratuluji výherkyni :).

    OdpovědětVymazat
  16. The information you have given in the blog really marvelous and more interesting. Beauty Pixie

    OdpovědětVymazat
  17. Už týden používám a každý den hledím do zrcátka, jestli už mám řasy delší. Zatím změnu nevidím, ta přijde určitě až později, ale odličovač je velmi příjemný, neštípe a nemám pocit upatlanosti.

    OdpovědětVymazat
  18. Thank you so much you have given the great blogs site by which we can get more advantage.
    herpes remedy

    OdpovědětVymazat
  19. I have been really impressed by going through this awesome blog. http://www.penometreviewed.org/

    OdpovědětVymazat
  20. Great blog post! I don’t understand how long it will require me to obtain through all of them!
    Home Page

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥