Maybelline - Fit me! pudr (125 Nude Beige)

Už je to pár dní, kdy jsem se zúčastnila meetingu značky Maybelline, kde jsem se spolu s ostatními blogerkami seznámila s inovovanou řadou Fit me. Jak jsem již psala, výrobky se nyní prodávají ve více odstínech, ze kterých si má vybrat každá z nás + se sortiment rozšířil do většiny DM po celé ČR. Je tedy nyní lépe dostupná.

Balení
Celá řada se vyznačuje elegantními černými obaly. Mně se líbí buď uplně minimalistické (jako je například u tohoto pudru) a nebo naopak hodně přeplácané a sladké :D Takže spokojenost. Krabička je dvouposchoďová. V jednom najdete produkt a ve spodní přihrádce je zrcátko a labutěnka. Dávám plus za praktičnost. Mínus však za dost velké balení, což může při cestování překážet. Do dolního patra by se vešlo těch labutěnek tak 5 :D 


pardon za tu špínu :-X


Odstín
Na představení řady Fit me! jsem měla možnost vidět všechny odstíny těchto pudrů a musím říct, že všechny, až snad na jednu nebo dvě výjimky, byly hodně světlé. Což je paráda, protože zde podle mě Maybelline dostálo svému slibu a pudr si vybere opravdu každá. Já mám odstín 125 Nude Beige, což by měl být druhý nejsvětlejší. Docela těžko se mi určuje podtón, ale řekla bych, že je dost neutrální, možná s kapkou žluté. Mému typu pleti sedí skvěle. Po rozetření je spíše transparentní.





Produkt
Vizážistka Maybelline Magdaléna Skřenková nás poučila, že pudr má spíše střední matující schopnost. Já to mohu potvrdit. Teď v zimě mi to maximálně vyhovuje. Obličej se neleskne a je jemně zmatněný. Stále však prosvítá přirozenost pleti. Vytváří takzvaný dewy finis. Což je mnohem přirozenější, než matná maska na obličeji. Nutno podotknout, že mám suchou pleť. Osobně bych ho mastné pleti nedoporučila. Ale sto lidí, sto pletí, že? :D 
Reaplikuji tak každé 4 hodiny. Výhodou je, že je tak krásně jemně namletý a lehký, že nevytváří masku ani po 4 reaplikacích. 
Produkt se nabírá na štětec pohodlně, nepráší, ulpívá ho tak akorát. Pěknějšího finishe však dosáhnu za pomoci přiložené labutěnky.

Suma sumárum
Pudr jsem si velmi oblíbila, jelikož nevysušuje mou již tak suchou pleť. Zbytečně se nevrství a vytváří na pleti moc hezký finish. Cena je příznivá a výběr odstínů široký. Pokud nemáte rádi uplně zmatněný vzhled, spíše něco na půl cesty – je tento pudr pro vás jako dělaný :) Za mě má zelenou.

Jak vás tento pudr zaujal? 

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥




5 komentářů:

  1. Na pudry se poslední dobou skoro vůbec nedívám, protože mám oblíbený pudr Stay Matte a nějak nemám ani chuť ho měnit. Jsem s ním spokojená a na mou mastnou pleť je super.. a ještě za tak krásnou cenu..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám pleť mastnější, takže by mi asi nevyhovoval, málo by zmatnil :D. Ale jinak se zdá moc fajn :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho a byla jsem překvapená, že mi pleť zmatnil na delší dobu než Rimmel Stay Matte, který mi navíc zvýrazňoval suchá místa a dělal nánosy, takže Fit Me! mi přijde lepší.
    Vadí mi jen balení, protože to zrdcátko se musí držet nebo padá, což mě neba :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna mi dochází můj oblíbený Rimmel Stay Matte, který mi poslední dobou hrozně vysušuje pleť. Už se budu muset dokopat do drogerie. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥