Maybelline tvářenky - FIT me! (Deep Rose, Light Peach)

Skoro všechny je milujeme a ve své sbírce vlastníme aspoň jeden kousek. No dobře, já mám určitě víc než jen jednu, víc než jen dvě... Vlastně jich mám celkem požehnaně :D S tváří dokáží dělat divy a v mžiku vám vykouzlí krásné zdravé tvářičky. Řeč je o tvářenkách a dnes konkrétně bude řeč o Maybelline tvářenkách z řady FITme! O této inovované řadě už zde bylo řečeno mnohé, a tak omáčku pro dnešek přeskočíme a vrhneme se rovnou na recenzi.





Konkrétně vám popíši dva zástupce v odstínech Deep rose a Light peach. Každá je v podstatě úplně jiná, takže si vlastnosti dneska sumarizovat nemohu. Co však společné mají, je balení.

Balení
Obal je z levného plastu, nijak zvlášť se mi nelíbí. Zrcátko chybí, za to je však k tvářenkám přiložen štětec. Nebo spíš štětka? Z jedné jsem ho vyhodila úplně a ve druhé je ještě zabalený a nedotčený. Použít se nedá, spíše je to takové škrábací tiskátko :) Barvu vám obtiskne tam, kam štětec poprvé přiložíte, pak s ním už jen velmi těžko barvu rozetřete do ztracena. 

Deep Rose
Struktura
Dost suchá, poměrně prašná. Ne však natolik, abyste na štětec nenabraly dost barvy. S lepším štětcem se to obejde bez větších potíží.


Odstín

Krásná fialovo růžová zastřeně švestková, se spoustou zlatého shimmeru. Na tváři je znatelný v okamžiku, kdy na váš obličej dopadnou sluneční paprsky, nebo pod umělým osvětlením. Za zataženého dne je zřetelná pouze barva tvářenky, bez výrazného třpytu.  

Pigmentace
Tak akorát. Ani moc, ani málo. Nemusíte se bát, že to s ní přeženete, pokud v ní vyloženě štětcem nerejdíte dost velkou silou :) Krásně se roztírá do ztracena a barva je opravdu intenzivní.

Výdrž
Slušná. Většinu dne je barva intenzivní, postupem času však bledne. Večer je stále co odličovat, ale rozhodně už nevypadá tak krásně, jako během prvních hodin aplikace.



Light Peach

Struktura
Tvrdá, velmi silně zalisovaná. Barva se nedá nabrat na prst, natož na štětec.

Odstín
Meruňková matná krásná barva. V balení vypadá krásně, ale... 

Pigmentace
...ale co ta pigmentace? Co to je? :D Vůbec to nebarví, je vážně hrozná. Vizážistka Maybelline nás připravila na to, že tvářenky jsou méně pigmentované, ale tohle? To není pigmentované vůbec :-/ Na fotkách můžete vidět stopy mých nehtů, to jsem se snažila tvářenku "vymlít" a pak aplikovat, ale bohužel ani to nepomohlo.

Výdrž
Nelze hodnotit, protože se mi nikdy nepodařilo ji nanést a odstín tak vyzkoušet :D 

Prach mi pouze zaplnil vrásky na prstě


Suma sumárum
Odstín Deep Rose je můj oblíbený, používám ho často a s klidem ho mohu doporučit. Není to žádná hitparáda ve světě tvářenek, ale s menším očekáváním přijde menší zklamání a ve finále je to průměrná tvářenka, která není žádné zlo.
Oproti tomu druhý odstín Light Peach, je teda zlo zel :D Nedoporučuji si ji kupovat. Budou to vyhozené peníze a vy budete naštvané. Je to však velká škoda. Pokud chcete meruňkový odstín od Maybelline, šla bych do její sestry z řady Colorama, o které jsme psala ZDE. Určitě vám udělá lepší službu a ještě stojí méně. 
Upřímně nevím, jak jsou na tom další odstíny této řady. Má rada však zní - určitě je pořádně vyzkoušejte na testrech v obchodech, aby jste pak nebyly zklamané :) 



Vyzkoušely jste tyto tvářenky? Vlastníte i jiné odstíny? Jak se jeví vám? Krásnou neděli,

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥




13 komentářů:

  1. Ta meruňková mě fakt pobavila... :DD Nicméně po té co vlastníš se zkusím mrknout. .) Díky za recenzi.
    thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děs běs :D Colorama určitě vede. Není zač :)

      Vymazat
  2. Ta světlá vypadá tak krásně a na ruce nic:/ to je velká škoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ano. Já hlavně nechápu, jak se něco takového mohlo dostat do prodeje :)

      Vymazat
  3. Mě se tyto tvářenky (myslím celkově z Fit Me řady) nijak zvlášť nelíbí. Ten obal je děs a navíc i ta pigmentace nic moc, takže mě vůbec neoslovily. Věřím, že některé odstíny jsou lepší než jiné, ale nic pro mě.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsem psala, každá je jiná. Jedna ok, druhá peklo :) Ale je pravda, že to není žádné terno. S obalem souhlasím :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Předpokládám, že myslíš Deep Rose? :D

      Vymazat
  5. presne tento odtieň mám Coloramu, je perfektný! ale na jar som veľká bledula, tak dávam prednosť ružovejším odtieňom. Ale celú zimu som túto slivku veselo nosila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colorama je opravdu o dost lepší :)
      Přesně tak. Já Deep Rose taky používala nejvíc na podzim a v zimě. Teď ale přecházím na růžovky a meruňkové odstíny :)

      Vymazat
  6. Na Deep rose pořád jen zbožně koukám a ještě jsem jí nerozbalila :D Ale asi už bude ten správný čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tedaaaa :-O Jak jsi to dokázala? :D Já vždycky vyzkoušim všechno hned! :D Určitě ji vyzkoušej, ta je moc hezká. Což se o té druhé říct nedá :(

      Vymazat
  7. copak je to za štětec? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥