Korejský box krásy - MEMEBOX č.7 (aneb jak se veškeré ostatní světové boxy mohou jít zahrabat!)

Tak jo, na tohle jsem čekala dlouho! Konečně vám můžu představit něco, co u nás dle mého názoru ještě žádná blogerka neprezentovala. Hledala jsem dlouho, ale žádnou recenzi v češtině jsem nenašla :) Dovolte tedy, abych vám dnes představila Korejskou krabičku krásy - MEMEBOX



Když jsem ho poprvé viděla na YouTube, věděla jsem, že tohle prostě musím mít a že to chci vyzkoušet. Nelenila jsem a hned si našla stránky a začala slintat :D Věrné čtenářky už asi jistě tuší, že já mám pro Koreu všeobecně velkou slabost (doporučte mi v Praze dobrého učitele korejštiny, prosím :D). Nejen co se týče kosmetiky...hihi :)) No ale zpátky k věci.

Na stránkách si můžete předobědnat různé druhy krabiček. Buď jsou to jejich klasické MEMEBOXy, nebo SUPERBOX ( výrobky většinou vždy v plných baleních, zaměřené na nějaké téma - značka, jen dekorativka, jen pečující,... a LUCKYBOX (bestsellery a nejlepší výrobky z předchozích MEMEBOXů). Poslední dva zmíněné jsou však podstatně dražší, než klasický box. V klasickém boxu navíc dostanete vždy spoustu plných produktů + nějaké vzorky, které jsou ale tak velké, že v klidu produkt můžete vyzkoušet :) Většinou se nejedná o takové ty malé pytlíčky, jako u nás.


Já si předobjednala box s číslem 7. Téměř po dvou měsících (díky předobědnávce, která se dělá dost dopředu) ho mám konečně ve svých rukách. Pojďme se podívat, co jsem v boxíku našla :))

Zde na fotkách můžete vidět první náhled do boxu hned po otevření.







1. A:T fox - Jasoyup herb tea (plný produkt 23-50 dolarů)
Jak jsem asi správně pochopila z přiložené kartičky, v boxu jsme mohli najít dvě verze tohoto produktu. Je to super roztomilá krabička, ve které jsou tři tužky na oči (Tiara Gold, Secret Purple, Diamond Gray), jedny linky (automatická tužka v odstínu Shine Black), tužku na rty a tváře v super korálovém odstínu (Lovely Coral), nálepky na nehty (strááášně se těším až je vyzkouším!) a pilníček :) Na balení je ještě napsáno že se jedná o Fantasy holic make up designer kit. Ten vzhled je opravdu nádherný a je plný skrytých lištiček! Nemůžu se na něj vynadívat. I barvy produktů uvnitř jsou perfektní :))



 

Druhá verze liščího kitu :))

 2. Catrin - Natural 100 Mineral Sun Kill (plný produkt - 40dolarů)
Nejdřív jsem si myslela, že je to krém, ale je to pudr v plném 12g balení. Bude super na léto, protože má SPF 42!!! A dále označení P++, což nevím, co znamená. Poradíte? Obsahuje 10 100% přírodních minerálů, proto je vhodný i pro citlivou pleť. Líbí se mi ten název Sun Killer :D to je vtipné. Jinak součástí je i velká houbička, která se mi zdá trošku nepraktická. Už jsem pudr zkoušela a měla jsem ho díky její velikosti všude po oblečení a na tváři spoustu produktu. Příště musím být opatrnější :) Co se týče barvy, ta je super světlá a skvěle se přizpůsobila mému typu pleti :) 1*!



3. Recipe By Nature - Slowganic Cleanse (Lemon, Green tea, Adlay) (vzorky, dohromady 30g, plné balení 100g 40dolarů)
Tohle vypadá jako malý marmelády, co dostanete v hotelu, nebo jako čaje :D Blíže to má k druhé možnosti, ale ve skutečnosti jsou to malé čističe na obličej. Jsou vyrobeny z přírodních produktů jako je zelený čaj, citron a co je Adlay nemám páru, protože mi to google nepřeložil :D Používají se na vlhkou pokožku, vmasírují se a opláchnou.




4. Dr G. - BIO-RTx Mentor Cream ( vzorek 20ml, plné balení 50ml 35dolarů)
Zde jsem  na první pohled poznala, že se jedná o krém :D Ten se v boxech nacházel ve třech verzích -3, 5 a 7. Já mám pětku, což je verze pro suchou pleť - ufffff! :D Trefili se perfektně. Tenhle krém má umět obnovit kožní bariéru, což zní super. Něco takového přesně potřebuji. 



5. Miseenscene - 2X Curl Essence (vzorek 30ml, plné balení 150ml 10dolarů)
Díky názvu to zavání něčím "zvlňujícím" pro vaše vlasy. Tak to ale není. Tento produkt má oživit a vyživit konce vašich poškozených vlasů. Krásně voní a já ho poběžím za chvíli vyzkoušet :D Produkt se nanese do vlhkých, ručníkem vysušených vlasů. Zní to fajn.



6. Leaders Insolution - BIO Medi-curing Mask - Aqua Dressing (2x plný produkt 20ml 3dolary)
Jako poslední tu máme dvě plátýnkové masky na obličej, které jsou hydratační a dodávají obličeji plnost :) Plátno je napuštěné 100% kokosovým želé (:D), který má chladivý efekt. Dokonce má zjemnit drobné vrásky. Kdo by něco takového nechtěl, že? :))



____________________________________

Ufff, tak tohle mi dalo zabrat. To už je opravdu poslední věc z boxu. Závěrem chci ještě říct, že ceny boxů se liší, ale bývá to kolem 20dolarů. Poštovné je 7dolarů (standardní) a při útratě nad 70dolarů je expresní poštovné zdarma. Já ho tentokrát měla zdarma, jelikož jsem si objednávala i další plné produkty zvlášť. Pokud objednáváte box + věci z jejich e-shopu, pošlou nejdříve balíček s objednanými produkty, jelikož je mají na skladě (ten mi přišel už někdy před 14ti dny) a pak teprve posílají boxíky. Mají vždy stanovené datum rozesílání. Jelikož jsem měla expresní dodávku, box byl za 5 pracovních dní u mě doma. Což je nádherný čas! Pokud objednáte se standardní dodací lhůtou, potrvá to o něco déle 21-40dní. 

Za každý nákup dostáváte MEME body. 1 MEME bod = 1dolar. Jelikož mám nasbíráno 18MEME bodů = 18dolarů, asi chápete, že další objednávka už se pomalu zanáší do systému :D 


Závěrem snad už jen dodám, že české a dost možná i ostatní světové beautyboxy se mohou jít zahrabat. Já jsem naprosto nadšená a jsem ráda, že jsem do této koupě šla. Pokud i vás tento box oslovil, můžete objednávat na této stránce - MEMEBOX. Funguje tu i e-shop, jak už jsem zmiňovala, ve kterém nakoupíte produkty z minulých boxů + i něco navíc. Každý den se zde obměňují slevy, což každý uvítá.

Já jsem se rozepsala už až moooc, snad jsem na nic nezapomněla a zmínila vše potřebné. Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mi je v komentářích položit. Také mi napište, jak se vám box líbí, co si myslíte o korejské kosmetice, a tak vůbec, cokoliv, co vás napadne :)) Já vám přeji krásné pondělí,

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


61 komentářů:

  1. Box vypadá hezky, ale to poštovné je docela drahé. Přeci jen box za 440kč+154kč za dopravu a už jsme skoro na 600kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tentokrát neřešila, jelikož jsem měla velkou objednávku. Ale není problém složit se s kamarádkou :) Já teď taky budu objednávat ve dvou :) A to už není tak hrozné :) Klidně vás může být i víc a pak možná dosáhnete hranice 70dolarů a budete mít poštovné v expresní verzi zdarma :)

      Vymazat
    2. a pak k tomu dph a poplatek za jeho výměru ne?

      Vymazat
    3. Nic navic jsme neplatila. ani korunu :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné věci, první opravdu nabouchaný balíček. Nemám s korejskou kosmetikou moc zkušeností, ale moc se mi líbí ta balení :-) Cena taky není přemrštěná, tak snad nepodlehnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím taky měla jen pramálo. Ale čím víc toho zkouším, tím raději ji mám :)) Mně cena taky přijde dobrá, a poštovné se dá podělit s kamarádkou :) Ono když se to srovná s cenami českých balíčků, které ovšem takové kvality nedosahují, není v tom už tolik velký rozdíl.

      Vymazat
  3. Wow, tak to je teda fakt super box! Ten kit, ooooch! <3 :D chci takyyyy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko můžeš objednat s náma něco, pokud budeš chtít :-* Je to opravdu roztomilost sama :))

      Vymazat
    2. Anetko, to mi děláš schválně! :D Zrovna když jsem si řekla, že si dám teď od jakýkoliv nákupů pauzu! :D

      Vymazat
  4. Vypadá to super, díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu krása. A ještě jsem o něm neslyšela! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je :) No u mě o něm určitě zase uslyšíš! ale zas za dlouho :(

      Vymazat
  6. Vypadá to vážně dobře. Ale z ciziny si objednáva netroufám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je to v pohodě :) Informovali mě doslova o každém "prdu" :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ostatní by se mohli z něho pár věcem přiučit, že? :)

      Vymazat
  8. Tento box vyzerá úžasne, už sa teším na recenzie produktov :-)

    OdpovědětVymazat
  9. No vyzerá to super ;) Tak keby takto vyzerali naše boxy, tak to by som brala. Inak ten Adlay to sú Jóbové slzy alebo slzovka obecná. Sú to semená tropickej obilniny :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to bych si je objednávala i tady :) Ale bohužel, už to není takové terno, jako ze začátku :( A děkuju za informaci! :))

      Vymazat
    2. To je pravda, je to slabota :( Za málo ;)

      Vymazat
  10. Box mne velmi zaujal, asi neodolám a zkusím se domluvit s kamarádkama, že bychom si něco objednaly ať si podělíme poštovné (nebo třeba nám výjde zdarma). Nejvíc se mi samozřejmně líbil ten set tužek a taky bych ocenila ten pudr.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr i set je v jejich e-shopu :) Určitě mrkněte. Je tam spousta super věcí, často je obměňují :)

      Vymazat
  11. wow. tak o Memeboxu jsem nikdy neslyšela, ale vypadá nadupaně :) hlavně tam jsou neokoukané věci, Ladyboxu už mám plné zuby :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho viděla právě vždy jen na YT, uplnou náhodou jsem n něj narazila :) To je pravda. Kolikrát ani člověk neví, na co to je :D což je super, objevovat nové produkty :)
      Jinak to s tím LB chápu :(

      Vymazat
  12. Od kud ti přišel? Skrz placení dph a cla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo ze Seoulu :) Žádné daně ani clo jsem neplatila. U nás pak balíček převzalo DHL.

      Vymazat
  13. A jak clo+dph? Jinak je to luxus, hlavne ten pudr a roztomily setik, i ty cistici marmeladicky :)
    Ja bych ho ale nakonec neobjednala z nekolika duvodu: bala bych se, jak s odstiny. Pak taky slozeni - bibickam nefandim, je to naprane slozkami, ktere mi vadi. No asi se kouknu po nejakem prirodnim boxu .... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic jsem neplatila :) V ČR si balík převzalo DHL.
      no BB jsem tam zrovna neměla. Ale v jinych vydáních byly, plná balení i vzorky. S odstíny je to těžké, když si objednáváš překvápko, ale o tom to ve finále celé je :))
      Určitě si ale objednej spíš něco co víš, že využiješ. Určitě z toho budeš mít větší radost :)

      Vymazat
  14. Od boxů jsem opustila a korejský svět je mi velkou neznámou. Že bych se do něj pustila a objednala?

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá úžasně! hlavně lištičkovská paletka by byla podle mého gusta! :D :)) <3 ale potřebuju teď fůru jiných věcí, takže si prozatím nechám zajít chuť! :D

    OdpovědětVymazat
  16. P++ je další označení pro ochranu. Mám pocit, že je to i proti UVA nebo UVB paprskům :) Takže když má něco SPF a ještě P+++ (počet + se odvíjí od výše ochrany), tak to super chrání pleť :) Jinak box se mi líbí, je fakt nabušený, ale asi mě nedostal tolik, že bych si ho za ty peníze objednala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou se P++ uvádí u produktu s SPF 50. Ochrana 50, znamená skoro 100% ochranu (myslím tak 96-7?) na 50 minut. To P++ značí, že je to ještě lepší, ale běžně se to již dále neuvádí. Málokdy se uvádá SPF 60, ale spíš SPF 50 P++.
      Šárka

      Vymazat
  17. Parádní box!!! Pokud jde o obsah/cena, tak si myslím, že je to tak akorát. Ráda si jej také objednám :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/loreal-paris-sublime-glow-vyherkyne.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky myslim, ze se to vyplati :) Vyzkousis aspon hromadu produktu, ktere u nas nejsou k sehnani.

      Vymazat
  18. jakmile jsem viděla ten liščí kit, tak se mi zatmělo před očima a už nevím nic jiného, než že ho nutně potřebuju :D sice tužky na oči nenosím, páč se mi odbtiskávají, nálepky na nehty nepotřebuju, ale ta krabice!!!! :D ... jináč velký obdiv za to, že jsi do toho šla a našla jsi něco nového a neokoukaného! s našimi boxy se to ani nedá srovnávat, páč to je jako když se vedle sebe postaví Škodovka a BMW ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasne! :D Te nkitík je opravdu roztomilý a nadupany super vecmi :) Moc me bavi! :)
      Mas naprostou pravdu, srovnat se to moc neda :( A dekuji moc :-*

      Vymazat
  19. Parada, takove kdyby byly nase boxy!

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to skvěle a i některé věci na stránkách mě zaujaly :) asi taky popřemýšlím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak dej klidne vedet co sis poridila :)

      Vymazat
  21. Jéj tak to vypadá fakt parádně - a myslím, že za tu cenu to fakt stojí :) Já loni experimentovala s britským Amarya boxem a byla jsem tááák zklamaná! :(

    http://worldinasnowglobe.blogspot.co.uk/2013/03/amarya-tak-trochu-jiny-beauty-box.html

    Tak yjsem našla ty Jobovy slzy, ale pak jsem koukala, že už Ti to v komentářích někdo psal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda dívala sjem, se a to je nebe a dudy :( To je mi lito :( Jj, psal, dekuji :)

      Vymazat
  22. Úžasné! Myslím, že náš LadyBox by se měl nechat inspirovat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně :) Jsem zvedava na dalsi vydani obou boxiku, pak zase muzeme porovnat :)

      Vymazat
  23. Obsahuje celkom zaujímavý produkty :) Kika

    OdpovědětVymazat
  24. ahoj,

    na stránkách co je tu v odkazu na objednání Memeboxu jsem četla, že zasílají pouze do USA, Kanady a Japonska. Jak to tedy je? Ráda bych si ho také objednala.
    Díky za radu.
    K*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, není to pravda. Zasílají do celého světa. Při objednávce vybíráš z přednastavených zemí a ČR tam normálně je :)

      Vymazat
    2. ahoj,

      tak to je super zpráva, díky za info, to do toho určitě jdu a objednám si ho.
      měj se fajn.
      K*

      Vymazat
    3. ahoj, zdravím ještě jednou a prosím o navigaci, ptž jsem asi buď úplně neschopná nebo nevím...:-( I po registraci mi nejde jiná země než výše 3 uvedené země zadat, kde je tedy problém? Můžeš mi, prosím, napsat jasný postup jak objednáváš ty a co tedy dělám špatně? Třeba vynechávám nějaký krok, i když mi to přijde divné, když kroky jdou jasně za sebou. Budu ti moc vděčná, protože já sama na to asi nepřijdu. A je mi divné, že by to za takovou chvíli změnili a do ČR/Evropy najednou nezasílali. Ještě jednou předem moc díky za odpověď.
      K*

      Vymazat
  25. Úžasná krabička. Ve srovnání s dubnovým LB je to nebe a dudy. Měli by se v LB poučit :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, kdyby někdo objednával, tak se s radostí přidám, vypadá to zajímavě, mooooc lákavě. Já si na to z ciziny netroufám. Kdo by objednával, tak jholicka@seznam.cz . Kdyby se někdo ozval, škodný nezůstane :) Díky

    OdpovědětVymazat
  27. me ta cena také nevadi ani postovne, ale ze se to musí platit předem, z toho mam trosku strach....

    OdpovědětVymazat
  28. Už nějakou chvíli si obědnávám krabičku Ladybox ale bývám spíše zklamaná než nadšená, za tu cenu děs a hrůza...po přečtení článku vážně uvažuji, že bych si Memebox obědnala. Jelikož miluju Korejskou kosmetiku a Koreu samu o sobě, tak asi budu musít začít šetřit :D..jinak moc hezký článek ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ani po tomhle článku nemám na memebox chuť. Nějak se mi ten obsah nelíbí a poloviny produktů bych se bála, nějak jim nevěřím. :) Napadlo mě, jestli ten pudr není na tělo, proto má tak velkou houbičku. Na spálený ramena apod.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se vůbec nebála, ono se o tom moc neví ale Korea je jednička v oblasti kosmetiky na světe

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥