Bestseller z The Body Shop - Hemp Hand Protector

Minule jsem psala o "lashes saveru", dnes to bude "hands saver" :) V posledních pár letech, jsem měla velké, převelké potíže s rukama. Trápily mě ekzémy takového rázu, že jsem je měla rozpraskané vyloženě do krvavých obrovských a hlubokých ložisek. Já vím, že je to nechutné to tu psát, ale chci vám vysvětlit, jak se u mě situace měla. Píši v minulém čase, i když stále nemám vyhráno... Ale nyní je to o mnoho lepší. Z velké části za to můžou kortikoidy... ano, je to špatné, vím to, ale po několika letech jsem dostala na předpis krém, který začal účinkovat a můžu se vám přiznat, že nic mě v poslední době nepotěšilo víc... To už ale odbočuji. Jako doplňková léčba je doporučeno časté promazávání. Za ta léta jsem vyzkoušela nespočet krémů. Z drogerie, předražených mastí z lékáren i míchané mastičky od MuDr. Kdybych měla odhadnout celkovou částku za všechny krémy, masti a oleje vyšla by mi asi nehorázná suma v řádu několika tisíc. Možná i desítek tisíc. Opravdu jsem už byla hodně zoufalá, ale pak jsem objevila tenhle krém z The Body shop.

V TBS mají několik různých druhů. Já si vybrala ten s obsahem konopí. Konopí je známo svými blahými účinky na kožní problémy, proto jsem po něm sáhla. Předem jsem si o krému vyhleda různé informace a zjistila jsem, že je všemi velmi vychvalovaný a byly na něj jen a jen pozitivní recenze. Když byl před vánoci v akci za 199kč (obvyklá cena 399kč) hned jsem pro něj běžela. Nadělila jsem si ho pod stromeček a od té doby ho nedám z ruky. A proč ho tak miluji?

Balení
Obal je krásný, kovový. Vypadá opravdu luxusně a líbí se mi i grafické provedení. Paradoxně však právě v balení nacházím jeho jedinou slabinu. Sice je to moc pěkné, ale nepraktické. Může totiž velmi snadno prasknout, což se stalo i mně. Můžete si všimnout dírky v levé horní části u druhého ohybu. Jak totiž krém spotřebovávám, motám si vrchní část směrem dolů. Holt to je nevýhoda asi všech kovových balení.



Vůně
Ve vůni může být pro někoho také háček. Třeba moje máma spolehlivě pozná, kdy mám krém na rukách :D Strašně jí smrdí. Mně ze začátku také páchnul, ale zvykla jsem si a teď se mi dokonce i líbí. Je to taková nakyslá vůně, trošku do "zelena-trávova", jestli chápete :D Pro mě to ale překážkou již není. Asi jde o zvyk.

Konzistence
Konzistence je máslová, nádherně a lehce se roztírá. Velmi rychle se vsákne, nezanechává pocit mastných rukou a ruce jsou opravdu mega hebké a jemné. Tak krásně měkké ruce mi nezajistil žádný jiný krém, který jsem kdy zkusila.


po mastnotě ani vidu, ani slechu :))

Účinky
Teď se dostáváme k tomu nepodstatnějšímu. S kombinací s léčivy od doktorky nádherně zabral! Mám pocit, že má celkem silné desinfekční účinky a rány se mi po něm dobře hojily. Na ruce s ekzémem je to od teď velmi dobrý pomocník. Vždy, když bylo nejhůř, kůže pnula a svědila jako čert, krém je krásně zklidnil, začervenání bylo slabší, svědění ustalo a kůže byla celkově nádherně vyživená a hydratovaná. 

Stále nemám vyhráno, je to běh na dlouhou trať, ale díky tomuto krému věřím, že bude líp. Teda ono už je líp, ale nechci to zakřiknout. Ekzém je velmi zrádný a nevyzpytatelný a může se objevit ze dne na den, ani nevíte jak. Každopádně každá koruna, kterou jsme do něj vrazila, se mi bohatě vrátila v podobě jeho skvělých účinků. Jak vidíte, zbývá mi ho něco kolem 1/4 a to ho používám několikrát denně od 24.12.2013. Hned jak se budu blížit ke konci, půjdu si pro nový a asi mi bude jedno, jestli bude zrovna stát 400 nebo 200 (akce na krémy na ruce mívají celkem často), protože se prostě vyplatí a já ho z celého svého srdce miluji :) Pokud bude za 200, vezmu si nejspíš i jinou jejich verzi, protože věřím, že i ostatní budou skvělé! Chci vyzkoušet i mýdlo na ruce, jelikož ta obvyklá mě moc vysušují a ekzém hodně dráždí.

Zkoušeli jste tento krém na ruce? Zaujala vás recenze? Máte zkušenosti s jiným skvělým krémem pro velmi problematické ruce se sklonem k ekzémům?  




                                                                                                                  Vaše Aneta ♥


6 komentářů:

  1. tak ten vypadá vážně hodně dobře!:) musím po něm mrknout, třeba předčí i můj milovaný krém od sally hansen
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To on taky je dobrý! :))
      Jeden jsem od SH měla, ale byl stráááášně navoněný. On teda voněl krásně, ale ekzému bohužel navoněné věci nesvědčí :-//

      Vymazat
  2. môj miláčik je flexitol
    PS: máš krásne nalíčené oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusím ho sehnat! Co jsem koukala, nějak u nás není k sehnání? :-O Kupuješ ho někde v ČR, nebo jen v SR?
      A moc děkuju :))

      Vymazat
  3. Ahoj budeš dělat na recenzi na tu sadu pleťovky od dr. Hauschka ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě budu. Až budu mít trošku víc času. Recenze asi bude dost obsáhlá.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥