Střípky z mého stolu V.

Ahoj holky, mám tu opět střípky z mého stolu, tentokrát již s číslem 5! Tentokrát nehledejte vyloženě kulinářské zážitky a speciality. Mám málo času na vaření, takže jsou to opravdu velké rychlovky, nic složitého. Musím říct, že v poslední době jím pořád asijské nudle s něčím :D Příprava mi celkově zabere asi tak 15-20 min a rychlý oběd na další den do práce je na světě. I přesto, že je jím skoro každý den, se mi ještě nezajedly a já chci zkoušet stále nové  nové způsoby. Pokud máte nějaký tip, klidně mi ho do komentářů napište :) No a teď už vás nechám se pokochat mými výtvory. Tak schválně, na co máte chuť? :)



Domácí sushi opravdu zasytí :) (Tohle jsou dvě porce)

Tortila se zeleninou a jogurtem

Kuřecí "steak" s nádikou ve slaninovém kabátku

Další tortilová variace, tentokrát s kuřecími kousky

Velká dobrota! Grilovaný hermelín s bram. kaší

Pečená červená řepa s česnekem a olivovým olejem + pečený lilek v jogurtovém dresinku

Sushi, co jsme si objednala sama sobě pro radost :)

Torteliny se sépiovým barvivem plněné lososem! Škoda, že to byla v Lidlu jen limitka. Ujedla bych se jich :)

Opět domácí sushi. Mňam!

Mozarella s rajčaty + minipizzy

Rýže s vejcem po asijsku

Pečený losos sdijonskou hořčicí se zeleninou na bylinkovém másle :-P

Aljašská treska se šťouchanými brambory a  listovým salátem

Asijské vaječné nudle se zeleninou a tofu s mořskými řasami. Výborné!

Další nudle. Je to jiný druh, ale jsou také vaječné. Podávané s pórkem a mrkví
Další nudle jsem pak už přestala fotit :D 

Tagliatelle s tofu s bazalkou

Řapíkatý celer s jogurtovým dipem - nová závislost!

A jedna snídaně - ovoce, jogurt, med, ořechy

Tak co, ukápla slina? :D Vyzkoušíte něco? Na čem právě ujíždíte vy?

Pro nové sledovatele přikládám odkazy na minulé Střípky z mého stolu :))


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


39 komentářů:

  1. mm to vypadá krásně! sushi si také děláme doma ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) To je dobře, mě výroba moc baví a vyjde to levněji. Stejně ale občas zajdu pro sushi do restaurace :)

      Vymazat
  2. Omg další anorektička...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omg, další anonym, co si léčí komplexy na internetu...

      Vymazat
  3. Ty těstoviny se sépiovým barvivem nemůžu ani vidět :D Přítel miluje takovéhle špagety a já prostě nejsem schopná to ani ochutnat :D Ale jako něco na tom asi bude, když vám to tak chutná :D
    Jinak vše vypadá moc chutně a dala bych si červenou řepu, jak to tak vidím!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy zkus, vážně je to dobré! :D Kór ta náplň, mňam mňam :)) Nooo řepu musim zase brzy zopakovat. Je to delikatesa :)

      Vymazat
  4. Mm, něco jsem si zapsala:)) Zajímalo by mě kde kupuješ ty nudle a jak je připravuješ? :)
    Já mám někdy problém s tím, že jím jednotvárně. :/ Oblíbím si nějaké jídlo a jím ho každý druhý den:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee super, že jsi našla inspiraci :) Nudle kupuji v Intersparu. Mají je normálně mezi těstovinami :)
      Hlavně že ti chutná :) Ale zas aby ti pak něco nechybělo (živiny, vitaminy, mineraly,... :))

      Vymazat
  5. Teda takových dobrot! Já bych třeba ochutnala tu tortilu i když jsem jí nikdy nejedla ale ve Tvém podání vypadá hodně dobře a ten kuřecí steak se slaninou bych si dala třeba hned teď. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, dá se tam nacpat co dům dá :D I nějaká "promakanější" náplň a možnosti jsou nekonečné :)

      Vymazat
  6. juuj ako som vyhladla!! tak to si sa mala s takým papaním ! :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :) V jídle se snažím rozmazlovat :) Hlavně tím sushi :3

      Vymazat
  7. já jsem v pátek měla poprvé v životě sushi a nepochopila jsem, co na něm lidi mají, bez wasabi to bylo mdlé, no nevím, snědla jsem to, špatné to nebylo, ale stejk je stejk... opakovat patrně již nebudu; celkově je tvůj jídelníček složen z nějak moc zdravých pokrmů, já nerada zeleninu, takže nic pro mě, ale obdivuji to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vázne? Ono take zalezi na restauraci. Osobne doporucuji Sumo sushi na Cernem moste! Nejlepsi, co jsme kdy jedla. Za par supu si tam muzes dat co hrdlo raci a nabidka nezahrnuje pouze sushi, ale i nudle, ryzi, morske potvory,... no proste vsechno :)

      Vymazat
  8. .. wow všechno vypadá luxusně! zbíhají se mi sliny haha :) mohla bych se zeptat, jak přesně děláš tu rýži s vejcem po asijsku? :)) jedla jsem jí několikrát v Anglii u Číňanů a hrozně mi chybí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevim, jestli ji delam spravne :) Ale ja uvarim ryzi, vedle si dam na panev rozmichana vajicka a jeste kdyz jsou tak ze 70% syrova, tak pridam ryzi a poradne zamicham, aby se zrniska obalila. Pak jsem pridala susenou smazenou cibuli, pepr, suseny cesnek a dosolila sojovou omackou. Snad jsem na nic nezapomnela :)

      Vymazat
  9. Mňam, spousta sushi. :D
    A ostatní věci taky vypadají lákavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoooo! :D A to jsem radsi ani vsecko nefotila, abych vas moc nemucila :D

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Jediným slovem MŇAM! Jinak já nudle taky zbožňuju, oblíbila jsem si jejich rychlou (a naprosto nezdravou) variantu instantní čínské nudle, soj, omáčka + worchester, dá se přidat česnek a cibule, nebo různá zelenina. A na sushi mám už pár dní strašnou chuť, ale nejbližší restaurace je 32 kilometrů :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm nudle, mnamka proste. Rychle, jednoduche a na 152 874 569 zpusobu :D Zkus si udelat sushi domaci :) Take neni spatne :)

      Vymazat
  12. To jsem si večer neměla prohlížet.. :( :D
    Moje tipy tady: http://sororessa.blogspot.cz/2014/02/jak-jsem-jedla-v-lednu.html

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuju za inspiraci :) Strašně ráda takové články čtu/prohlížím! :)

      Vymazat
  13. Ještě že jsem ve škole a musím se ovládat, jinak by slina určitě ukápla :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D Ve škole to musí být teda muka číst takové články :D

      Vymazat
  14. nedas sem prosim recept na domace sushi? :) a prosimta kde pracujes, ak to neni tajne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Já ho vyrábím ze sushi setu, který jsem si zakoupila v obchůdku u Okamury :D Jsou tam řasy, rýže, rýžový ocet, wasabi, podložka na výrobu a sojová omáčka :) pak stačí dokoupit náplně (zelenina, ryby, krabí tyčinky,...) a můžete motat do alelůja :) Jinak všechny suroviny se dají většinou zakoupit v supermarketech. U nás je mají například v Bille.

      Vymazat
  15. No to vypadá úžasně :) Tortilly taky miluju, děláme je skoro pořád :) A ty tvoje vypadají fakt krásně!! :) <3
    http://diamond-katty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Prosím pěkně odkud čerpáš nápady na recepty :)? Máš nějaké stránky :)? Terez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nápady čerpám na FB v různých skupinách, které se orientují na jídlo a nebo moc ráda sleduji Jamieho Olivera! Ten má prostě božské nápady! :)

      Vymazat
  17. Bože to je mňamka!! :D Úplně se mi sbíhají sliny na ten hermelín a tortily..
    www.kikisworldofbeauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř, že mně teď taky, protoze jsem v práci a nic takového tu k jídlu nemám. No co, dám si hroznové víno :( :D

      Vymazat
  18. Vyzerá to úplne skvele :P mňam! a vidno, že sa aj zdravo stravuješ, za čo dávam veľké plus a určite niektoré nápady využijem! SKVELÉ!!! :)

    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  19. Tak s tím hermelínem jsi mi teď úplně podráždila chuťové buňky! :D
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥