NYX - Escape With Rico (Trio Palette)

Ano, dneska se konečně dočkáte článku! :D Víte, potkal mě takový problém. U mého notebooku, co mám v Praze, mi vypovědělo službu 5 celkem důležitých písmenek. Tudíž je pro mě dosti těžké nějaké recenze psát... Nyní totiž používám například místo s-š a podobně :D Takže místo "Dneska ti to moc sluší!" z toho vyleze"Dneška ti to moc šluší!" a podobně :-// A to nemluvím o tom, že mi dále nepíše F, B, A a občas i N a M... No asi si umíte představit, jak potom nějaká má konverzace s přáteli vypadá... :D Ale... nyní se nacházím u rodičů, kde je díky bohu normální klávesnice, a tak mohu konečně zase přispět. Už mi to chybělo!!!

Mimochodem děkuji moc za nové odběry a jelikož se blížíme ke krásnému číslo 700, brzy (snad) se můžete těšit na velkou giveaway! Tak šup šup, ještě pár holek (asi? :D) a budeme soutěžit o pěkné ceny! 

A teď už se dostáváme k jádru věci. Dnešní recenze bude na trio stínů od NYX(u) s krásným názvem Escape with Rico. A musím říct, že jestli by byl ten útěk stejně skvělý, jako ty stíny, běžela bych hned :)) 



Barvy
Když to vezmeme zleva doprava, tak první barva je matná světlejší hnědá, trošku s nádechem do "zrzata", ale opravdu jen trošku, nemusíte se bát silně oranžového podtónu. Já se nebojím aplikovat ho na celé víčko. Druhý chlíveček obsahuje opět matnou barvu, tentokrát tmavě hnědou, kterou jsem sháněla hodně dlouho, než jsem našla tu svou pravou. Já ji používám do ohybu oka (neboli do banánku) k vykreslení iluze většího oka. Funguje výborně! Poslední odstín je hnědo burgundy třpytivá barva. Obsahuje celkem dost velké třpytky, které se však na oku, jako na swatchi, neobjeví. Nevím, kam se vždy podějí, asi opadají, ale na tváři naštěstí nezůstávají.

Konzistence + pigmentace
Stíny vůbec nepráší, což mě mile překvapilo. Možná ten třpytivý trošku. ale to je zapříčiněno právě těmy zlatavými třpytkami. Nanášejí se skvěle, tvoří jednolitou barvu. Žádný problém se šmouhatěním, ani zalézáním do vrásek nemám. Já ale vždy používám bázi od Too Faced. Pigmentace je prostě tak akorát. Barvy nanese dost a jsou intenzivní, ale nemusím se bát pořádně štětec "vykoupat". V podstatě je nemožné to s nimi přehnat. Pracuje se s nimi skvěle, s roztíráním není problém.

Výdrž
Jak jsem psala, vždy používám bázi, takže mi vydrží celý den. To znamená 13 hodin v práci + další 3 hodiny, co jsem vzhůru. Takže za mě velké ANO!



Balení
To je naprosto sladké! Je z pevného plastu, určitě se nebojím s nimi cestovat. Líbí se mi průhledný vršek, což umožňuje přehlednost, pokud si pořídíte více barevných variant. Krabička obsahuje také silikonový aplikátor, který není žádná hitparáda, jak již bývá zvykem. Ale v případě nouze to s ním také zvládnete (vlastní zkušenost :) )Třešničkou na dortu je mašlička na uzavírání, která posouvá tuhle černou jednoduchou schránku zase o něco výš. 

oficiální foto + moje foto ve skutečnosti

A nakonec jsem si pro vás nafotila i jednoduchý look, který mám asi s touto mini trio paletkou nejraději! Ono méně je někdy více, co myslíte? :)

Denní světlo + na sluníčku



Já jsem s paletkou moc spokojená a určitě ji doporučuji. Na cestování je ideální, NYX přišel i s novými většími paletkami, které jsou také nádherné. Ale mně tato asi stačí. I tak pokukuji i po jiných zajímavých barevných kombinacích. Zaujaly mě například ještě tyto:


 Jak se vám stíny a look líbí? Máte se stíny od NYX zkušenosti a jak jste spokojené? Nebo zaujaly vás nějaké jiné paletky? Podělte se se mnou o vaše názory :)) 

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

23 komentářů:

  1. No víčku vypadají nádherné! :)
    Mě se hrozně z těhle paletek zamlouvají ty dvě poslední dole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem s nimi vááážně spokojená :))
      Přesně tak, ta předposlední je úžasná :)

      Vymazat
  2. Jsou krásné :) Kde si je kupovala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :) Kupovala jsem je v Debenhams v Praze na Václavském náměstí :)

      Vymazat
  3. páni, tak po těch se musím podívat až budu v Praze, nádhera, kolik stály? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo nechci kecat, ale tuším, že kolem 230kč :) Podívat se určitě běž. Ale bývá to dost přebrané, tak snad budeš mít štěstí :))

      Vymazat
  4. Ty větší paletky vypadají rozhodně zajímavě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají i ještě větší. Mrkni na odkaz, který jsem přidala do zdroje :) Radost pohledět!

      Vymazat
  5. Tá paletka vyzerá krásne ;) No ale tebe Anetka to slušíí ako vždy :))♥

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejejej! Děkuju moc za krásný komentář a kompliment Teru :))*

      Vymazat
  6. líčení s nimi je moc hezké, musím říct, že máš krásně vystínované ohyby víčka (či jak jinak to pojmenovat:))
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ale musím se přiznat, že mi to trvalo opravdu pár sekund. Líčení s nimi jde vážně samo :)

      Vymazat
  7. S touto značkou zkušenost nemám, ale ty paletky vypadají nádherně :)! Krásné líčení jsi s nimi vytvořila :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Rory :) Pokud máš možnost, určitě je do Debenhams jdi omrknout. Pokud ne, chybu neuděláš určitě ani přes net. Já nevěděla, který si dřív vybrat, všechny byly krásné :)

      Vymazat
  8. Já teď po NYXu poslední dobou hodně pokukuju! moc mě zaujaly jejich tvářenky a chtěla bych zkusit nějaké stíny! ten hnědý stín vypadá moc krásně a přirozeně! sluší ti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) Ale mně od nich skoro všechno, takže je to těžký :D A moc děkuju :)))

      Vymazat
  9. Och, tak tieto vyzerajú krásne !! :) Si veľmi pekná na fotkách ! :) a od nich tiene ešte žiaľ nemám :( Erika's Life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)) Tak pokud se ti nějaká varianta líbí, určitě s nimi neudělaš chybu:))

      Vymazat
  10. Krásné, i ty barevné kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  11. já se budu muset NYXU vyhýbat obloukem, jinak má peněženka zapláče :D

    OdpovědětVymazat
  12. Anetko tobě sluší jednoduše všechno ! Já teda měla jen NYX pigmenty a až na to dávkování....v tubičce jsem byla a jsem moc spokojená ;).

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to vážně moc pěkně! A vážně moc dobře si se s ní nalíčila, já s tím mám prblém, nalíčit se jen jednou paletkou :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥