Linky, jako zebra pruhy! Dermacol Precise Black

Jak jsem slíbila, dneska jsem tu ještě jednou. Nevím, co to do mě vjelo, asi nějaká spisovatelská (recenzující?) můza nebo co :)

Všichni víte, že jsem "linkovací typ". Bez linek ani ránu a maluji si je již spoustu let. Vlastně už si ani nepamatuji, kdy jsem s tím začala. Bez linek se cítím divně, naze, nevýrazně... ale v posledních dnech zkouším i nové looky bez, pro mě typických, linek. Vlastně bych to mohla označit za své poznávací znamení... Ale jak říkám, zkouším to i bez nich... A světe div se, už se necítím tak pitomě, když je nemám... To ale neznamená, že se jich vzdám, to asi nehrozí :D A teď už vůbec nechápu, jak jsem se dostala až sem, když mám psát recenzi... Takže...

Znovu mě lákalo zkusit nějakou tu fixu a výběr padl na dobře dostupnou fixu od Dermacolu Preciese Black. Někteří si mohou pamatovat i recenzi na řasenku ze stejné zebří řady. Ten obal je prostě boží :)

Obal

Zebří vzor není v drogeriích nijak okoukaný, je dost originální a myslím, že ho můžete buď jen milovat a nebo nenávidět. Já ho naprosto miluji! Přijde mi originální a myslím, že Dermacol byl velice odvážný, když přišel s touto řadou na světlo světa.




Barva + konzistence
Černo černá... Opravdu! Pigmentaci musím moc pochválit. Nemám pro ní nic co vytknout. Konzistence je taková tekutá, ale rychle zasychá, takže vám nepoteče po obličeji :D 

Pigmentace po měsíci a půl, stále ok

Aplikace
Hrot je velmi "ostrý" a skvěle s ním vykreslíte tenoučkou linku a ostrý ocásek. Pokud jste ale tlustolinkomilky, i pro vás tento fix je vhodný. Prostě dokáže obojí podle toho, jak zrovna linku postavíte nebo položíte v závislosti na očním víčku. Hrot je tekutinou nasáklý, takže nemusíte nijak tlačit, aby začal kreslit. Ani s aplikací jsem se nesetkala s žádným problémem.


Výdrž
Jak píšu u každého recnzovaného očního produktu - vždy používám bázi Too Faced. Nezkoušela jsem linku nikdy bez ní. Takže na to berte ohledy. Linka mi s ní vydrží celý den, nemá problém zvládnout se mnou 13ti hodinovou směnu v práci. Večer je možná trošku vybledlá, ale není rozpytá nebo rozmazaná. stačilo by ji ke konci trošku "obnovit" a byla by opět jako čerstvě namalovaná. Ani s výdrží nemá fix problém

Problém vidím trošku ve výdrži, co se týče delšího časového horizonru. Fixu mám asi měsíc a půl a už má celkem problém s vysycháním. Fixu skladuji buď hrotem dolů, nebo ji mám prostě v kosmetické taštičce. Nyní musím barvu před aplikací sklepávat dolů (jako když sklepáváte rtuť v teploměru). Myslím, že se mnou již dlouho nepobude.

Linky na oku


Suma sumárum, produkt je to dobrý, skvěle se s ním pracuje, je velmi dobře dostupný a navíc cena je velmi příznivá. Mám pocit, že standardní cena je 99,- a ve slevě seženete ještě levněji. Což se opravdu vyplatí. ale oproti třeba gelovým linkám není jejich životnost tak dlouhá. Ale myslím, že je to celkem logické. Fixu si určitě zakoupím opakovaně, ale jinak budu věrná svým milovaným gelovým linkám :)) 


Máte s touto fixou zkušenosti? Líbí se vám a vaše srdce po ní právě zatoužilo? Povězte mi to :))

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥



10 komentářů:

  1. Linky ve fixu moc nemusím, kvůli jejich špatné pigmentaci. Tyhle vypadají, ale hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nadšená, pigmentace supr, kreslí se s ní úžasně, bázi nepoužívám a vydrží mi celý den (a když náhodou výjimečně usnu neodlíčená, tak vydrží i přes noc). Dostala jsem ji minulý rok od přítele na Valentýna a kreslí mi dodnes... Sice už ne tak pořádně, jako před rokem, dýl to trvá, než linku "načmárám", ale nakreslí ji, přesně takovou, jakou chci. Už mám několik měsíců náhradní, protože pořád čekám, kdy vypoví službu, ale zatím se líčím stále tou původní a nemůžu uvěřit, že ještě kreslí. Rozhodně se k ní budu vracet a pevně doufám, že bude ještě nějaký čas (nejlíp napořád) na trhu, protože jinou nechci! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí, ale jsem spokojená s gelovými od Maybelline a ty mi snad ještě nějaký ten pátek vydrží :).

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem zatím linky ve fixe jen od essence (3 různé). Ty poslední 2 mě zklamaly :/ Ale po přečtení tvé recenze mám teď chuť si tuhle koupit, i když jsem teď plánovala tu tekutou oční linku od dermacolu, tak teď mám teda dilema... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Very interesting blog you have! I'm happy to be your newest follower on GFC; it would be great if you'd follow back :).I'll be waiting for you!
    http:/milenche22.blogspot.com
    Kisses, Mimi

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm,vypadá fakt dobře :)
    http://anys111.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle fixu už mám skoro rok, nevysychá mi vůbec a to ji skladuji hrotem dolů. :D Ale obrovský problém vidím s výdrží. Bázi nepoužívám, jen výjimečně, a bez ní mi vydrží sotva 4 hodiny, poté je linka stále krásně černá, ale jen uprostřed. Ocásky mám rozpité úplně v koutku oka a jakoby se ten ocásek přesune z původního místa do mých citlivých vnějších koutků.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem s ní moc spokojená - drží mi celý den i bez báze! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥