Bez peněz do krámu nelez! :)

Ahoj holky :) Dneska se dočkáte nejspíš hned dvou článků. První je spíš takový ukázkový a druhý bude normální recenze, kterou publikuji někdy k večeru.


Post jsem pojmenovala "bez peněz do krámu nelez". Dovolte, abych vám to vysvětlila :) Jelikož nyní opravdu nejsem při penězích, ale měla jsem pocit, že se potřebuji odměnit, vydala jsem se na menší nákupy :) Nechtěla jsem nic konkrétního (asi až na toaletní papír...ehm :D ), takže jsem šla takzvaně jen na čumendu. No ale znáte to... Vlezete do prvního krámu a vidíte super boty. Otočíte cenovku a málem padnete na znak... 249,- ?! To jako vážně? Beru! Pak už jen vyřešit dilema, jestli budou lepší tmavě modré, nebo velbloudí hnědé a štrádujete si to k pokladně... No vyhrály to hnědé a určitě je unosím. Jsou hrozně pohodlné, na celkem (pro mě) nízkém podpatku a opravdu měkoučké. Jsou z Ann Christine, kde byly slevy opravdu velké. Zkoušela jsem si ještě pár věcí, ale nakonec vyhrálo šetřící svědomí, a tak jsem vše vrátila na své místo :)



Dále jsem zašla do Sephory, jelikož jsem si chtěla očichat novou vůni od Nina Ricci. Po zjištění, že pěkně smrdí jsem šla omrknout produkty, které jsou v akci v rámci Svátku bestsellerů. No líbilo se mi pár věcí a nakonec jsem si odnesla lesk od Too Faced. Tuto značku miluji, i když žel bohu nevlastním od ní moc produktů. Lesk je hodně třpytivý, což mě samotnou zarazilo, že se mi tak zalíbil. Odstín se jmenuje Watermelon Ice a je to krásná růžová se stříbrnými, zlatými, růžovými, modrými a já nevím jakými ještě třpytkami. Na sluníčku a umělém světle je totálně boží a na denním světle nejsou třpytky vůůůůůbec vidět! Takže parádní chameleon :) Jsem do něj už teď zamilovaná a udělám na něj recenzi co nejdříve, abyste si když tak mohly do Sephory pro něj také skočit :) Stál 270,-.



A poslední věcí (která stojí za zmínku) je paletka stínů od Clarins. Koupila jsem je za hubičku od jedné slečny na Votočvohozu. Zatím jsem neměla ještě odvahu do nich sáhnout, protože uznejte sami, kdo by to chtěl poničit? Ale já se odhodlám! :D Než jsem je koupila, samozřejmě jsem sjela plno recenzí a všechny byly oooochající a aaachající :) Tak uvidíme :))



A moje otázka zní - Čím jste si udělali poslední dobou radost vy? A také vás přepadají pocity, že se musíte nutně za něco odměnit, i když vás vlastně nenapadá jediný důvod, za co by to mělo být? :D

P.S.: Mám novou externí klávesnici, takže už zase mohu psát články bez problémů :) A, S, B, F, M a N už opět píší!!! :D

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. Já šla dnes do drogerie pro pár věcí a nakonec jsem půlku nesehnala, za to několik věcí navíc jsem do košíku přihodila :D Ale říkám si, že aspoň bude důvod napsat dnes úlovkový článek a časem recenze na všechno :D Takže ten nákup byl vlastně pro dobro blogu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi pekne. Tie tiene su bozske ;)
    Ja som sa tento mesiac potesila pudrom od Chanelu Les Beiges, ktory som si ihned zamilovala :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné nákupy :). Já jsem dneska taky jen tak bloumala a dopadlo to tak, že jsem koupila MUFE HD make-up :D A včera dvě věci od LUSHe...já bych už asi neměla ani vycházet z bytu, pro jistotu :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak ty botky jsou opravdu krásné

    OdpovědětVymazat
  5. Botky i paletka jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥