Anime Look Video Tutorial

Krásný večer! Včera, když jsem přišla z práce, jsem nebyla schopna skoro vůbec ničeho. Únavou jsem padla na židli a jediné co mi šlo, bylo poslouchat písničky... Jedna mě inspirovala k tomu, vytvořit dnešní (netradiční/nenositelný) look. Písnička je od mojí nejoblíbenější skupiny Bigbang a jmenuje se Monster. Strašně se mi líbí jak písnička, tak klip. No byla jsem líná, ale přišel na mě nápad, tak by byla škoda ho nevyužít. Z práce jsem měla namalované mé klasické linky, a tak jsem k nim dodělala ještě zbytek a anime look byl na světě. Druhý den jsem měla volno, takže jsem mohla natočit i video. Look z předešlého dne a ze dneška se trošku liší, ale líbí se mi oba dva :D Myslím, že někam na tematickou párty/halloween/maškarák/... je to celkem použitelné :))


dnes                           /                           včera


Pokud máte náladu, na video se můžete podívat zde a nezapomeňte si přepnout do HD.




Původně zde měla zaznít tato písnička ♥ Ale YT mi ji nepovolilo, tak jsem musela dát jinou :( 




A ještě pár fotek na závěr:




Jak se vám video/písnička/fotky líbily? :)

Krásný zbytek večera,

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


9 komentářů:

  1. Tak za prvé to se ti teda povedlo :D fakt super :), za druhé písnička ve videu se mi líbila a ta druhá je taková zvláštní, se nějak neumím rozhodnout jestli se mi to líbí nebo ne. A za třetí, strašně ti závidím tu tvářenku. Když jí měli v HM tak sem si jí nechtěla koupil, protože jsem nechtěla utrácet a pak se mi to uleželo a běžela jsem pro ní a už jí neměli!! :( ještě asi měsíc jsem tam chodila jestli se tam znova neobjeví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki moc děkuju :)) No určitě ty písničky nebudou sedět každému, ale myslím, že se sem dobře hodí :)
      Jinak s tou tvářenkou jsi možná vážně trošku prohloupila, protože je výborná. Já zas nekoupila tu z podzimni kolekce (vypadá stejně, ale v jiných odstínech) a taky toho do teď lituji :D Tak snad se zase do jarní kolekce vrátí a budeš si ji moct koupit :))

      Vymazat
  2. Hezké video, ráda na ně koukám na youtube. Jen malá technická- čočky se vždycky nasazují před líčením a pak před odlíčením :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Andulko :) ano, vím to, ale chtěla jsem na konci udělat ten "wow" efekt :D :))

      Vymazat
    2. Aha :) Na mě by to tak asi taky zapůsobilo, kdybych neznala ten pocit malého kousíčku čehokoli mezi čočkou a rohovkou :D

      Vymazat
  3. Neřikej že posloucháš k-pop =D palec hore pokud jo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslouchám :) Totálně mě to pohltilo :)

      Vymazat
  4. Moc se mi to nelíbí a myslím si, že jsi na to stará a působí to na mě trapně.
    Protože občas čtu Tvé reakce na kritiku - podotýkám, že jsem si sem nepřišla léčit mindráky, ani nevstala levou nohou, prostě to na mě tak působí.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj, to je skvělý! Vypadá to opravdu dobře a na nějakej maškarní nebo tak to klidně vyzkouším taky :)))
    lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥