Spotřeováno (říjen, listopad, prosinec)

Holky dneska mám pro vás nové video!!! :) Tentokrát spotřebováno. Jak říkám v úvodu, nechtělo se mi do toho. Přiznám se bez mučení! :) Je toho totiž docela dost a video má 20 minut! Ale jelikož je neděle a spousta z vás má dneska určitě víc času, tak si můžete udělat pohodlí a video zkouknout :) Budu ráda za vaše lajky, oděry, komentáře a všechno ostatní :) Přeju krásný den a brzy se zase vidíme :)))



:D


                                                                                                                   Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. Anetko jsi úžasná :)! Jsem ráda že jsem Tě zas mohla ve videu vidět! Musím říct že Ti to hrozně sluší, to líčení, vlasy a pozadí je taky moc fajn :)! Jsi přirozená a bavíš mě stále víc a víc. Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je komplimentů... :)))) Moc jsi mě potěšila. Děkuju a snad se budou líbit i další videa a články :)

      Vymazat
  2. Musím se přiznat, že přechody mých oblíbených blogerek na videa moc nemusím - buď mi vadí hlas (hloubka, afektovanost, mlaskání, hezitační zvuky nebo milión dalších artikulačních věcí), délka, prostředí, nebo mě prostě nudí. V nejhorším, a docela častém případě, všechno dohromady. U těhle dvacetiminutových vydržím tak do osmé minuty... Ale u tvého videa se to nestalo, dokoukala jsem ho do konce a dokonce (ha, slovní hříčka!) mě i mrzelo, že skončilo... :) U videa jsem se vůbec nenudila - ,,jak panda" ,,tohle nedoporučuju vůbec nikomu" a celkově tón hlasu... jo, sedlo mi to :) Působíš na něm strašně přirozeně a vůbec ne strojeně.. :) Takže palec hore! :) Mohla bych se zeptat co to je za lak? :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě lak na vlasy uchvátil mm už 3. balení a je od značky z.one concept, řada milk_shake, 500 ml / 250 kč, celkově je ta značka super :) Líbí se mi tvoje recenze, nijak extra to nepřeháníš-nezveličuješ , dobře se na tebe dívá :) a líbilo se mi jak jsi ty "zkažené" části dala do černobílé:D

    OdpovědětVymazat
  4. Dobre vela si toho minula :) pekne video!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli chceš lak, který opravdu drží, tak "Freeze it", takový zlatý, cena kolem 200Kč. Vlasy jsou pak opravdu zmražené, i na celý den. Používá se třeba na svatby.

    OdpovědětVymazat
  6. Šampon od Gliss Kuru :D Šampon Gliss Kur od Schwarzkopf

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, máš moc hezký blog! Mrkni i ke mě můžeme se navzájem odebírat :) Dej vedět do komentů.

    Můj blog zde http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Trošku mi vadí nekvalitný zvuk videa a ide dosť potichu :/ Ale inak si tam krásna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Asi už si fakt budu muset taky koupit Batiste když ho všichni pořád tolik vychvalujou :)
    Jinak máš naprosto dokonalej tvar očí, nemůžu se na ně vynadívat!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥