Ryze holčičí den s Maybelline

Dnes pro vás mám takový "spy" článek :) Nahlédnete se mnou do sídla L'Oréal, kde se konal meeting blogerek pod záštitou značky Maybelline. Byly nám zde představeny novinky jak od Maybelline, tak od Garnier, ale samozřejmě nezůstalo jen u nich. V tak velkém kolektivu ženských, by to ani jinak nešlo :D Však to samy znáte.



Staro novou vylepšenou kolekci Fit me nám představila vizážistka Maybelline Margita Skřenková. Vylepšení se týká nových odstínů makeupů (gelová konzistence, která se přizpůsobí potřebám pleti, je krycí, hydratační, má SPF 18 a kolekce obsahuje nové odstíny (6), ze kterých si má vybrat každá z nás), korektorů, pudrů a tvářenek. Sama paní Margita se vyjádřila k problematice tmavých makeupů v našich drogeriích. Ona i PR manažerka již podalo návrh vedení, aby se i u nás prodávaly ty nejsvětlejší produkty, ale zatím bez úspěchu i jakékoliv odezvy. Bohužel :) Dále také zodpovídala naše dotazy, dala pár tipů a nakonec i některé blogerky nalíčila.

Margita Skřenková a PR Terezka



Další novinkou je pro mě produkt od Garnier Perfect Blur. Na obale je napsáno, že se jedná o péči. Originál však uvádí, že je to produkt, který je určený pro viditelné zlepšení pleti i bez makeupu. Můžete ho tedy použít bud bez makeupu (vyhladí pleť, zamaskuje póry a vrásky, zlepší barevný tón) a nebo pod makeup jako bázi. Vyzkoušíme - uvidíme - napíšeme :D 



Deodoranty od Garnier již takovou novinkou nejsou, ale musím se přiznat, že jsem si jich dosud v drogeriích nevšimla... Nevím proč, přitom jsou tak atypické. Jedná se o deo pro citlivou pokožku, ošetřuje ji po holení a má krásně krémovou konzistenci, která nezanechává stopy na pokožce ani na oblečení. Mám oranžovou verzi, tak taky zkusím a uvidím.



Produkty, které jste již 100% v drogeriích zaregistrovali :) (BB, řasenka Big eyes, rtěnky, stíny Colorama, Color Tattoos, lesky)





Nesmělo chybět ani občerstvení a bublinky ze stylových skleniček (chci jí domů!!! :D)





Produkty, které ted budu testovat. Nejvíce jsem zvědavá na novou řasenku Colossal Go extreme! volum'. Máte možnost ji zde vidět jako úplně první! Neví o ní ještě ani novináři :D Řaseka zatím v prodeji není ( měla by se do obchodů dostat na začátku února). Je zvláštní v tom, že před kartáčkem jsou dva "hrbolky", které stírají barvu ke kartáčku, tudíž se na něj dostane více barvy pro extrémní pohled! To zní dobře, no ne? :) Navíc její kartáček (a celkově i obal) je větší, než u klasické Colossalky.




A tady už společná fotka, kterou jsem i vypůjčila od Rendy (a tradičně bez Rendy :D). Jsem moc ráda, že jsem zde potkala pro mě již známé tváře a ještě radši, že jsem nějaké nové tváře poznala. Den s vámi byl úžasný a já doufám, že si co nevidět zase nějakou tu dámskou jízdu užijeme! V neposlední řadě chci také moc poděkovat za pozvání a skvělou organizaci PR manažerce Terezce. Díky :))


P.S.: Pokud se chcete mrknout na kvalitnější fotky, mrkněte na blogy ostatních blogerek (některé už o meetingu také psaly). Já holt se svojím srařičkým kompaktem tak krásné fotky neudělám :( :D
P. P. S.: I vy si některé produkty budete moci vyzkoušet prostřednictvím soutěže, kterou za pár dní vyhlísím! Těšíte se? :)))

Zkoušely jste již něco z řady Fit me? Jak se vám jevily a vyhovovaly vyzkoušené produkty? Co byste rády vyzkoušely?


                                                                                                                             Vaše Aneta ♥


36 komentářů:

  1. Teda to musela být parádní akce :)
    S těmi make-upy v drogeriích je to bohužel fakt těžké, taky potřebuji dost světlý odstín hlavně na zimu a většinou mi hodně dlouho trvá než nějaký objevím :/ tak snad se to někdy trošku zlepší :)
    Z řady FIT ME jsem ještě nezkoušela nic, i když mě docela láká, ale zase je problém v odstínu...takže asi jen na léto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc parádní :))
      Já si makeup asi taky budu muset nechat na léto. Ale korektor č. 15 je opravdu pro bledule!!! mám ho už nějakou chvíli a je bezvadný.

      Vymazat
  2. Zaujaly mě ty make-upy, protože mají vydařený obal, ale všechno je bohužel moc tmavé:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou opravdu pěkné. Jednoduché a decentní. Ale je fakt, že i ten nejsvětlejší je pro mě tmavý :( Uvidím jak v létě.

      Vymazat
  3. Já už jsem dlouho pokukovala po Fit Me makeupu, slyším na něj od zahraničních youtuberek většinou chválu, podle všeho by měl být hodně fajn pro suchou pokožku a já právě nějaký takový makeup hledám, jen s těma odstínama je to trošku problém...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dnes zkoušela poprvé, takže závěry si nechám na později. Ale těmi odstíny je to dost na štíru :-/

      Vymazat
  4. Bylo to vskutku parádní! Moc ráda jsem tě poznala a těším se na příště :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tě taky moc ráda poznala :) Den byl hodně vydařený a věřím, že i ty další budou!

      Vymazat
  5. Z řady Fit me jsem nic nezkoušela.. :)
    3 holky neznám ale jinak samé milé blogerky! :) A konečně i Rendy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy na fotce není :) Ale jinak na srazy chodí, řekla bych, pravidelně :)) A děkujeme :)

      Vymazat
    2. Aha, ja myslela, že jo:D No, tak nezklamala opět..:/ škoda, mam ji rada jako blogerku.)

      Vymazat
    3. To já taky. Ne nadarmo je jedna z nejlepších blogerek u nás :)
      Je to její rozhodnutí a čtenáři to musí respektovat :)

      Vymazat
    4. Eve Rendy bude 29.1. odtajněná, stačí už jen chvilinka strpení O:-).

      Vymazat
  6. vyzerá to na skvelú pohodovú akciu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to byla :) Moc fajn je poznat své "kolegyně" i osobně :)

      Vymazat
  7. Omlouvám se, že jsem na tebe pořád tak zírala. :-) Na živo jsi ještě krásnější a sympatičtější než ve videích. Jsem ráda, že jsem tě mohla poznat osobně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neomlouvej se, není za co :D :)) Moc děkuju za komplimenty! Taky jsem ráda, že jsem tě viděla a snad né naposledy! Určitě se zase na nějaké akci potkáme :))

      Vymazat
  8. Už se těším na recenzi té řasenky, protože ta vypadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ji zkoušet svědomitě a recenze bude brzy. Tak přísahám! :D:D

      Vymazat
  9. Já myslím, že tvůj stařičký kompakt zvládá dost dobré fotky! :D :) Byla to paráda, Anetko! Doufám, že se zase brzy uvidíme ;) A v tom metru jsi nás fakt dostala, jsem se úplně lekla, kdo to tam na nás vyskočil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí to ještě nějaký ten čas vydržet :D Taky doufám :))
      Měla jsi nejdřív v očích zděšení :D Říkám to pořád, holt Praha je malá... Dobrá náhoda :)))

      Vymazat
    2. To teda, by člověk řekl, že v Praze se to jen tak nepovede a ono ejhle.. Jsme si asi souzený! :D

      Vymazat
  10. Anetkooo dekujuuuu za super odpoledne ! Doufam ze se zase brzy uvidime, hrozne hezky se mi s tebou povidalo ! Jsi zlatinka !!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju! Byl to super den :) Víc takových! :)) :-*

      Vymazat
  11. ty jo, zkouškový je peklo. fit me vůbec neregistruju :( tak alespoň blogově doplňuji znalosti, po zkouškách očíhnu :)) nicméně zaujala mě báze! to jako joooo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Už je v drogeriích dýl, ale nebyla dost dobře dostupná všude. Nyní e to prý zlepší, tak se o tom pak můžeš snad sama přesvědčit :)

      Vymazat
  12. zaujala mě ta báze a řasenka!to sem teda zvědavá a těším se na recenzi:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem zvědavá! Řasenka bude určitě brzy :)

      Vymazat
  13. Já vám tak závidím tyto akce :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu škodolibá, ale je proč... :D:D :))

      Vymazat
  14. Tak to se těším na recenze, nejvíc mě zajímá asi ten makeup :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ode dneška začínám testovat, tak se uvidí :))

      Vymazat
  15. som zvedavá aký je ten makeup lebo vyzerá dobre :)
    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, snad bude sedět i barevně :)

      Vymazat
  16. Ahoj, mohla bys prosím zveřejnit složení toho nového deodorantu? :) Nikde ho nemůžu najít..

    OdpovědětVymazat
  17. Více než samotnou akci ti závidím to setkání s holkama :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥