Růžový super hrdina od Essence

Myslím, že vůbec není třeba rozebírat situaci, kdy jdete do krámu pro jednu věc a vrátíte se se skoro plnou taškou blbinek :D Já konkrétně šla do DM pro kapesníky a odešla jsem s věcma, který vlastně ani tak nějak nepotřebuju... :D Jednou z těch věcí je právě odlakovač od Essence. Asi nemusím zdůrazňovat, že doma mám ještě jednu plnou lahvičku odlakovače. Ale když on je tak pěknej, roztomilej a růžovej! :D 

Do drogérii přišla nová limitka s názvem Superheroes. Ta je zaměřena tentokrát výhradně na nehty. Kromě zmíněného odlakovače v ní naleznete ještě efektové laky na nehty (termo, sand, holo,...), třpytky, štětec na nanášení třpytek, taštičku a nějaké nálepky. Nic z výše uvedeného mě ale nezaujalo natolik, abych to musela mít :) 

Ono asi není ani moc co recenzovat :D Spíš jsem vám ho chtěla ukázat, protože vypadá vážně senzačně a je to zas něco jiného. Odlakovač je zvláštní svou konzistencí. Není totiž tekutý, ale je hustě gelový. Ještě k tomu ta barva a třpytky uvnitř! I nápis je super. Miluji komixy, takže je to přesně dle mého gusta. No prostě líbí se mi moc a odlakovává opravdu dobře. Na lahvičce píší, že se jedná o vysoce efektivní odlakovač. S odlakováním dvou vrstev laku + nadlaku neměl sebemenší problém. Co se týče "vůně" tak ta je klasická acetonová.

Cena je 55kč za 150ml. A to jde, co myslíte? :) 


Celá kolekce. Zdroj


Zaujalo vás něco z limitky Superheroes? Mějte pohodové pondělí,

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥



21 komentářů:

  1. Jééé tak tuhle limitku vidím poprvé a musím se na ni zajít mrknout ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni :) Ještě se mi teda celkem líbil ten růžový termo lak na nehty. Dělá hezký efekt co jsem se dívala na google. Ale laků mam tří zadky ;D

      Vymazat
  2. Mě tahle limitka přijde jedna z nejpovedenějších v poslední době :) já jsem docela blázen přes věci okolo nehtů, takže jsem odešla se třema lakama (jeden mění barvu podle teploty a hrozně mě to baví :D ) a asi se ještě pro jeden budu muset vrátit :D odlakovači jsem nakonec odololala ale stálo mě to přemáhání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že pro nehtový maniačky to je něco :D A vůbec! Nepopisuj mi to nebo se pro něj taky budu muset vrátit! :D

      Vymazat
  3. Vypadá moc hezky, tak "princeznovsky" .. ale já si ho asi nepořídím, mám svůj oblíbený odlakovač ISANA. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jo :) Mám ho postavenej na stolku, baví se mě na něj dívat :) Isana dobrý říkáš? Tak příště. Díky za tip :)

      Vymazat
    2. Určitě ISANA - super. Psala jsem na něj nedávno i článek, takže pokud tě to zajímá blíž, můžeš se podívat :)

      Vymazat
  4. Vypadá super, ne že ne:D:)) Já mám od Essence odlakovač s papájou nebo čím, a ten je sice nuda nudoucí, ale naopak fakt docela pěkně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takové malé vybočení z nudy :) Pro oko vypadá vážně pěkně :) Mmmm, vonavý odlakovač jsem asi ještě neměla :-O

      Vymazat
  5. Jé, tuhle limitku vyhlížim už dlouho a nečekala jsem, že bude už dneska, když má být i ta Ice ice baby... můžu se zeptat, v jakym obchodě jsi byla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem v DM na Příkopech :) Mají ji už pár dní :) Tak šup, než se vyprodá :)

      Vymazat
  6. Vyzerá úžasne, aj keď u nás som si tú limitku nevšimla tak dúfam že tu bude alebo že čoskoro príde. A trblietky vnútri? To musím mať! :D

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad dorazí i tam, kde bydlíš :) Přeně, třpytečky jsou boží :)

      Vymazat
  7. Dneska jsem si z téhle kolekce koupila ten modrý pískový lak a ten růžový se třpytkama. A asi se zítra vrátím pro ten, co mění barvu :).
    Souhlasím s holčinou výše, že nejlepší odlakovač je od Isana z Rossmannu.

    OdpovědětVymazat
  8. Když tak na ten odlakovač koukám, vůbec se ti nedivím :) Udělala bych to samé :D

    OdpovědětVymazat
  9. limitku jsem viděla včera v dmku a nějak mě nezaujala..ono celkově teď nějak limitky od essence přehlížím
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. Vtipný, já jsem se šla do DM jen tak podívat na barvu na vlasy a odešla s tím samým odlakovačem jako ty :-D, dostal mě na ten popis, jestli zvládne odlakovat třpytka, tak si ho koupím do zásoby:

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem na něj koukala, hlavně ty třpytky mě zaujaly...No a jelikož už mám svého odlakovače celkem na dně, tak si ho asi pořídím:D
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ten vypadá skvěle :) určitě se na něj podívám

    OdpovědětVymazat
  14. tyjo dobry :) to jsem jeste nevidela ale zaujalo mne tooo "-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥