Růžový punč od Maybelline (Baby lips - pink punch)

V dnešní recenzi se podíváme na zoubek balzámu na rty od Maybelline. Určitě už víte, oč se jedná a myslím, že nejedno srdce sledovatelek amerických youtube beauty kanálů po něm zatoužilo! U nás se sice ještě samostatně neprodává, ale stále ještě jsou balzánky k sehnání v duopacku spolu s řasenkou Colosal Volume! Za tu cenu se určitě vyplatí! Já dostala tenhle set od sestřenice k vánocům, ale cenu vím, jelikož jsem si ho vybrala sama :) Set řasenka + balzámek stály dohromady 160kč! Ceny se různí, dle akcí a drogerií, ale cenu 199kč nepřesáhnou. Podle mě je to hodně slušné. V nabídce dokonce jsou dvě verze. Baby lips v odstínu Pink punch a druhý nevím jak se jmenuje, ale obal je modrý a samotný balzám je bezbarvý. Já si vybrala ten s růžovým vnitřkem, jelikož prostě a jednoduše růžovou miluji! :D Ale teď už se přesuneme od obecných informací k těm konkrétním.



Pigmentace
První, co mě zaujalo, je tedy barva. Vůbec jsem nevěděla, jak moc bude pigmentovaný. Pigmentace Baby lips se totiž dost různí odstín od odstínu. Barví tedy celkem obstojně, růžová je docela neonová, ale dá se vrstvit, takže můžete dosáhnout i velmi nenápadného zabarvení. Pokud si dáte na vrstvení záležet, objeví se vám na rtech celkem neonová růžová barva. Já osobně preferuji něco mezi. Je to taková klasická mírně řvavá barbínkovská pink :) Tak nějak bych to specifikovala já :)




Hydratace
Hydratace je slabší, ale naštěstí nevysušuje. Určitě nečekejte, že vám rty vyživí a zacelí nebo něco podobného. Ani vzhledem k pigmentovanosti balzámu bych jej k těmto účelům nedoporučovala. Pro mě slouží výhradně k dodání barvy, nikoliv k výživě a hydrataci.

Vůně
Vůně je absolutně boží! Při prvním přivonění mě přenesla tak o 15 let zpět do mého dětství, kdy má kosmetická výbava skýtala kuličkový tekutý lesk na rty a bezbarvou řasenku :)) Opravdu mě zaplavila čistá nostalgie a do teď, když k němu přivoním, ocitnu se zpět v žákovské lavici :) Nádherně sladká a mírně natrpklá vůně ovoce. Už jen díky té vůni jsem ráda, že ho mám a že jsem si mohla zavzpomínat.

Obal
Ten není žádná hitparáda. Klasika - plast + již kultovní nápis (který některé značky rády napodobují, viď Dermacole :D )

Souhrn
Když to vemu kolem a kolem, koupi Baby lips nechám na každé z vás. Nebudu ani doporučovat, ani odrazovat. Já osobně chci vyzkoušet i nějaký další odstín + nějaký z "léčivé" řady (Dr. Rescue). Mám ráda tónované balzámky a jsou dny, kdy je upřdnostňuji před rtěnkami. 

A vy mi povězte. Zaujaly vás Baby lips? Co na ně říkáte, jaké chcete vyzkoušet? Všem přeji krásnou neděli a já se chystám jít plavat... Však víte, přáli jste si hubnoucí pondělky ;) :)))



                                                                                                                               Vaše Aneta ♥

P. S. : omlouvám se za fotky, svůj foťák jsem si zapomněla doma a byla jsem nucena použít erární :D

P. P. S. : Dneska máte poslední možnost zúčastnit se Giveaway o rtěnku a lak! Tak neváhejte, po půlnoci se vaše účast již počítat nebude!  (<-- KLIK)



17 komentářů:

  1. Mám ten samý a hydratace mi taky zatím nepřijde nijak slavná. A ještě jsem vyhrála v giveaway fialový, tak aspon můžu vyzkoušet další variantu. Ale vůně jsou úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hydratace bohužel nic moc :) Ale mně to neva. Na to mám jiné balzámky. Tohle beru spíš jako méně tónovanou rtěnku :)

      Vymazat
  2. Já si mám určitě aspoň jeden balzám v plánu koupit:) Zrovna tenhle odstín se mi moc líbí, i když je fakt, že mé rty potřebují hodně velkou hydrataci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro hydrataci určitě něco jiného. Proto chci zkusit tu Dr. rescue řadu, jestli je opravdu hydratační. ale co jsme koukala, tak barevná škála je pěkná a vybere si každá :)

      Vymazat
  3. Já mám modrý :) ale ještě jsem ho nepoužila, akorát mi vadí že ta vůně u něho není moc znatelná :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem si přivoněla u kámošky, která ho má. A nevoní špatně :) ale není to zas tak výrazné, pravda.

      Vymazat
  4. mám cherry me, koupila jsem ho tedy v německu, nevím, jestli se prodává i tu, ale musím říct, že ten můj vní krásně, fakt třešně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ztím se tu neprodává, ale snad brzy přijdou :) Všimla jsem si, že cherry me je jeden z nejoblíbenějších i v zahraničí :)

      Vymazat
  5. Já bych Baby Lips vyzkoušela ráda, ale tenhle je na mě moc růžový, bílý mě zase úplně nezaujal... takže počkám, jestli se u nás objeví i jiné odstíny. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už by ale mohly. Jinde už jsou dost dlouho :-/ Ale tak my Češky jsme zvyklé, že :D

      Vymazat
    2. To by teda mohly... no, zřejmě někdo usoudil, že si rády počkáme. :-D

      Vymazat
  6. moc hezký barva..ale zatím mě nijak nepřesvědčily, abych si aspoň jeden pořídila
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barva je pěkná, ale není to žádný must have :)

      Vymazat
  7. Mám doma tutéž a trochu mi zalézá do vrásek a hydrataci jsem teda čekala větší, vzhledem k tomu povyku okolo :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/muj-prvni-missha-box.html

    OdpovědětVymazat
  8. s tímhle balámem už jsem taky četla spoustu recenzí...a většinou to lidi hanili, že to moc nevydrží na rtech, tak nevím :DDD ale článek jinak tedy vela povedený :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥