Video - 50 náhodných faktů o mně :)

Ahoj holky, dnes mám pro vás tagovku 50 random facts about me :) Moc se mi ten tag líbil a byla jsem zvědavá sama na sebe, co všechno mě o sobě napadne. 50 faktů mi bylo skoro málo a asi by nebyl problém o sobě vymyslet i dalších 50 faktů :D Strašně mě natáčení i stříhání bavilo, tak snad pobavím i vás :)

Jinak video je v dost špatné kvalitě, jelikož mi Movie maker přestal komunikovat s mým YT kanálem. Vůbec nevím, jak to budu řešit, každopádně doufám, že se to rozchodí. Mám neblahý pocit, že za to mohou nedávné změny na YT... Dnes to naštěstí tolik nevadí, jelikož jde hlavně o to, co říkám a nejedná se o nějaké líčení a tak podobně.

Napište mi, jestli máte i vy nějaké zajímavé fakty o vás, nebo jestli se v některých shodujeme :)

Všem, co si to přečtou/pustí v jednu ráno přeji dobrou noc a těm, co si video prohlédnou až ráno, přeji dobré ráno :) :D






                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. Emo kids! :D Moc pěkné video, pobavilo! :) Šipku do vody taky neumím a těhotenství mě taky děsí a tak dále.. máme toho společného fakt hodně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joooo, bejvávalo :D Měla jsem i horší fotky, ale nevím, kde jsou :D Děkuju, jsem ráda, že se ti líbilo a že v tom všem nejsem tak úplně sama :D :)

      Vymazat
  2. Super video :D Taky jsem si prošla emo érou :D a takových bot, které nemůžu normálně nosit mám taky hodně :D Ale tak co, docela dobrá výstavka :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Jo emo éra fakt frčela! :D Máš pravdu, že se na ně pěkně dívá, ale stejně bych je radši nosila :D

      Vymazat
    2. Ahoj Anetko,
      máš úúúplně úžasný blog! Inspirativní, zábavný, pozitivní, prostě boží :o) Jsem z něj opravdu nadšená. Jinak těch 50 faktů o Tobě je super, máme toho hodně společného:) Jsi šikulka, jen tak dál ;) Zdraví Zuzka z recepce :D

      Vymazat
    3. Ahoj Zuzanko, moc ti děkuju za milý komentář! Potěšil mě :)) A jsem ráda, že máme některé věci společné :)))) Pěkný večer, Aneta

      Vymazat
    4. Anetko,
      nemáš vůbec zač :) Tohle je nejlepší blog, který jsem viděla na internetu. Je tu úplně vše a myslím si, že každý hned dostane chuť se jít šminkovat a zkoušet nové věci:)
      Příští týden si jdu pro štětec na make up :D Ty jsi mě těmi štětci nakazila :DDD Vážně díky moc za inspiraci, hodně mi Tvůj blog pomohl ;)
      Přeju Ti ať máš pořád spoustu tolik skvělých nápadů a dál šíříš krásu a radost :) Tobě také přeji pěkný večer. Měj se krásně:o) pa Zuzka :)))

      Vymazat
  3. Nechceš natočit video třeba Whats in my purse ?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥