Novoroční GIVEAWAY je tu! :)


Ahoj :) Zdravím vás po hezky strávených vánočních svátcích :) Doufám, že i vy jste si je pořádně s rodinou užili. Já jsem teď nějakou dobu nic nepřidávala, a tak jsem se rozhodla, že vám to trošku vynahradím :) Ale nejprve krátká story :D 

Při mém lovu na dárky jsem zavítala i do obchůdku Yves Rocher. Zaujal mě stojan se rtěnkami, jelikož díky LB doma jednu mám a jsem s ní strašně moc spokojená! Krásně drží, nevysušuje a blaaa blaa blaaa :) Tak jsem si chtěla pořídit i nějaký světlejší odstín. Vybrala jsem si a dle toho jak byl tester, jsem vytáhla rtěnku. Měla jsem z ní radost a těšila se, až ji doma vyzkouším na sobě. Doma jsem rtěnku rozbalila z průsvitného zavařeného obalu a..... chtěla jsem brečet :D:D:D Rtěnky byly ve stojanu nejspíš špatně zařazené a já si vytáhla tu, kterou už doma mám -_- ... Chápete? Mají asi 15 odstínů a já vytáhnu tu, kterou už doma mám :D No to se může stát jen mně... Druhý den jsem do YR jela, ale dobré zprávy pro mě neměli. Prý každá prodejna funguje zvlášť, takže musím rtěnku vrátit tam, kde jsem ji koupila. Což nebylo možné... A pak když se prodavačka dozvěděla, že jsem ji vyndala z toho zavařeného obalu, tak prý nikam ani jezdit nemusím, že to mi nikdo nevymění. Takže než abych rtěnku prodávala někde na netu, nebo tak něco, tak jsem se rozhodla, že ji věnuji jedné z vás :)  A jelikož jsem k vánocům dostala láček od Essence, který už taky vlastním, tak jsem přihodila i ten :) 

Rtěnka je růžová, ale vypadá na obrázku červeně :) 


Co pro výhru musíte udělat? 
  • být pravidelným čtenářem mého blogu
  • napsat mi, jaké máte novoroční předsevzetí pro rok 2014 a nebo co vás potěšilo pod stromečkem a proč :)
  • tento krok není povinný, ale budu za něj ráda :D A to, když si liknete i mou FB stránku ZDE.
Soutěž probíhá od 29.12.2013 do 12.1.2014
Ve výběru výherce mi pomůže random.org :)

Dál jsem uvažovala, že zase obnovím rubriku Cesta k mé vysněné váze. Hubnoucí pondělky byly celkem populární a teď mám na to trošku víc času. Co vy na to? Uvítaly byste je? Neslibuji teda, že opravdu budou pravidelné, ale zas se do toho potřebuji dát a psát o tom na blogu a mít nad sebou přes 600 párů očí, mě motivuje :D :)) Tak mi dejte taky dolu vědět :)) 

Všem vám přeji krásný zbytek neděle,

                                                                 
                                                        

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


65 komentářů:

  1. Pravidelnou čtenářkou jsem už hodně dlouho, díky youtube kanálu kde jsem Tě našla pod videem "jak skladuji kosmetiku" od té doby jsem ho viděla nespočetněkrát :D !
    Předsevzetí? Že se nesmím tolik nervovat jako letos, protože mám akorát zdravotní problémy.
    Dostala jsem spoustu krásných dárků, ale nejvíc mě potěšila taková blbost, jako sluchátka k novému telefonu :D !
    Na FB sleduji taktéž.
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji už delší dobu:)
    Mé předsevzetí je takové, že budu trošku víc šetřit a nebudu utrácet za blbosti , které mi stejně pak někde jenom leží:D A Taky bych si chtěla našetřit na nějaký nový mobil nebo tablet:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tvůj blog sleduji už docela dlouho a stále mě baví číst články a pořád dokola sledovat tvá videa, která jsou moc hezká. Pod stromečkem mě potěšilo snad úplně všechno, co jsem dostala. Mé předsevzetí je, že se začnu více učit španělštinu. :) :D
    terinkask@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. cabin.crew.slovakia@gmail.com
    tvoj blog mam velmi rada, najmä licenia :_))

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoj blog sledujem cez Blogger už veľmi dlho :) Keďže ja sama sa snažím žiť zdravo a pravidelne cvičím, tak táto rubrika by ma potešila:) Rada sledujem, ako ľudia makajú na sebe a chcú dosiahnuť tú vysnívanú postavu:)
    Novoročné predsavzatie mám asi len to, že budem na sebe viac a viac makať a to po všetkých stránkach:)

    michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji Tě už tak dlouho, že vlastně ani nevím od kdy :)
    Já si předsevzetí k Novému roku nedávám, spíš mě vždycky něco napadne a pak se to snažím dodržovat. Ale v následujícím roce bych přece jen chtěla něčeho dosáhnout - chtěla bych víc chodit na power jógu a pokračovat ve zlepšování své ohebnosti. Mou metou je posunout se v každé pozici aspoň o kousíček.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mě udělali pod stromečkem radost hlavně věci pro miminko, a pro sebe peněženka a krásný hrneček na čaj:) Do roku 2014 mám předsevzetí být hodně silná, abych zvládla porod a byla pro miminko dobrá máma :) No a hubnout sice nepotřebuji, ale zdravý životní styl mám ráda, takže takové články mě baví i tak!!!
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj sledujem ta uz dlho . Moje predsavzatie je dalej uspesne pokracovat v studiu holandstiny a taktiez zucastnit sa Spartan Race a prezit to :D
    monikabullova@gmail.com
    MTFBWY

    OdpovědětVymazat
  9. Nedávam si predsavzatia lebo by som ich aj tak nikdy nedodržala...michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  10. v novom roku si musím určite posilniť fyzickú kondíciu ktorú som toho roku zanedbala, ...pod stromčekom ma najviac potešila žehlička na vlasy kedže tá stará mi vypovedala službu
    tvoja zvažovaná rubrika by ma určite potešila
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju tě už dlouho :)
    Každoročně jsem si dávala za předsevzetí zhubnout, ale vždycky to dopadlo stejně, takže se na to tentokrát asi radši vykašlu :D

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. ervulenka@seznam.cz
    radost mi udelala kabelka, jelikoz byla od pritele :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé tak to je smůla s tou rtěnkou, barva je to opravdu krásná :)
    Předsevzetí si nikdy nedávám jako že si řeknu tak a od ledna budu dělat to a to. Spíš bych se v příštím roce prostě dál chtěla udržet na škole, dokončit 1. rok na navazujícím, být stále šťastná s přítelem a taak :) Na Vánoce mi udělala radost žehlička na vlasy, parfém, který jsem si přála, CC cream od max factor, který jsem chtěla dlouho vyzkoušet a poukaz na nákup knih :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Takže všecko splňuju a předsevzetí ? konečně si začít užívat života :) všecko splněno a like tam máš už jak dlouho :D maghana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Pod stromečkem Eta Gratus Max..doufám, že je to pomocník na celý život :-)

    OdpovědětVymazat
  16. O Vánocích mi největší radost udělala kabelka, která byla úplným překvapeník a vůbec jsem ji tam nečekala a Ježíšek se přesně strefil do mého vkusu. Co se týká předsevzetí, vžycky jsem si je dávala a (skoro) nikdy nedodržela, a pro velký úspěch tu mám jedno i letos. Chci se víc usmívat a chci se začít konečně normálně zdravě stravovat, protože mému tělu se přestalo líbit to, jakým způsobem jsem se stravovala doteď a odnesla jsem to nepříjemnými komplikacemi během vánočního obžerství :( :D
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji tě už dlouho ;)
    Já si žádné novoroční předsevzetí nedávám, ale chtěla bych celkově zlepšit jídelníček a žít o moc zdravěji :) Jinak jsem měla radost z oblečení a kosmetiky :)

    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Předsevzetí si zásadně nedávám - nikdy je nedodržím. Když už chci s něčim praštit, nečekám na Nový rok. :) Jinak pod stromečkem byli spíš jen drobnosti, u nás si na to moc nepotrpíme, ale potěšil mě nový svetřík (který jsem si vybrala sama). :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Předsevzetí radši nevedu, obvykle je nedokážu dodržet. Několik let si už ale říkám, že bych mohla začít pravidelně sportovat, stále ale selhávám. :D Pod stromečkem mě poté nejvíce potěšila kosmetika a notebook.

    Sleduji zde (jako Elysia Krios) i na FB.
    E-mail: elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. na Vianoce mam rada to, ze sa stretneme cela rodina a travime spolu cas.. :)

    Urcite si rada precitam o chudnuti, rada som mala clanky tohto typu..kedze ja sama nemam idealnu postavu..je pre mna motivujuce pozriet si clanky ako to ide aj niekomu inemu.. :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  21. Facebook nemám, ale odebírám tě přes Bloglovin.

    Na Vánoce jsem si přála dvě knížky a s oběma jsem spokojená, Ježíšek se trefil:-).

    Novoroční předsevzetí mám vymyšlené - rozvíjet svou kreativitu a fotit a fotit, ale ne podle šablon a tabulek, ale srdcem. Tak uvidíme:-).

    rea.a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Novoroční předsevzetí si zásadně nedávám, páč je mi jasný, že nejpozději 3.ledna je po předsevzetí. A Ježíšek byl štědrý, protože ukončil mé toužebné oňuchávání jednoho konkrétního flakonku v každé parfumerii, kterou potkám, takže teď oňuchává Ježíšek mě. :)
    hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji i likuji :-) Předsevzetí si nedávám, přijde mi to zbytečné. Když chce člověk něco změnit, může to změnit hned.
    Letos mě potěšily všechny dárky a všechny se mi hodí. Dávaly jsme si letos poprvé dárky i s kamarádkami a vybraly pro mě opravdu skvělé věci. lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Neviem ci to je predsavzatie no chcem castejsie pouzivat slovicko dakujem.
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Předsevzetí do 2014? No, skromná nejsem - konečně řidičák, konečně nějaká brigádka ke škole, začít pravidelně posilku.... a taky by se konečně mohl objevit nějakej princ podle mých představ.... :)
    ven.kric@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. sleduji už dloouho :)
    nevěřím na předsevzetí :D ale pokud nějaké musím, tak začít brát vážně studium na vš :))
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem už dlho :) A predsavzatia si nikdy žiadne nedávam lebo ich stále poruším :D Ale dala som si predsavzatie že schudnem ešte 10 kg kedže v tomto roku som schudla 12kg a chcem pokračovať :)
    terinka999@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. predsavzatie? asi ukončiť svoje štúdium so cťou a červeným diplomom :) a vytrvať v cvičení a zdravom stravovaní, odbehnúť polmaratón a schudnúť ešte 3 kg (6 som už dole dala).
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Předsevzetí si nedávám, protože stejně nic nedodržím a když se na něco upnu, tím méně mi to jde :D Na Vánoce mě potěšila žehlička na vlasy a peníze na mobil :3 :D Vybrala jsi moc pěkné věci :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Pod stromečkem mě nejvíc potěšily hodinky, které jsem dostala od přítele a pak taky obrovské desky na výkresy od sestry :) Do roku 2014 mám předsevzetí takové, že bych chtěla začít dělat věci včas a nenechávat je na poslední chvíli. A taky bych si moc přála, abych nejen já, ale celá moje třída po společných 8 letech úspěšně odmaturovala :D Tak doufám, že mi to všechno vyjde a tobě taky přeju jen všechno nejlepší do nového roku :)
    lovelife.blog@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. ja som dostala napriklad vylet a fotenie s tigrikmi, tak sa velmi tesim,lebo su nadherne :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Nevim jestli to je uplne predsevzeti, ale chci se prestat tolik stresovat, protoze mi to pak akorat kazi naladu. A jeste jsem si rekla, ze si nebudu kupovat vse co se mi libi, ale zkusim to vice promyslet pred koupi. :-) jinak preji ti vsechno nejlepsi do noveho roku :-)

    marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já si předsevzetí nedávám, spíš se pořád nutím, že po novém roce tu bakalářku už musím začít psát :/ Jinak tě už chvíli sleduji přes bloglovin :) sweetagnes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já letos mám dvě zásadní :-)! Nevím ale jestli vydržím...přestřihnout kreditní kartu a ...to si nechám pro sebe :-)

    denisavary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ja sleduju pres bloglovin :) predsevzeti si nedavam :D stejne se nikdy nesplni :) jen doufam, ze rok 2014 bude stejne uzasny jako rok 2013, protoze prave tento rok jsem prozila nadhernych 8 mesicu s mym pritelem :) a nejlepsi darecek byl prave od neho - nausnice strbrne kruhove s bilymi a ruzovymi kaminky :) a potom take od nasich jsem dostala kavovar Dolce Gusto :)

    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  36. hlasuju za hubnoucí pondělky všema deseti! předsevzetí do nového roku je totiž jasné - zhubnout ... a moc tomu právě nevěřím, protože takových předsevzetí už bylo ... takže potřebuju někoho, kdo mě bude vést a Tobě to šlo minule fakt dobře ;)

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. sleduji:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    Předsevzetí si zásadně nedávám a pod stromečkem mě potěšily úplně všechny dárky:)

    OdpovědětVymazat
  38. Do nového roku bych hrozně moc chtěla začít zdravěji žít, už jsem měla takové vzorné období, ale vždycky jsem si to pohnojila, tak tentokrát už to musím zvládnout :D.
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Takže pod stromečkem mě nejvíc potěšila nová peněženka, a zehlička na vlasy. Předsevzetí si dám takové, že si budu šetřit a když si budu chtit něco koupit tak to koupím a ještě jedno předsevzetí mám a to je, že si chci koupit toaletku a udělat si krasnou sbirku kosmetiky)) Pravidelnou ctenarkou jsem už dlouho) nikolaa.krivankovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Takže pod stromečkem mě nejvíc potěšila nová peněženka, a zehlička na vlasy. Předsevzetí si dám takové, že si budu šetřit a když si budu chtit něco koupit tak to koupím a ještě jedno předsevzetí mám a to je, že si chci koupit toaletku a udělat si krasnou sbirku kosmetiky)) Pravidelnou ctenarkou jsem už dlouho) nikolaa.krivankovaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. barabasovajana@centrum.cz
    Všechno :) Teda hlavně že jsme se sešly všichni jako loni :)

    OdpovědětVymazat
  42. Moje předsevzetí je zhubnout minimálně 50 kilo.. :(
    A já si na dárky moc nepotrpím, raději dávám dárky nežli dostávám, ale nejraději jsem samozřejmě z oblečení, nějaké té kosmetiky a nového notebooku :)
    Jinak přeju Krásný nový rok.

    OdpovědětVymazat
  43. carol-ine@email.cz, zapomněla jsem doplnit můj email :)

    OdpovědětVymazat
  44. Moje předsevzetí je neutrácet za blbosti - a raději si koupit něco pořádného a taky dokončit úklid různých dokumentů (do čehož se mi vůůůůůůůůůůůůbec nechce :D).

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Moje předsevzetí je, že s přítelem každý měsíc podnikneme něco zajímavého a že si koupím JEN jednu věc za měsíc do mé kosmetické sbírky:) Což se vlastně ani splnit nedá:D Jinak Ti přeji hodně štěstí do nového roku a ať je tvůj blog pořád tak skvělý jako doposud:)

    OdpovědětVymazat
  46. alltinygems@email.cz
    Předsevzetí jsem si dala to nejtěžší z nejtěžších, a sice že nebudu neuváženě nakupovat kosmetiku a hadry. Aby by cíl SMART, mám stanovené nějaké metriky, ale to je nepodstatné. Co mi udělalo největší radost z dárků? Dostala jsem jen dva a měla z nich stejnou radost. Bylo to 10 štětců Hakuro a angorová superteplá čepice ze Zary.
    Pokud je ta rtěnka v odstínu rose somptueux, tak se nezapojuju, protože tu už doma mám. Je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
  47. pravidelnou čtenářkou jsem
    předsevzetí si radši nedávám :D
    pod stromečkem jsem našla spoustu hadříků, krásnou kabelku a úžasné boty a taky dva nové make-upy - Dermacol imperial a Rimmel Stay Matte

    OdpovědětVymazat
  48. Moc pěkné! :) Předsevzetí si radši nedávám, většinou to nějak nedopadne a to co opravdu chci, tak udělám kdykoliv i bez konkrétního data :). Pod stromečkem mě nejvíc potěšil a překvapil mobílek, SodaStream a super kabelka. hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Předsevzetí mám takové,že si chci trošku vypracovat tělo. :)
    K Vánocům jsem dostala kulmu,kosmetiku,oblečení,peníze,keramiku,řetízky,velkého méďu. :)

    OdpovědětVymazat
  50. sleduju jako Denisa Freithová.
    a nejvíce mi udělalo radost, když jsem viděla jakou radost měla rodina z mých dárků:)
    vždycky to potěší podle mě víc, když vidíte že jste se trefili a dárek se líbí.
    mail: denisafreithova@gmail.com
    jinak tobě taky ŠŤASTNEJ NOVEJ ROK!
    a obnovení rubriky by bylo určitě fajn.

    OdpovědětVymazat
  51. pod stromečkem mě potěšilo všechno co jsem dostala i těch pár dárků co jsem si koupila za peníze od ježíška :)
    do roku 2014 mám plánů mnoho (porušit plán není tak ponižující jako předsevzetí, proto ten název :D), ale předsevzetí jen jedno :) chci si ho užít jako ještě žádný jiný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. barka.v@seznam.cz
      vždycky zapomenu :D

      Vymazat
  52. Pod stromečkem mě potěšila kniha Jižní Španělsko od přítele, protože už se nemůžu dočkat naší letní dovolené, na kterou šetřím. A jako předsevzetí jsem si dala víc se usmívat a brát věci víc pozitivně. :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Pod stromečkem jsem našla struny na kytaru a dokonce 2 ladičky, abych jednu mohla dát své sestře - ona by mi tu moji stále brala a hádali bychom se, tak to Ježíšek vyřešil takhle šalamounsky :) ale velkým dárkem pro mě hlavně bylo, když jsem zpívala při bohoslužbě na boží hod v kostele a přišel se na mě podívat kamarád. Nemá to v životě bohužel moc jednoduché, na Vánoce byl sám, ale bohoslužba ho moc dojala a prý to pro něj byla chvíle, kdy poprvé pocítil, že jsou Vánoce a co to vlastně znamená. A to je asi největší dárek - moci udělat někomu radost a potěšit. :)
    jeeskyn@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Predsavzatie si nikdy žiadne nedávam,pretože by som to aj tak nesplnila :D Pod stromčekom ma potešilo všetko,najviac však asi veľký album na fotky,ktorý vyzerá ako nejaká kniha kúziel :) Už sa teším na to ukladanie fotiek :))
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  55. niky.slavikova@gmail.com
    Jako každý rok, že budu cvičit a méně jíst :D Zatím nic moc :) :D Takže bych určitě uvítala Hubnoucí pondělky.. a články tohodle typu :)

    OdpovědětVymazat
  56. Letošní předsevzetí je být více akční :-) zatím se mi to daří, každý den, kdy se nemusím celý den učit na zkoušku se snažím nějak sportovat a je to super!
    jana.ei (at) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Odebírám teprve od prosince, ale jsem nadšená :-). A letošní předsevzetí? Být hodná na lidi - nikdy nevím, kdy o ně můžu přjít - a mít více pokory. Ve všech směrech. jinx007johnson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj :) také se zapojím...
    Pod stromečkem jsem uviděla obrovskou krabici a byla to zrcadlovka! Byla jsem strašně štastná, že mi na ní rodiče hodně přispěli a můžu konečně fotit :)
    Moje novoroční předsevzetí je abych udělala právě větší pokrok s fotografováním a také bych chtěla začít dělat brigádu v nějaké organizaci např. Unicef :) ale neni to jednoduché
    Jinak tvůj blog je skvělej!) můj email - housenka45@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Já jsem největší radost měla z letenek do Španělska, kam za měsíc jedu za svým přítelem :) Jinak za předsevzetí jsem si dala zdravější životní styl a hlavně víc spánku!!! (no zatím se to ve zkouškovým moc nedaří)

    andrea.kubenova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Ahoj:) Sleduji jako Šárulos Černá.

    Jedno z mých předsevzetí pro rok 2014- Stopka v nakupování kosmetiky a věnovat se více nakupování oblečení :)

    kikinka454@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Sleduju přes GFC i FB:)

    Moje předsevzetí je trošku míň řešit věci, které stejně nezměním a starat se o sebe trochu víc. Minulý rok byl dost nanic, tak by bylo potřeba to po něm nějak uhladit.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Pravidelná čtenářka jsem už dlouho. :-)
    Do nového roku jsem si předsevzala, že budu jíst víc ovoce a zeleniny a taky se budu snažit spát dýl než čtyři hodiny. :-D
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Moje předsevzetí je začít sportovat, to bude doufám spojeno i s hubnutím, takže články na toto téma bych určitě uvítala.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Mě na Vánoce hrozně potěšil toaletní stolek, neb jsem ho už 3 roky chtěla :3 Vyráběl ho taťka a proto mám ze stolku mnohem větší radost ♥
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥