Gift guide podle xPlanetkyx :)

Dneska vám zkusím poradit, co dát svým nejbližším k Vánocům a budu moc ráda, když vy mně pomlžete vybrat ještě dva dárky pro mé nejbližší :) Předem upozorňuji, že jsem slevomilovník a miluju skvělé dealy :D Takže se můžete těšit i na to! Jinak jsem ještě chtěla říct, že letos vánoce nijak extra neprožívám, ani se na ně netěším, jako obvykle. Ta atmosféra se letos nějak nedostavila. I přes mou velkou snahu :D Svařáky a vánoční filmy se nějak minuly účinkem... :D Dokonce mi snad venku chybí i ta "bílá" (rozuměj v Praze černá...) břečka. Ale dost keců a asi se na to rovnou vrhnem...





Milovnice šminek budou samozřejmě nadšené z kosmetiky. Já za sebe mohu doporučit prodejnu Debenhams na Václavském náměstí, kde mají tolik produktů a značek, že vám z toho budou oči přecházet! Nově zařadil tento řetězec do svého sortimentu produkty známé značky NYX, která u nás v kamenných obchodech do teď nebyla k mání. Byla jsem se tam podívat a s nabídkou i cenami jsem byla velmi mile překvapena. Produktů tam určitě nebylo tolik co v zahraničí a některé regálky zely prázdnotou (nedivím se), ale paletek tam bylo velké množství a vybere si opravdu každý. Já nakonec sáhla po triu očních stínů, jelikož jsem opravdu nutně potřebovala matné hnědé stíny. Moje paletka se jmenuje Escape with Rico a obsahuje světlý a tmavý matní stín a jeden třpytivý hnědo burgundy se třpytkami. Má krásný obal s mašličkou a já se těším, až budu moct zkoušet! Navíc vám zde dárky pěkně zabalí do vánočních obalů. Takže to budete mít i bez práce!
Nikoho určitě také neurazíte balíčky z drogerií, jako jsou Rossmann, DM a Teta. V Rossmannech je ode dneška sleva 50% na všechny balíčky až do vyprodání zásob! Tak to nepropásněte! V DM s kuponkem dostanete slevu 30%. Já jsem si odnesla i duo řasenky a balzámu na rty Baby lips za 170kč. No nekupte to :D

Různé balíčky najdete i v parfumériích. Já jsem sehnala tenhle od Versace z perfektní vůní!

A do třetice všeho dobrého výhodné balení krému do sprchy od Nivei. Nejen že cena tohoto packu je nižší, než když si koupíte krém samostatně, ale ještě je k němu přibalený sprchový gel - a to se vyplatí! :D Zakoupeno v DM.




Dalším tipem je samozřejmě oblečení. V této době seženete stylové kousky doslova za pár korun, pokud umíte dobře hledat. Protože kdo hledá, ten najde! Za mě doporučuji prodejnu Mohito, Resserved (50% slevy ode dneška!!!) a HM. Nesmím také opoenout internetový obchod ZOOT. Dodání jejich zboží na jejich výdejní místo na Hlavním nádraží je opravdu, ale opravdu blesková! Navíc zde můžete najít opravdu originální kousky i doplňky jak z oblasti fashion, tak pro domácnost.



V HM mají teď opravdu velké slevy a to hlavně na dopňky. Vybere si určitě každý a částky jsou někdy opravdu směšné. Ceny se pohybují od 30kč, 70kč, 150kč a výše. Já sehnala nádhernou čepici s kamínky za 150,- (po vánocích se vám v ní ukážu:)) ), sadu naušniček za 70,- (pane bože, kotvičky!!!!) a ještě jedny naušnice, které jsem si chtěla koupit za plnou cenu, ale nemohla jsem je nikde najít! Nyní jsem je ukořistila za parádních 30kč! Jóóó, trpělivost růže přináší :D



Také bych nechtěla zapomenout na obchod The body shop. Svými výrobky je pověstný a navíc teď před vánoci pořádají každý týden nové akce. Já jsem si tam zaběhla pro jejich svatý grál - krém na ruce s konopím Hemp Hand Protector. Ze 400,- byl v akci na 200,- a to už se dá, když to má (prý) tak senzační účinky :)

Na fotce jseště můžete vidět náhrdelník z Reserved, který si mamka teda osobně přála. I tam najdete bezva doplňky za férové ceny (+ ještě ty 50% slevy, mmmm :) )



Dlouho jsem nevěděla, co dát mužskému pokolení. Naštěstí jsou v naší rodině jen dva chlapi :D Děda a otčím. Dědovi jsem koupila půlroční předplatné časopisu Historie, jelikož opravdu rád čte o době minulé. No a otčímovi jsem koupila němého sluhu, jelikož se před nedávnem zmínil, že by ho rád vlastnil :) 



Další dárky neprozradím, jelikož vím, že ta, pro kterou je určen, můj blog čte :D Takže smůla holka :D 

V Sephoře nyní probíhá akce 2+1 na všechny řady (tělová, pleťová, dekorativní) Sephora. Určitě není od věci namíchat pár voňavých, nebo barevných produktů do pěkného balíčku. 



Parfémy jsou také skvělý dárek, ale tady bych byla trošku opratnější. Určitě je lepší si zjistit, jakou vůni má dotyčná/ý rád, aby nedošlo k nějakému fax pas :) Zítra se s vámi podělím o jednu novou zkušenost ohledně parfémů :)



A co třeba pouzdro na čočky? :))





Pro další inspiraci bych si zašla do obchodů jako je Lush, kde prodávají skvělé vánoční balíčky, ty jsou však cenově trošku dražší. Pokud vám to nevadí, mrkla bych se i tam :) Já za sebe doporučuji kondicionér Retread a tuhý olejový scrub Buffy.






Jako tip na konec doporučuji zajít do prodejny NanuNana, kde najdete také kupu dárku za pár kaček! Já si odsud odnesla třeba tyhle dvě srdíčka, která chci připevnit na zabalený dárek. Maminka i babička budou mít mít opravdu radost! :)



No a teď vás prosím o tu radu! Co koupit mamince? Napadla mě kabelka + nějaký balíček a nebo digitální foto ráeček, kam bych nahrála rodinné fotografie. A pak ještě pro 9 letého bratra :)

Líbil by se vám takový dárek? Prozradíte mi, co jste mamce koupili vy?

A také mi povězte, jestli jste se u mě aspoň trochu inspirovali :))

Přeju vám krásný den,

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


5 komentářů:

  1. Já mamce koupila poukázku 500 Kč do Světa kamenů - vždycky když tam jede tak si něco koupí a pak ji mám v plánu koupit flakonek na parfém, věčně tahá 100ml Chanelu v kabelce tak si myslím, že to bude fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš ještě žěs mi to připomněla!!! Taky jí chci koupit flakónek. Minule se nad nim rozplývala v Sephoře! Děkuji za záchranu! :D Jinak svět kamenů by se jí asi taky líbil. Ona je přes ty kameny a znamení a tak... :)) Super nápady!

      Vymazat
  2. Tak to hned zítra musím naklusat do rossmanna :D! Mamince jsem koupila různé přípravky na vlasy od různých značek, ale všechny jsem vzala v růžové barvě :D, pak pléd, čaje a vosk yankee candle :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mamince koupila rámeček a dám do něho nějakou naši fotku :) Jen teda není digitální, ale taky super nápad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥