Dva nové oblíbené parfémy z drogerie + PSV

Jak jsem psala již včera, vybrat parfém, ať už pro sebe nebo pro druhé, může být občas problém. Dnes vám chci představit malého pomocníka na výběr parfému a napsat recenzi na novou vůni od Christiny Aguilery - Unforgettable.

Christina Aguilera - Unforgettable

Hlava
švestka, granátové jablko

Srdce
růže, jasmín

Základ
kašmírové dřevo, vanilka, fazole Tonka

Když jsem byla mladší, vlastnila moje maminka od Ch. A. její první parfém. Měla jsem ho ráda, ale v té době ke mně vůbec nepasoval. Byl hodně sladký a pro mě v mých 17ti letech příliš těžký. Kradla jsem ho mamce a voněla se s ním před odchodem do školy tak, aby to nezjistila :)) Nyní se ke mně po 6ti letech opět dostává, avšak v nové verzi Unforgettable - nezapomenutelná. 

Flakón má stylizovaný stejně - ladné oblé křivky zdobené drobnou krajkou. Rozdíl je pouze v tom, že je černý a že místo mašličky u hrdla ji nyní zdobí kytička (ahoj Lancome :D ). Lahvička vypadá opravdu elegantně a mně se moc líbí, že je zachovaný stejný tvar, jako u té první.

Vůně je sladká a těžší. V mých 23 letech mi to už však vůbec nevadí a naopak to i teď na zimu vítám. Takovýhle typ vůně z vás totiž v mrazivém vzduchu udělá ledovou královnu. Miluji, jak se těžké vůně v chladu rozvoní a vyniknou. Po rozkladu vůně opravdu cítím hlavně dřevo a vanilku. Je to ještě něčím zaobaleno, ale nedokážu popsat, co by to mohlo být. Možná tak právě voní ta fazole Tonka :) 

Musím říct, že se mi nejdřív vůně moc nelíbila, ale asi při třetím vyzkoušení si mě tak říkajíc dostala! Pro mě představuje takový ten "slavnostnější" druh parfému.

Výdrž vůně je na drogerkový parfém dobrá. Třeba z šály cítím vůni i druhý den. 

Nákup bych doporučila ženám, rozumějte - ne slečnám, které ještě hrdě nosí koncovku náct. I když proti gustu žádný dišputát. Vlastně i já jsem důkazem toho, že se mi v 17ti voněla její starší verze. 



Pomoct při výběru toho správného parfému by vám mohl tento průvodce světem vůní ( pro ni i pro něj). Když letáček rozevřete, máte zde vyobrazeno 16 parfémů. Vy si pak sami určíte, jaké heslo se k vám nejvíce hodí:
  1. okouzlující, sexy, přitažlivá, zábavná
  2. bohémka, cestovatelka, kreativní, veselá
  3. sportovní, pohodářka, přirozená, se smyslem pro humor
  4. inteligentní, úspěšná, sebevědomá, podnikavá
Vybrat můžete maximálně dvě kategorie, tím se samozřejmě výběr vůně zúží. Já osobně vybrala č. 1 a č. 2 :D 






A průvodce mi doporučil tyto 4 vůně. Jelikož Ch. A. jsem dostala již v rámci recenze, vybrala jsem si jako druhou možnost Bruno banani - Dangerous woman. Vůbec jsem nevěděla, co mám čekat. A světe div se, když se mi parfém dostal do ruky a já si k němu poprvé přičichla, byla to láska na první "očuch" :D Sladká, ale ne příliš těžká silně vanilková vůně! Přesně pro mě, jelikož víte, že jsem se zde veřejně již několikrát přiznala, že jsem vanilkoholik :)) 

Pro mě tedy průvodce světem vůní rozhodně zafungoval! Pokud nemáte papírovou verzi, tak nezoufejte, jelikož je k dispozici i online verze toho průvodce. Navíc vás zde čeká i pěkná soutěž o super ceny :)

Teď mě zajímají vaše názory. Zkoušeli jste si podle průvodce vybrat svou vůni? Vybral správně? Zaujal vás nový parfém od Ch. A.? Nebo jste v minulosti vlastnili nějakou její sestru? Povězte mi to do komentářů, těším se na jakoukoliv odezvu :))

P. S. - Nepohoršujte se zde prosím nad tím, že i já jsem spolupráci přijala :D Svým zaměřením přesně odpovídá tématům mého blogu a já jsem ráda, že jsem vám touto cestou mohla sdělit své dojmy. Děkuji vám i PR, které mi parfémy zaslalo. 

P. P. S. - Zítra si dáme videjko :)

Mějte se pěkně,


                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥



3 komentáře:

  1. Na tenhle parfém se už delší dobu koukám, snad se ke mě dostane aspoň malý vzoreček:)

    OdpovědětVymazat
  2. Po Ch.A. jsem také pokukovala, ale musím říct, že jsem přehlédla tu vanilku. Jak Ty jsi vanilkoholik, tak já jsem jí už nějak "přečuchaná" :( Musím jí někde očuchat, protože jinak mi složení perfektně sedí. Uvidíme uvidíme :)) B.

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych oba :D Už dlouho chci přímo tenhle Bruno Banani ale teď mám parfémů hodně, tak snad někdy příště :)) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥