Zima je, zima je...

Zima je, zima je, každý se raduje... Jen Anetka ne! Nemám ráda zimu :D Tak tu sedím už třetí den v kuchyni (a ještě zítra budu sedět čtvrtý...) v tlusté mikině a tlusté šále a hlídám dělníky. Dělají nám totiž nová okna, takže si asi dokážete ten chlad představit. Všechny své věci mám schované pod igelitem. To znamená, že ani ke své milované kosmetice nemám přístup. Proto se už tři dny maluji tím samým a teda řeknu vám, začíná mě to dost nudit. Ani recenzovat nemám co, jelikož mám vše schované. Dneska jsem to ale nevydržela a pod tu plachtu jsem se vedrala a ukořistila jsem pár věcí, se kterými jsem tu rutinu posledních dní probořila! :D Dosáhla jsem na paletku stínů od Stily, na bázi pod stíny a paletku na obočí (pane bože, jak ta mi chyběla! :D ). Jelikož tu sedím a nudím se, trošku jsem si pohrála a vytvořila takové hnědo burgundy (to bohužel není moc vidět) líčení. Tak snad aspoň to ukojí vaši touhu přečíst si nějaký ten článek - bohužel- bez smyslu :D Tak sem přijďte jen tak na čumendu a řekněte mi, zda byste si něco podobného také nechali líbit. Já dnes výjimečně použila na linky fialovou kajalovou tužku a docela se i to zalíbilo. Obsahuje dokonce i malé třpytečky :) Líbí se vám?



Použito


Zítra už by měl být klid a mohly bychom s Lenkou pokoj rozestavět zase zpět. Tím se uvolní cesta do mého makeupového království a já pro vás připravím novou recenzi. Tentokrát jednu řasenkovou :) Mějte se fajn a krásný zbytek dne,

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


20 komentářů:

  1. Krásná paletka! A tu zimu ti opravdu nezávidím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí :) Už to bude dobrý, dneska konečně poslední den! :D

      Vymazat
  2. Nám dělali okna loni v prosinci,takže taky bezva,ale měli to hotové v celém bytě ani ne za jeden den. Co vám tam tak dlouho vyrábějí:)?
    Paletka vypadá krásně,obzvlášť pink diamond a bordeaux.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to dva chlapi a moc tý práci nedaj, 5hodinek a jdou dom :D
      Jj ty prostřední odstíny jsou moc pěkné :)

      Vymazat
  3. Ta paletka má nádherné odstíny:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné líčení, vážně evokuje zimu... :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné líčení a mimochodem máš moc hezkou barvu vlasů:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :) Používám tuto http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2013/07/garnier-olia-100-velmi-svetla-blond.html

      Vymazat
  6. Paletka je úžasná. S tou zimou tě lituji. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je :) Dneska poslední den a už budeme mít teplíčko :)

      Vymazat
  7. Páni, ta paletka vypadá krásně, ale ještě krásněji vypadá tvé líčení. Vypadá to opravdu moc hezky, ta fialová působí moc příjemně! Mám ráda takovou tu jemnost a u tohoto odstínu úplně vyzařuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě moc fialovou nepoužívám, ani nevím proč. Napravím to :) Děkuju moc :)

      Vymazat
  8. Sluší ti to takhle :). To musí být hrůza bejt takhle odloučená od kosmetických miláčků :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsi úplně perfektně nalíčená, kéž bych to tak uměla taky :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké líčení, líbí se mi :))

    OdpovědětVymazat
  11. Teda musím říct, že mě zaujala hlavně ta paletka!! Moc hezké barvy má:))

    OdpovědětVymazat
  12. Také používám barvičky,které jsou na paletce.I k hnědým očím pěkně ladí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥