Video - Brown and Shimmer Eye Shadow Tutorial (L´Oréal Color Riche)

Ano, zanedbávala jsem vás (i když na svých FB stránkách jsem byla aktivnější ;) ). Momentálně ležím už 4. den doma s angínou. Snažila jsem se to vyléčit něčím z lékárny, ale bohužel se mi to nepodařilo, takže jsem naklusala pro antibiotika. Dneska už je mi trochu lépe a už nemám tendenci prospat celý den :D Takže jsem se rozhodla, že pro vás vytvořím tenhle jednoduchý třpytivý tutorial v hnědých odstínech. Potřebovala jsem k tomu pouze paletku od L'Oréalu Color Riche v odstínu Beige Trench. Paletka je skvělá, určitě na ní bude i recenze, jelikož ji zkouším už dlouho :))

Tak ať se vám video líbí, nezapomeňte si přepnout do nejvyšší "kvality" a povězte mi, jestli se vám líčení líbí. Sneslo by to i černou linku, ale dneska na ní nebyla nějak chuť :))






                                                                                                                             Vaše Aneta ♥



3 komentáře:

  1. super líčení a vybrala jsi dobrý hudební doprovod :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké, slusi ti to:)Mohu zeptat co je to za pisen?

    OdpovědětVymazat
  3. Když už děláš tutorialy na líčení, tak prosím, na fotkách odstranit špínu z koutku oka a ta obtisklá řasenka dole ve vnitřní části oka taky na kráse moc nepřidá.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥