Shine bright like a diamond...

Co jiného váš obličej krásně rozzáří, než rozjasňovač? Já jich vyzkoušela celkem dost, ale žádný nebyl úplně dle mých představ. A tak jsem se rozhodla, že si pořídím asi jeden z těch nejznámějších rozjasňovačů světa (snad jsem to moc nenadsadila :D ). Už teď asi hádáte High Beam od Benefitu a nebo Nars Copacabana/Albatros. Možnost č.1 je správně. Nějaký produkt od Benefitu jsem si přála už hodně dlouho a nakonec jsem si vybrala po odzkoušení všech tří produktů právě High Beam. Tak nějak se mi z nich líbil nejvíce. Už ho mám od léta, takže jsem ho testovala hoooodně. Tak se na to vrhnem :)

Balení
O balení už bylo řečeno mnohé. Má své zastánce i odpůrce. Já se řadím mezi ty, kteří stojí tak nějak na pomezí :) Asi si umím představit i lepší aplikátor, ale na druhou stranu mě to určitě zas tak moc nevadí. Řeč je o tom, že High Beam je vlastně takový obří lak na nehty :D Lahvička je skleněná, celkem dost bytelná (určitě se při pádu na zem neroztříští). Aplikátor je velký štěteček, který je ale takový dost tvrdý a nepoddajný.

Aplikace
Jak jsem již psala, se štětečkem se moc dobře nepracuje, ale barva se s ním samozřejmě na obličej dopravit dá :) Já ale lesk nanesu nejdříve na hřbet ruky (podobně jako makeup) a až pak za pomocí plochého štětce nanesu tam, kam potřebuji. Nyní používám špičku klasického plochého makeupového štětce, ale už mám na cestě štětec, se kterým se mi snad bude pracovat lépe. Určitě se o tom dozvíte. 

Konzistence
Konzistence je taková tekutá, nevím, jak bych ji lépe vystihla. Je hustá tak akorát, aby vám nezřízeně nekapala ze štětečku, ale ani moc hustá, aby pak nešla rozetřít. Takže konzistence je za mě příjemná a dobře se mi s ní pracuje. Na druhou stranu mám i jednu výtku. S některými makeupy se mi nedaří High Beam úplně dobře rozetřít. To není však jeho chyba, ale asi chyba spíše makeupu. Prostě u některých makeupů, když se snažím High Beam nanést, se mi začne podklad jakoby stírat. Vznikne tak nepěkná šmouha v místech, kam jsem aplikovala rozjasňovač. Zajímalo by mě, jestli to dělá ještě někomu dalšímu?

Efekt
Výsledný efekt naprosto zbožňuji! Krásně vám obličej prosvětlí a vyzdvihne přesně to co potřebujete! Při umělém osvětlení a na sluníčku se krásně lehce třpytí. Nebudete za disko kouli, ale nádherně se leskne. Při normálním světle se ani tak moc neleskne, ale opravdu krásně dotáhne váš makeup do finishe. Já se to okusila nafotit, ale na fotkách ten efekt prostě není takový. Když se však pořádně na ta místa, kam jsem ho nanesla zaměříte, určitě ten rozdíl pak také uvidíte :) Na živo to však umí rozjet mnohem lépe. Barva je perleťově bílo růžová.

Kam nanáším
V první řadě určitě na vršek lícních kostí. Dále na hranu nosu, do vnitřních koutků oka, pod obočí a občas i nad ret a do záhybu nad obočím. Záleží na náladě, příležitosti a looku.

Štěteček nabírá produktu trochu moc, ale není to výrazný problém


Po nanesení, po rozetření (normální světlo), po rozetření (sluníčko)


bez rozjasňovače, s rozjasňovačem (vyznačená místa), detail


Plusy
(+) Krásný efekt, možno korigovat intenzitu
(+) Multifunkčnost
(+) Velké balení (vydrží neskutečně dlouho)
(+) Bytelné balení
(+) Dostupnost

Mínusy
(-) Efekt nevynikne na všech druzích makeupů (drolí ho)
(-) Pro někoho vyšší cena
(-) Štěteček je celkem nefunkční

Když to vezmu kolem a kolem, rozjasňovač bych určitě doporučila. Pokud vám vyhovují tekuté konzistence, není o čem mluvit. Já sama osobně mám ale zálusk ještě na jeden rozjasňovač a to od theBalm Mary-Lou Manizer, na který je spousta dobrých recenzí. Navíc na zimu by se mi víc asi hodil rozjasňovač v pudrové formě. Tak uvidíme :))

A co vy, vyzkoušeli jste? Máte? Chtěli byste? Líbí se vám efekt, který vytváří?

Mějte se pěkně a buďte veselíííí :) Pro pobavení dodávám rybí foto :D 



                                                                                                                  Vaše Aneta ♥



13 komentářů:

  1. High beam mám v malém balení a barva je krásná ale když si ho dám tak to stejně nijak nepoznám:D a bojím se dát víc at se netřpytím:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eve myslím, že se bát nemusíš :) A jestli se neodvážíš dát ho víc na lícní kosti, zkus si ho nanést ve větším množství do vnitřních koutků oka a pod obočí. Až půjdeš ven, mrkni do zrcátka a uvidíš, jestli se ti efekt líbí. Pak se třeba odvážíš dát víc i na tváře :))

      Vymazat
  2. Parádní fotka. :D
    Já ho mám už snad rok a pořád je to můj miláček. :) A vzhledem k obsahu ještě i dlouho bude... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Jo balení je opravdu velké, takže investice se určitě vyplatí. Není to záležitost na měsíc, půl roku, rok, atd... :D Myslím, že vydrží věky, když se bude správně zavírat a neztvrdne :)

      Vymazat
  3. Mně moc tekuté rozjasňovače ani tvářenky nevyhovují, spíš to s nimi neumím, tak nevím, jestli by slavný high beam uspěl :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že s pudrovými je méně práce. Proto si přeji i ten od theBalm. Ale na léto mi zase všeobecně vyhovují tekuté, gelové a krémové konzistence :)

      Vymazat
  4. High Beam mám nějaký ten pátek a mám ho moc ráda:))

    OdpovědětVymazat
  5. Efekt je krásný :-) High beam mám v malém balení. Vyhrála jsem ho v giveaway a nemohla jsem se dočkat, až mi přijde a já ho budu používat, ale zatím se s ním nějak nemůžu sžít :-( Přijde mi, že ať ho nanesu jak chci, tak vypadá nepřirozeně. Asi ho neumím pořádně rozetřít, nebo nevím...
    Jinak mě ještě zaujaly tvé krásně namalované linky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Rybí foto :-DDDD
    Je to pěkné, ale tekutý už bych další nechtěla. Hezký jemný efekt.... mám políčeno na Albatrosa.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá dobře, sluší ti to. Já se přiznám, že s rozjasnovači nemám zkušenost. Mám doma tedy jednu paletku, ale pořádně nevim, co s ní. Po tomhle článku ale zkusim napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá moc dobře, ale já mám radši pudrové- možná je to i díky mé lenosti a s pudrovýma se mi prostě líp pracuje :-)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Já se teda musím přiznat, že jsem ještě žádný rozjasňovač nikdy nezkoušela. Ale kdybych si nějaký chtěla někdy pořídit, asi bych si pořídila rozjasňovač pudrový.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥