Maybelline - Big eyes (hmmm, spíš asi ne...)

Slíbená řasenková recenze přišla trochu později, ale hlavní je, že vůbec! :D Na tuhle "dvojřasenku" jsem se moc těšila, ale bohužel jsem do ní vkládala víc nadějí. Jdem se na to mrknout blíže.

Obal
Obal je černo růžový, celkem pěkný, ale trošku laciný. Zas tak mě nezaujal. 



Provedení
Co mě naopak zaujalo, že je řasenka dvojstranná. Jeden konec je určený k aplikaci maskary na horní řasy a druhý (logicky) na řasy spodní. Vrchní kartáček je větší a je zvláštní tím, že z jedné strany vypadá jako klasický řasenkový kartáček a když ho pootočíte, je zploštělý. Ale rozhodně nevypadá tak, jak je vyobrazený na obale :) Pro ilustraci jsem nafotila kartáček z různých úhlů.

Kartáček na spodní řasy je o hodně užší. Je přizpůsobený kratším řasám na spodním víčku. Měl by tak řasy lépe nabrat a lépe s nimi manipulovat při nanášení.



Aplikace
Tady nastává problém... S řasenkou se mi opravdu špatně manipuluje. Kartáčky jsou příliš krátké a já se k oku špatně dostávám. Oba kartáčky mi po řasách kloužou a jakoby je nenaberou. U kořínků to ještě jde, ale špičky zůstávají neobarvené a já se k ním musím několikrát vracet, než jsem spokojená. Aplikaci musím opakovat tak 20x, než jsem s výsledkem jakž takž spokojená... A to je podle mě víc než dost! U úzkého kartáčku je to obdobné. Po řasách si jen tak jezdí a špičky jsou bílé. Takže pak musím kartáček ze spodu řas jakoby natisknout, aby se obarvily :-/ Aplikace je pro mě tedy celkem hororová.

Konzistence
Konzistence mi přijde dost dobrá. Řasy pěkně podrží a přes den neopadává, ani se neobtiskává. Přemýšlím o tom, že si vymeju kartáček ze nějaké staré řasenky a hudu ho používat právě s touto náplní :) 

Výsledek:
Výsledek se mi na řasách nelíbí. Jelikož je potřeba reaplikovat až do relativní spokojenosti několikrát, řasy působí dost slepeně a těžce... Pro porovnání dávám fotky:

1.
2.

1. Fotka - Maybelline Big Eyes
Slepené, nerozčesané řasy, ztěžklé nánosem řasenky. Ve vnějším koutku řasy příliš nezvýrazněné a nenatočené. Řasy nejsou dost prodloužené, ani zahuštěné.

2. Fotka - Maybelline Illegal length
Řasy krásně pozvednuté, vzdušné, oddělené, prodloužené a zahuštěné. Přesně to, co od řasenky očekávám.


Proč mít tedy řasy upatlané a ještě se trápit s aplikací, když existují i lepší řasenky. Když to vezmu kolem a kolem, formule řasenky není špatná, řekla bychom že je celkem dobrá, ale výběr kartáčků pro tuto řasenku nebyl dobrý. Bohužel, tuto řasenku nemohu doporučit. Za 200kč se mi nevyplatí.


Jak vás tato řasenka (ne)zaujala? Napiště mi to do komentářů, jsem zvědavá na každý názor :))

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥



Děkuji PR za zaslání tohoto produktu k recenzi!


4 komentáře:

  1. Zrovna ten malý kartáček mě dost lákal. Ale ještě jsem si tu řasenku nekupovala.. Protože mě vždycky odradil ten obal. Je fakt laciný :) Dost mě občas překvapuje, že se drogérkové značky aspoň neinspirujou těma luxusnějšíma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro někoho možná šikovná vychytávka, pro mě nefunkční věc :( Máš pravdu, vidím to stejně :) I když i za obaly se platí. Pak už by ty drogerkové výrobky nebyly tak "levné" jako jsou teď :) Holt vše má své pro a proti.

      Vymazat
  2. tak tahle řasenka mě nějak zvlášť neláká, nevím proč, moc mě nezaujala
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ju mám, zo začiatku keď je čerstvá nie je bohviečo. Ale cca po mesiaci si ju nedokážem vynachváliť. Riasy sú celý deň krásne natočené, neopadáva a krásne zahustí ( nie ako na začiatku, keď dosť zlepuje )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥