Střípky z mého stolu IV.

Když jsem včera psala článek o řasence, uvědomila jsem si, že už tu dlouho nebyl článek o jídle! :D Ale předem vás musím varovat. Tentokrát jsem toho moc nenavařila. Většinou jsem byla přes oběd na brigádě, takže nebyl vůbec čas (a posléze ani chuť) něco vařit. Takže dnešní post je spíš složený z takových svačin. Ale i tak si myslím, že můžete načerpat inspiraci :)

Homemade lososový tataráček. Mňam! Určitě to nebyl můj poslední :)

Opět sushi ze Sushitime! Jako vždy - excelentní!

Sépiové kroužky s bramborovou kaší s koprem

Houskové knedlíčky s houbovou omáčkou

Kuskus se zeleninou

Ingredience na pstroužka...

...A zde výsledek - Pstruh na másle, plněný bazalkou a tymiánem. Jako příloha zelenina.
  
Pizza z tortilly :D Takhle improvizuji :)

Tortelliny s balkánem a chilli papričkou...

...S domácí chilli papričkou :)

Jogurt a ostružiny od babičky

Chleba s máslem, rajčaty a provensálským kořením


Tohle asi nemusím popisovat :D 

Opět pstruh na másle plněný bylinkami, zelenina a cuketa

Tortelliny se špenátem, česnekem a balkánem

Šopák a chleba s máslem

Knackebröt, lučina, víno

Pečený hermelín v alobalu, brkaše :D 

Rajčata, mozzarela, balsamico

Banánový koktejl

Špagety se smetanovou omáčkou s cuketou + sušená rajčátka

Bagetka, bylinkový sýr, ředkvičky a mrkve

Květáková polévka, slanina a pivní rohlík

A nakonec dnešní výborný oběd - Marinovaný losos, brambory ve šlupce a dip z dijonské hořčice.


Pokud vás něco zaujalo a zajímal by vás recept, řekněte si o něj :)) A co jste měli dnes dobrého vy?

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥

P.S.: Sledujte můj instagram, kde také přidávám různé dobroty :))

12 komentářů:

  1. Aaa, zase food příspěvky večer!! :-D Moc se mi líbí, jak to máš všechno krásně barevné a upravené :-)) Jinak my měli dneska rizoto s houbami a zeleninou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vecer je to nejhorsi, ja vim :D A jak tak na to koukam, sama dostavam hlad :) Rizoto bych si taky dala! Diyk za inspiraci, nejake si v blizke dobe udelam :) A dekuji!

      Vymazat
  2. Takhle to vypadá, že jíš převážně fakt zdravě! Samá ryba a zeleninka :)) Já tenhle týden byla poprvé v Nordsee a určitě ne naposledy, moc mi tam chutnalo :) Konečně jsem přišla na chuť i sushi, ale jím jen Catepillar, jiné mi moc nejedou :D akorát za 8 ks/ 400,-- což si jako moc běžně dovolit nemohu :D
    A mozzarellu s rajčaty mám každý týden i několikrát, asi moje nejoblíbenější jídlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Swiss King od Mc. jsem sem nedala... :-X :D Určitě jen zdrav nejím, ale dávám sem fotky pouze toho, co jsem sama vytvořila. Ostatní hříchy tu nejsou :D
      Jinak vygooglila jsme si to tvoje sushi a musim říct, ze jsem jeste takove nevidela. Ale jestli muzu doporucit, zkus running sushi na čerňáku. All you can eat za 280kc do nejakych 5ti hodin odpoledne (pouze o pracovni dny). Zaa me jednoznacne nejlepsiiiii :))

      Vymazat
    2. Aháá, no tak aspoň že sama sobě vaříš zdravě, za to já si jsem schopná udělat v deset večer palačinky se šlehačkou :D Sice vypadají pěkně, ale pak bohužel už nevypadám pěkně já :D Já chodím jen do Rytířský (pod Václavákem), jinde zkušenost nemám, ale asi zkusím :) A ještě jsem tyhle moje ochutnala z Kobe (Václavák nebo Chodov) a nebylo to zdaleka tak dobrý.. jsem fakt zmlsaná :D

      Vymazat
    3. A teď jsem si to moje sushi taky vygůglila a nechápu, proč to aranžujou do těch housenek, to vůbec není hezký, vypadá to infantilně :D Přitom sushi je fakt taková elegantní a minimalistická záležitost :D

      Vymazat
    4. Jj, sama pro sebe se snazim varit zdrave a dohanim ty resty :)) Ale palacinek v 10 jsem taky schopna :D Koukla jsem na ten sushi bar a je to tam tedy dost drahe :) Spis zustanu u meho sushi time a sumo na čerňáku :) No a s tou infantilnosti mas pravdu :D Navic mi to prislo trosku nechutne, ze je to aranzovane opravdu do housenky. Asi by me presla chut :D Ale kdyby to bylo normalne poskladane, tak bych to slupla hned :)

      Vymazat
  3. Jenom se na to dívám a už dostávám hlad, já ovšem budu línější a dám si jen kaiserku s gervais :)
    Poslední měsíc se mi zdá, že se mi nedaří jíst, (nějak) zdravě a pravidelně - docela jsem polevila v tom drilu. :(
    Snídani, tak tu přes normální školní den nestíhám vůbec.
    Svačinky si sice dělám, ale docela je odbývám :( - bez zeleniny, a když si zapomenu koupit pečivo, tak si vezmu s sebou gervais a přikoupím pečivo, jenže takhle to dělám často a už mi ten gervais až tak nechutná :(
    Ale tento týden se mi podařilo 2x trošku obohatit jídelníček :) - v úterý jsem šla do školy až na 9:30, takže jsem plánovala se hezky nasnídat a pak si udělat svačinu.
    Samozřejmě jsem zaspala probudila jsem se před 8, snídani doma jsem vůbec nestihla, protože jsem si potřebovala zase koupit pečivo :D
    Tentrokrát jsem si stihla nakrájet několik koleček okurky :) v Tescu jsem si koupila 2 kaiserky - na svačinu ,croissant a makovku - na snídani do školy :D
    Odpoledne jsem si koupila šunku, takže jsem ve středu na svačinu měla chleba se šunkou, a opět okurkou :)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rikam vycerpavajici komentar, dekuji za nej :) A nic si z toho nedelej, nejsi sama. ne se ted rucicka na vaze dramaticky zhoupla k výšinám, tak zas uvazuju o obnoveni rubriky Cesta k vysnene vaze. Je to tim, ze jim nepravidelne a na vareni nemam cas. Takze hresim ruznymi jidly, co sezenu po venku. Jooo holt doba je zla :D Zkus gervais necim obmenit :) Takovych syru existuje spousta. Ja miluju treba Cottage, ktery si sama dochucuji oliv. olejem, soli, peprem a citronovou stavou. Mnamka :)

      Vymazat
  4. Zaujalo? Ehm...úplně všechno :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, ýže se ti to líbííí :)

      Vymazat
  5. Hrozně slintáááám...a ty ostružiny, aaaaach.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥