Dělala jsem to špatně 1 (Nová pleť s Dr. Hauschka?)

(Poznámka autora: Dnešní článek je pro ty, co rádi hodně čtou a rádi se něco dozvědí :)) )

Celé to začalo, když jsem u Mily na FB zjistila, že Dr. Hauschka má akci 50% slevu na veškerý svůj sortiment! Jelikož vzoreček růžového krému, co jsem měla z LB nebo tehdejšího SB, mě opravdu velmi nadchnul, jsem se rozhodla, že si ho pořídím. Nejen že krásně hydratoval a voněl (a to vůni růží v kosmetice nikterak nemusím, ba naopak…), ale i účinkoval! Pleť jsem měla hebkou, hydratovanou a ekzém, co se mi na obličeji sem tam udělá, se krásně hojil a mizel. Byla jsem tedy rozhodnuta, že si pro něj skočím a že si asi naberu i jiné pečující přípravky, jelikož se mi stav mé pleti docela zhoršil. Nevím, jestli je to nástupem paní Zimy, nebo kvůli jiným faktorům, ale má pleť je absolutně dehydratovaná a začal se mi opět na čele objevovat ďábel jménem atopický ekzém. Ten nejen svědí, ale i dost nepěkně vypadá. Makeup si s tím bohužel poradit nedokáže :-/

Když jsem přijela do obchůdku, dost mě zaskočilo jeho prostředí. Čekala jsem, že to bude asi malý krámek, ale netušila jsem, že až tak :D Navíc nebyla to typická „sámoška“, ale všechny výrobky mají uskladněné za pultem, takže vy samy nemůžete jít a brát je do ruky a tak. To mě trošku zaskočilo, ale nakonec se to ukázalo jako velká výhoda. Paní prodavačka byla hrozně milá, přátelská a ve všem se mi snažila poradit a vyhovět. Dostalo se mi tak skvělého proškolení ve filosofii kosmetiky Dr. Hauschky a následovaly skvělé rady.

Paní se mě nejprve zeptala, co bych ráda. Tak říkám, že jsem měla vzoreček Růžového krému a že mi perfektně vyhovoval. Zmínila jsem se také o svém ekzému a o tom, že po večerním namazání jejich krémem mám krásně hladkou kůžičku, ale že pod makeup mi nesedí, protože se po něm jakoby „vozí“. Paní prodavačka sepjala ruce a zeptala se mě: „Vy asi neznáte filozofii značky Dr.H.?“ :D Tím mě nachytala na hruškách. Odpověděla jsem tedy, že ne. Ve zkratce… Prý se na večer krémy (jakékoliv) nemají používat, protože to pleti brání zbavovat se přes noc toxinů a jiných nedobrých látek. Brání to regeneraci a pleť si jakoby zvykne, že dostane večer namlsat a sama ztrácí dovednost o sebe pečovat, zbavovat se látek a já nevim co všechno :D Dost mě to zaskočilo, ale velmi mě to zaujalo. I proto mám možná prý ekzém na obličeji a problémy s dehydratací. Uffff. (Samozřejmě neříkám, že to tak prostě má být a nejede přes to vlak, ale taková je filosofie této značky a asi vědí, proč to tak má být. Přijde mi to dost zvláštní, ale jsem pevně rozhodnuta to udělat tak, jak mi poradila. Prý se pleť bude tak dva týdny vzpamatovávat, ale pak se zklidní a bude krásná , hydratovaná a v rovnováze).

Nakonec došla k názoru, že pro mě bude vhodnější Kosmatcový krém z léčebné řady Med pro velmi suchou a ekzematickou pokožku. Dále mi bylo doporučeno, že je dobré začít den Čístícím krémem (oplachuje se) a večer tento krok opět zopakovat. Tak mám i ten. A do třetice všeho dobrého jsem si odnesla ještě čistící pleťové mléko. Do celé této řady patří ještě pleťové tonikum, pro které jsem si den po té ještě dojela, jelikož se mi to přes noc rozleželo a já zatoužila i po něm. Jenže ho neměli! GRRRR. Takže si pro něj asi budu muset pak dojet,ale už za plnou cenu :-/



Tímto nákupem se mi rapidně změnila má pečující ranní i večerní rutina. Když to shrnu… Ráno začnu Čistícím krémem, budu pokračovat tonikem a zakončím to Kosmatcovým krémem. Večer si očistím pleť micelární vodou, abych odlíčila to nejhorší, pak Čistící krém, doodlíčím Pleťovým čistícím mlékem a nastříkám tonikum (až ho budu mít :D To nahrazuje krém a je v balení s rozprašovačem).

V tomto článku nenajdete recenzi, jak tyto přípravky fungují a tak dále. O tom vám napíši za nějaký čas, až postřehnu nějaké výsledky, pro a proti. Chtěla jsem vám jen napsat o tom, že tato akce probíhá (i když jsem to avizovala již na svém FB), že návštěva v krámku na Dlouhé třídě se vyplatí, skvěle vám tam poradí, jsou ochotní a chtěla jsem vás informovat, že se má pečující rutina změnila. Uvidíme, jestli to přinese své ovoce (a já věřím, že ano) a jestli se investované peníze vyplatily. I když jsem tedy platila polovinu, ale i tak to bylo něco málo přes 700kč, což je na mé poměry hodně! Ale zase mám spoustu kvalitních přípravků, co by mi mohly pomoct a vyhrát tak boj nad přesušenou a ekzematickou pletí!

A jen pro zajímavost ještě mamky nákup, jsem zvědavá, co na to řekne. A tu masku chci vyzkoušet taky, ale psssst :)



A co vy? Ukořistily jste ve slevách něco? Nebo už něco doma máte déle? Jen připomínám, že akce platí do soboty 30.11.2013 a to jak pro kamenný obchod, tak pro jejich e-shop. Mějte krásný čtvrtek,

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥



17 komentářů:

  1. Tak to, že by se pleť neměla večer mazat slyším poprvé, každopádně to zkusím a uvidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky slyšela poprvé a koukala jsem jak puk! Každopádně za mnou ve frontě čekala paní, která se do našeho hovoru zapojila také a potvrzovala slova paní prodavačky. Prý i ona o tom nevěděla a začala to takhle dělat a musím podotknout, že obě (prodavačka i zákaznice za mnou) měly překrásnou pleť! Tak to ty dva týdny vydržím a uvidím :)

      Vymazat
    2. Já si na to přišla sama. Zjistila jsem, že se mi pupínky rojí přes noc, tak jsem podezírala krém. Pak jsem zkusila čisté bambucké máslo, první týden super...pupínky to hojilo, ale pak se začaly objevovat taky. Tak jsem začala podezírat bambucké máslo, že mi ucpává póry...přitom jsem nedávno zjistila, že je to téměř nemožné :D Arganový olej to stejné. No takže jsem začala svoji noční péči končit růžovou vodou a zatím lepší :) Ještě sehnat nějaký nevysušující čistič (teď mám Natura Siberica - čistící pěnu).

      Vymazat
    3. Ty jo tolik podezřelých! :D Tak to jsem ráda, že to mám ještě od někoho potvrzené. Díky za info, snad se mi stav pleti také zlepší :)
      Jinak ten čistící krém od Hauschky mě zatím nevysušuje a je příjemný, ale nebudu dělat ukvapené závěry, zkusila jsem ho zatím jen 3x :)

      Vymazat
    4. Ukládám čistící krém do záložek ;) Teď mám u Ježíška objednané čistící mléko od Apeiron.

      Vymazat
  2. Tak to je zajímavá filozofie...Já jsem právě zvyklá na večer používat hutnější krémy. Mám mastnější pleť, takže ji vždy večer důkladně vyčistím, použiju peeling a protože mám pak pleť lehce vysušenou a napjatou, namažu se výživným krémem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sice pleť suchou, ale dělala jsem to podobně, až na ten peeling. Holt změna je život :D

      Vymazat
  3. A jak se na netu ta sleva aplikuje? Nikde o tom není zmínka :) nebo to nevidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mali to v statuse, do poznamky treba uviest "so zlavou 50 %" :)

      Vymazat
    2. Přesně jak psala justinaforfun :)

      Vymazat
  4. Ještě mě tak napadá, že třeba obchod Biooo upozorňuje, že noční krém by se měl dávat na obličej hodinu až dvě před spánkem, aby se stihl pořádně vsáknou a pleť mohla právě dělat ty úkony co má a ne vstřebávat krém. Protože jak píšeš, v noci jsou spíš z těla věci ven :)
    Taky na tom něco bude.Takže třeba (pro jistotu) tři hodinky před spánkem bych se krému asi ani nebála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale porad na te pleti pres noc bude a bude pusobit. Ale je na kazdem, co zvoli a co mu vyhovuje. Ja do ted myslela, ze bez namazaneho obliceje neusnu :D Snad si na novy rezim plet zvykne a ukaze se v lepsim svetle :)

      Vymazat
    2. Jojo to máš pravdu. Já to jen tak nadhodila jako variantu pro někoho kdo si nedovede představit, že by si večer nenamazal pleť. Tak, že když už, tak raději s nějakou časovou rezervou :)

      Vymazat
  5. Děkuji za tip, o akci jsem nevěděla a už mám nakoupeno :) Miluju jejich čistící a meduňkový krém, tonikum - nejlepší, jaké jsem kdy vyzkoušela a jejich masky mi připadají vynikající, zejména ta s jílem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni zac, jsem rada, ze jsi ji take vyuzila :) A diky za tipy! Ja si dneska pro to tonikum jeste skocila a meli ho! :D Tak mam radost! snad budu take nadsena jako ty :)

      Vymazat
  6. To mi teda vrtá hlavou, proč se vyrábí v tom případě noční krémy. Já nevím, já mám tu pleť jenom po pleťové vodě tak vysušenou, že si nedokážu představit, že bych s tím šla spát a prospělo by mi to. Chápu, že teda jestli jsem to správně pochopila, tak dle tohohle principu bych to měla mít z toho, že se vlastně na noc mažu :o) ale i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne to byla i moje otazka smerovana k papni prodavacce : Ani nocnim kremem nesmim? A ona povytahla oboci a rekla, ze to je uplne to same :D Urcite budu referovat jak jsem dopadla. Rekla, ze by se to do dvou tydnu melo zlepsit. Tak tomu dam tak 6tydnu, nez vam napisu recenzi.
      Jinak me napada, ze jestli mas po te vode vysuseny oblicej, co zkusit jinou znacku? Super je trema micelárka od Lorealu :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥