Podpořte výzkum a ozdobte se! :)

Dlouho jsem se neozvala, byla jsem velmi vytížená a unavená.  Po dlouhé době jsem se dnes krásně do růžova vyspala a hned jsem dostala chuť se s vámi zase o něco podělit. Když už jsme u té růžové, dnes bude řeč hlavně o ní. Myslím, že většina z vás už o kampani obchodního řetězce Lindex slyšela. Lindex se již po 11 let zapojuje do boje proti rakovině prsu. I letos proto přišel do obchodů růžový náramek, jehož koupí i vy podpoříte boj proti této závažné nemoci, která ohrožuje stále více žen. 

Hned jak jsem se dozvěděla, že se náramek bude prodávat, věděla jsem, že si ho rozhodně koupím. Ráda podporuji takovéto akce. Proto jsem ho dlouho v krámech vyhlížela, ale pořád ne a ne na něj narazit. Proto jsem si ho objednala na jejich e-shopu, aby na mě také zbyl. Po dlouhých 10ti dnech mi přišel e-mail, že si svou objednávku mohu vyzvednout. Přišla jsem do krámu a první, co mě praštilo do očí byl nacpaný regál krabičkami s náramky... Já myslela, že se na mě ani nedostane a v krámě mají náramků plnou polici. Trošku mě to zamrzelo, a tak bych vás chtěla vyzvat, aby i vy jste koupí náramku podpořili dobrou věc. Nejen že budete mít ve šperkovnici krásný kousek od známého návrháře Matthew Williamsona, ale pomůžete vědě postoupit ve výzkumu zase o krok kupředu. Pokud nemáte ve své blízkosti prodejnu Lindex, můžete si náramek objednat v e-shopu ZDE! Stojí 200kč a celá částka putuje na výzkum protí rakovině prsu. 

Náramek je krásně světle pastelové růžový se zlatým řetízkem a zlatou ozudobou, na které je vyryto jméno návrháře a jméno obchodu Lindex. Třešničkou na dortu je krásná barevná krabička s růžovým papírem uvnitř. 


Tváří kampaně se stala modelka Karlie Kloss.
Na fotce spolu s návrhářem Matthew Williamsonem.

A otázky na závěr:
1. Líbí se vám náremek?
2. Podpoříte kampaň Lindexu?
3. Zapojujete se i do jiných charitativních akcí?

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥



9 komentářů:

  1. Náramku jsem teda ze začátku nemohla vůbec přijít na chuť, ale jak ho teď všude vidím začíná se mi opravdu moc líbit:) O pořízení zatím, ale neuvažuji, ale možná, že ještě názor změním ,přece jen budou Vánoce a já ho můžu někomu darovat:) Jednou za čas jsem se do nějakých takových věcí zapojovala, ale teď už delší dobu ne:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásný náramek, příští týden bych se měla do obchůdku Lindex dostat, takže se po něm určitě podívám :)! Zatím jsem si jen koupila nějaké věci od Avonu na boj proti rakovině prsu :).

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby nebyl růžovej, tak bych o pořízení určitě uvažovala... takhle uvažuju jen o tom, že bych ho někomu koupila k Vánocům, až na tu barvu se mi zdá docela hezký. :-) Zapojuju se jen do některých akcí, kupuju si Bílou pastelku, kytičku na Květinovej den a taky pravidelně u jednoho moc milého pána v Brně Novej prostor. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se náramek moc líbí, pořídila jsem si jej a určitě nelituju, navíc to, že jde výtěžek na dobrou věc je příjemný bonus navíc :)

    A pokud můžu malinko otravovat, ráda bych pozvala tebe i tvé čtenářky na Giveaway o make-upy Maybelline :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/10/blobox-vyhlaseni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mí ale jelikož mám zápěstí 13cm tak si na něj netroufám:D

    OdpovědětVymazat
  6. Náramek se mi moc líbí a co víc, je mi sympatické, že celá částka putuje na výzkum proti rakovině prsu. Což je bohužel záležitost, která se dotkla i mé rodiny. Proto ráda podpořím boj proti této nemoci a hned jak budu zpět v Praze vyrazím koupit! :) Vždyť 200 korun je v tomto případě i směšná částka :) B.

    OdpovědětVymazat
  7. náramek se mi líbí moc, ale uvidím zda si ho pořídím, jak se znám, tak mi to ale nedá.. jinak občas přispívám, hlavně teda na týraná zvířata

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  8. Takove akce se mi libi :-) jeste jsem teda neprispela alle planuju si v avonu koupit hrnicek. Oni v avonu totiz take maji vyrobky ze kterych oenize putuji na rakovinu prsu. :-)

    Zvu vas na giveaway u me na blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ho právě objednala, ani jsem nevěděla, že se dá z Lindexu objednávta na prodejnu, díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥