L'Oréal - Caresse Shine (102 Romy + 300 Juliet)

Dnes pokračuji v mini sérii Caresse. Představím vám další dva výrobky, které jsem měla možnost vyzkoušet. Jedná se o dva lesky na rty a hned se na to vrhneme :)


Obal má světle zlatavou barvu a já si ho zamilovala na první pohled. Též má na sobě znak značky L'Oréal ve stejném provedení, jako jeho sestřička rtěnka. V horní části je obal průsvitný, takže bez problém hned vidíte, jaká barva se v něm ukrývá. Velmi praktické! Jediná věc, která některým může vadit je, že je na něm vidět každý obtisk. Ale tak mě to zas tolik netankuje :) Hlavní je, jak produkt funguje.


Přesuneme se k aplikátoru. Ten má tvar jakési slzičky. Uprostřed je mala prohlubeň, do které se lesk nabere v dostatečném množství pro jeden ret. Já z pravidla namáčím 2x a vystačí mi na oba rty. Aplikátor je měkký a příjemný. Dobře se s ním dá vykreslit jak linie, tak obsáhnout a nabarvit větší plochy. Za mě má určitě bod!


Caresse Shine je tvořen z 30% vodou a ze 60% oleji. Barva je krémová a hodně sytá. Spíš než jako lesk, se chová jako rtěnka. Ovšem v krémovém tekutém provedení. Rozhodně bych si pod tento lesk nedávala rtěnku. Barva je krásná a pigmentovaná sama o sobě dost. To však není všechno. Lesky opravdu hodně stainují! Vydrží na rtech hodně hodně dlouho (na to, že se má jednat o lesk). Mně i několik hodin. A i když už lesk zmizí, něco barvy vám na puse zůstaně. Všimla jsem si, že některé americké Youtuberky doknce tento lesk nazývají lip stain :) Názorně jsem vám to ukázala na fotkách níže.

Přirozené světlo

Sluníčko

Stopa po setření - stain


Odstín 102 Romy je lehounce růžová, která v sobě obsahuje stříbrný shimmer. Po nanesení však není absolutně žádné třpytky vidět. Což je moc dobře. Jestli něco nesnáším, jsou to třpytky ve rtěnkách a lescích :D Barva se dá krásně nastavovat, takže můžete docílit jak přiřozeně růžových rtů, tak až tmavě růžových, výraznějších tónů. Je to můj oblíbenec :) 



Odstín 300 Juliet se v balení tváří jako tmavě růžová, až červená. Ve skutečnosti vytvoří na rtech sytě teplý červený odstín. Barva se dá opět nastavovat a tak z matného červeného nádechu můžete vytvořit sytý teplý a lesklý červený tón. Jen si musíte dát pozor, abyste lesk opravdu dobře rozetřeli. Mně se to třeba až tak moc nepovedlo, čehož jsem si všimla až na fotkách. Snad mi to odpustíte, nechtělo se mi to přefocovat :))


Lesky jsou opravdu skvělé a já na nich našla jen jednu malou chybičku. Ale je to spíš subjektivní věc. Já mám ráda sladké vůně, ale tahle mi moc po chuti není. Je trošku chemická na můj vkus. Nevím, k čemu jí přirovnat, ale je mi trochu nepříjemná. Nijak ji však neucítíte, pokud nebudete opravdu z blízka k lesku čichat. Takže se nic neděje :) 

a jako bonus můj obličej bez gramu makeupu, pouze s leskem Caresse 300 Juliet. Snad se neleknete a neutečete :D 

K nám dorazí 8 odstínů a každý bude stát, stejně jako rtěnky, 199,90Kč. 

Jak vás lesky zaujaly? Líbí se vám jejich myšlenka, barvy, konzistence a stainovací schopnost?

P.S.: Zítra vás čeká překvápko :))
                                                                                                                          Vaše Aneta ♥


13 komentářů:

  1. Pořád píšeš, že k nám něco dorazí od Lorealu, ale ono to tu už je několik měsíců, tak si to oprav ;) Jinak mi přijde, že ty lesky na rtech vypadají fakt debilně. Ten tmavý ti ani moc nesluší, vypadá to, jako by si jím neměla pokryté celé rty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je jeste u nas nevidela. Tak tam mam, ze dorazi :) A nekolik mesicu u nas 100% nejsou ;) A vsak jsem to psala, ze jsme si to nanesla spatne, a ze se mi to nechtelo prefocovat ;) Já jsem s nimi spokojena.

      Vymazat
    2. Ježiš sluší ti, to je zas nějaká.. uf!

      Vymazat
  2. Zkoušela jsem už před pár měsíci v Rakousku. Po nanesení vypadala barva na rtech úplně jinak než v tubičce - ok, to bych nějak zkousla. Ale po dvou třech dnech kontinuálního nošení jsem měla rty tak vysušené a rozpraskané, že to nevyřešil ani peeling a hodně mastný balzám. Dala jsem mu šanci opakovaně, ale za mě nee.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že barvy trošku tmavnou.
      Vážně? To mě mrzí :-/ Já nic takového nepozoruji a to je mám extra suché a citlivé.

      Vymazat
  3. ty lesky mají krásné balení, ale asi se spíš podívám po rtěnkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Přesně jsem to chtěla napsat, že ač balení vypadá krásně, tak přeci jen mě víc zaujaly rtěnky :))

      Vymazat
  4. odstíny jsou moc pěkné a balení se jim taky hodně povedlo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tyhle odstíny se mi líbí nejvíce, a to jejich balení vypadá luxusně jak od nějakého Diora :D :))) Super recenze.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi obal i aplikátor a ten růžový je fakt krásný. Jen by mě zajímalo složení když tedy 30% voda a 60% olej, jaký? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja teda na lesky prilis nie som, tebe ale hlavne ten druhy strasne pristane! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥