L'Oréal - Caresse Rouge (04 Rose Mademiselle + 301 Dating Coral)

Konečně mám pro vás recenzi rtěnek nové generace od L'Oréal - Caresse Rouge! Pěčlivě jsem je zkoušela a nosila téměř každý den od jejich obdržení! Tímto také děkuji za poskytnutí výrobků k recenzi. 


Začnu obalem. Ten vypadá již na první pohled opravdu luxusně! Je z opravdu bytelného plastu a je velmi odolný. Odolal i mému bordýlku v kabelce a vždy přežil bez jediné újmy :) Víčko sedí pevně, nemusíte se bát, že by se otevřelo a všechno v kabelce jste měli růžové, červené, fialové,... :) Na spodní straně je samozřejmě označení s číslem a názvem odstínu. vrchní i spodní strana je barevně odlišena, dle odstínu rtěnky, což je super. Navíc vrchní díl je zrcadlový a s trochou šikovnosti (a jedním zavřeným okem :D) se díky ní dokážete namalovat i na cestách, když nemáte zrcátko k dispozici. Třešničkou na dortu je znak značky v krásném provedení na boku.





Konzistence. L'Oréal sám uvádí, že pokud nechcete používat hutné rtěnky našich babiček, jsou rtěnky od Caresse právě pro vás. Mají opravdu lehounké složení, které je tvořeno oleji (tzv. high-shine oils). Díky nim jsou tyto rtěnky přiřovnatelné k balzámům na rty. Opravdu krásně hydratují, nemám potřebu na ně matlat ještě balzám (což je u mě co říct!), či lesk. Samy o sobě se pěkně přirozeně lesknou (žádné odrazky nečekejte, opravdu jen jako krásně se lesknoucí rty). Konzistence je krémová a stačí rty dvakrát přejet a dostanou krásný barevný nádech.

Pigmentace mě celekm překvapila. Když jsem se poprvé zkoušela na předváděcí akci, moc mě nezaujaly, jelikož jsem si myslela, že je to opravdu jen trochu pigmentovaný balzám. Já bych je nazvala hybridem mezi rtěnkou a balzámem, což mě osobně celkem vyhovuje. Barvy nejsou nijak řvavé, ale přesto jsou rty krásně zabarvené. Na fotkách se můžete přesvědčit sami. Foťák mi sice zase ze rtů sežral skoro veškerou barvu, ale pigmentace je dobře vidět na swatchích na ruce.

Já jsem měla možnost vyzkoušet dva krásné odstíny - 04 Rose Mademoiselle a 301 Dating Coral. Rose Mademoiselle je jemná růžová, která na rtech ve skutečnosti působí mírně neonově. Není to však nic násilného. Musím říct, že jsem si ji naprosto zamilovala a nosím ji opravdu téměř každý den! Dating Coral, jak již název napovídá, je jemně korálová, která mi trošku zalézá do vrásek. Ale já mám rty opravdu hodně suché, takže myslím, že většině z vás s normálními rty to dělat nebude. Barva je však také nádherná!

Vlevo Dating Coral, vpravo Rose Mademoiselle

04 Rose Mademoiselle

301 Dating Coral.



Výdrž je celkem obstojná. Pár hodin mi vydrží. Za den reaplikuji zhruba dvakrát a mám rty pěkné během celého dne :) 

Do ČR by mělo dorazit 12 odstínů, které to budou, to netuším. Tak se nechme překvapit.

Cena by se měla pohybovat kolem 199,90Kč. Odchylky budou záležet na prodejcích.


A na závěr klasická otázka - zaujaly vás rtěnky Caresse? Máte v plánu si je pořídit? Máte rádi takovéto hybridy mezi rtěnkou a balzámem? Já moc! :)) 

P.S.: Za dva dny mám pro vás překvápko :)) 

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


17 komentářů:

  1. Vypadají dobře :P líbí se mi, že tolik "neřvou"

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je tohle asi nejlepší varianta, jak začít s rtěnkou..takový mezistupeň jak se dopracovat konečně k nějakým výraznějším barvičkám, postupně :)) nenásilně :) takže se na ně opravdu těším! :)) B.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám odstín 01 Lolila a jsem s ním nad míru spokojená. Jen ta cena u nás je, jako vždy, trošku nadsazená. Nicméně, zrovna L'orealu se to dá odpustit.

    OdpovědětVymazat
  4. No, upřímně ? Čekala jsem intenzivnější barvy. Samozřejmě, že někdo ocení, že nejsou tak řvavé, ale po všech těch chubby sticks, astor balzámech, colorwhispers apod. je to celkem pozdě ;)- Tedy pro mě na juchání.

    OdpovědětVymazat
  5. Co je na plastových obalech luxusní? wtf? :D Jinak já je mám už od února(objednané z USA) a teda žádná hitparáda, moc nekreslí a výdrž pěkně za ho**o.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nevím, co bych tento podzim/zimu kupovala dřív! Rozhodně je vyzkouším, balzámkortěnky mám na běžné denní nošení nejraději! Děkuji za recenzi <3

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají nádherně, na českém internetu v českých e-shopech se dají sehnat už pěkně dlouho v široké škále barev, ale zatím jsem si nepořídila. Mám Dermacol, Maybelline, Astor, Max Factor a pomalu začínám uvažovat, jestli další rtěnkobalzám ještě potřebuju:-). Zvlášť když teď L'Oreal ve světě uvedl Glam Shine balzámy v tužce (ano, už zas:-) ), ale designově mě zaujaly ... tak nevím, jestli tuto válku u mě Caresse neprojede:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vzhledem k tomu, že trpím na suché rty tak všechno co je mezi rtěnkou a balzámem miluji:)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadají super, ty barvy jsou na rtech krásné

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  10. asi se na ně mrknu, uvidíme, jestli mě nějaký odstín zaujme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem na ně zvědavá a minimálně podívat se na ně do drogérie půjdu, ale co potom, to se uvidí.
    Odstíny jsou hezké, jemné.

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna tyhle odstíny teda vypadají opravdu dost dobře :)!

    OdpovědětVymazat
  13. Já se do nich zamilovala, takže až dorazí sem knám, tak okamžitě kupuju alespoň jeden kousek :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi i obal i to, že tyčinka se zdá být menšího průměru, žádný klacek :-D ALe 200 za rtěnku z drogerie se mi zdá moc. Navíc po všech těch tzv. balzámortěnkách jsem už trochu znuděná. Kouknu na ně, ale spíš to nedopadne.

    OdpovědětVymazat
  15. Já si dva objednala a musím říct, že je to velké zklamání, barva nic moc, výdrž tak hodinová a o hydrataci se moc mluvit nedá, ve srovnání třeba s Astorem nebo Revlonem je to skutečně bída :( Za mě vyhozené peníze.

    Sabina

    OdpovědětVymazat
  16. Já se do těch rtěnek zamilovala! :) Škoda jen že moc dlouho na rtech nevydrží :(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥