Giveaway s L'Oréal Caresse!

Tadááááá! Jak jsem slíbila, tak dělám. Avizovala jsem malé překvápko. Dnes si dám oddech a nebudu psát žádné recenze, ale podaruji jednu z vás. Tím zakončuji mini sérii článků o Caresse. 

Vyhrát můžete rtěnku a lesk ze zmiňované řady. Udělat pro to musíte pouze to, že mi do komentářů napíšete, co vás zaujalo více. Zda rtěnka, nebo lesk. Samozřejmě musíte být odběratelem mých stránek. Anonymové se soutěže zúčastnit nemohou. Připojte i svj e-mail :) Za 14 dní (18.10.2013) vylosuji pomocí random.org jednu výherkyni. Tak hodně štěstí :)) 




                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


119 komentářů:

  1. Mě víc zaujala rtěnka :-)
    HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tady v těch odstínech se mi víc líbila rtěnka :) sweetagnes@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jeeeeeeeeeeej :) veľmi túžim po tejto novej rade Caresse, bola to láska na prvý pohľad :)
    páči sa mi aj lesk aj rúž najmä tie nádherné obaly :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ooo bože :) já je chci - oboje. Jsem rtěnková - takže rtěnka :) (nicméně lesk má hezčí obal :D :D :D )
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se víc líbí rtěnka - celkově je mám radši než lesky :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejsem lesková, ale v tomhle případě mě víc zaujal lesk. :)
    kyky99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 26nikolka26@seznam.cz
    sleduji tě :)
    zaujala mě rtěnka :) snad budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě více zaujala rtěnka:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Juuu krásná GA. No a jak už jsem Ti psala, víc mě zaujala rtěnka...

    janescolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. rúž, rúž, veľmi by som ho chcela. Lesky používam len v lete, a ten odtieň je boží :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí víc lesk :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí rtěnka! petpetpetra (zavináč) email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí rtěnka, já tyto balzámortěnky velice ráda :) juicy.fruuit@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se víc líbí rtěnka, když obal toho lesku mě zaujal hodně.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ruz, ruz, ruz.. jednoznacne :)
    patoprsta.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. ruže milujem, takže ruž :)
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Určitě rtěnka, nemám ráda ulepkané rty, takže rtěnka je jasná volba.
    terezazvonarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Jak už jsem psala v předešlěm článku tak se mi více líbi rtěnky :)
    Tetesarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. ty rtěnky mě hodně lákají :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Na lesky moc nie som, takze urcite ruz :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. asi lesk, na rtěnky nemám odvahu a nevím ani jaky odstin mi slusi:D
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ja ma rtenku ve dvou odstinech a prijde mi fajn az na vydrz:-( Lesk bych moc rada vyzkousela:-)

    OdpovědětVymazat
  23. určitě rtěnka.
    terezjn@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Určitě mě více zaujala rtěnka, hlavně pro její víceúčelovost :) bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Vice se mi libi rtenka:)
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. jsem milovník rtěnek - jasná volba :)
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. rtěnka! :)))
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Obojí je nádherný, ale raději vyzkoušela lesk. :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Jsem rtěnková takže určitě hydratační rtěnka :) ale leskem samozřejmě taky nepohrdnu :D

    voneva88@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. cim som strasia tym viac mam rada ruze.. pred par rokmi som ziaden nemala.. kupovala som si vyhradne lesky.. no potom sa nieco zmenilo a zo mna sa stala maniacka na ruze.. hlavne nude a ruzove odtiene :) takze jednoznacne ruz :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. V poslední době jsem si oblíbila rtenky a na caresse jsem zatim četla jen chválu:-).
    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Rtěnka, lesk mě nijak moc nezaujal.... ;)
    kohoutova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Za mě určitě rtěnka ;)

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. rtenka, ale lesk ma hezci baleni :)
    dominique.kaska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Líbí se mi rtěnka i lesk:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Me se libi moc oboji, ale kdyz uz mam vybrat 1 tak rtenka :-) marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Více mě zaujala rtěnka, ale i když :D
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Více mě zaujala rtěnka
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Více mě zaujala rtěnka :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Já obecně moc nefandím leskům a tady mě více zaujaly rtěnky :)
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Víc mě zaujala rtěnka, už jen proto, že lesky mě poslední dobou moc neberou.
    n.paji.pn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Jsem rtěnková, takže mě také víc zaujala rtěnka. hancqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Ja som lesková :), takže lesk. Inak obe majú úžasné obaly. (lenka.kk@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  44. Lesky používám skoro denně, ale potřebovala bych nějakou novou rtěnku,takže mě zaujala rtěnka :)
    andulickaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. mňa viac zaujal rúž
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. 100% rtěnka :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Více mě zaujala rtěnka.:)
    fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj, poslední dobou nosím jenom rtěnky, takže i v tomto případě mě zaujala více rtěnka. Navíc i balení vypadá velice luxusně!:) Govana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Jé, já určitě rtěnku, lesky mě moc neberou :o)
    arwi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. víc mě zaujal lesk:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Rtěnku, rozhodně rtěnku. Klidně se o lesk rozdělím s někým, kdo chce raději lesk! :))
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Tak upřímně mě nejvíce zaujala rtěnka, i obecně rtěnky mám radši. A po téhle mi srdce jen prahne! Tak snad se na mě štěstí usměje. :)

    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. více se mi líbí lesk :-)
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Jsem spíše rtěnkový typ, ale nepohrdla bych ani leskem. Sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Kedže mám radšej rúže ako lesky,takže určite rúž ;)
    2kikina235@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  56. Raději mám rtěnky :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Mě se líbí oboje, ale když už bych si měla vybrat, tak asi rtěnka :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. i mě více zaujala rtěnka:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, více se mi líbí rtěnka.
    Hezký den.
    xxiixxi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Miluju rtěnky, takže za mě rtěnka :).

    Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Asi tak na stejno, ale možná trošičku víc rtěnka :)
    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. rozhodně rtěnka! :) alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. určitě rtěnka ;) natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. milujem rúže už tej doby, čo mi môj tato doniesol z nemecka snáď môj prvý rúž. čím viac ma spolužiačky považovali za "starú babu", lebo používam rúže a nie vtedy módne lesky, tým viac som ich milovala a kupovala si ďalšie a ďalšie. dnes už sem tam rúž vymením za lesk aspoň v horúcom lete, ale stále rúže ostávajú mojou veľkou láskou a závislosťou :) takže rúž
    veronika.bejdova163@gmail.com
    GFC veronika bejdova

    OdpovědětVymazat
  65. Vzhledem k tomu, že rtěnky nenosím, asi víc lesk, ale těm taky moc neholduji :D Chtěla bych začít používat rtěnky, žádnou ale doma nemám :/ Stydím se :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Lesky nemusim, uz dlouho jsem zadny nemela :D takze rtenka vede urcite :D jee a 18.mame s pritelem pulrocni vyroci :D
    petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Viac sa mi zapáčil lesk :)
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. To je těžká otázka :D, ale asi rtěnka :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. U obojího se mi hrozně líbí ten design a i přesto, že rtěnky moc nepoužvám, tak mě vtomhle případě rtěnka zaujala víc a chtěla bych jí hrozně vyzkoušet :-)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Design obou výrobků je velice povedený, ale obecně používám spíše rtěnky, takže za mě rtěnka.
    sedlarova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Já se teprve učím používat produkty na rty, takže zatím ani nevím co by mi vyhovovalo víc :)
    deeczko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Určitě rtěnka, lesky používám vyjímečně :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Raději rtěnku, ale oba produkty vypadají báječně.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Já jsem lesková,takže určitě lesk :-)
    jdolenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ahoj, víc mě zaujaly lesky, líbí se mi balení, aplikátory i odstíny :)), ale na podzim a zimu mám radši rtěnky, takže kouknu spíše po nich :D

    barborapokludova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Já jsem spíš na rtěnky, takže mě určitě zaujala víc právě rtěnka.
    j.kastylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Sleduji přes bloglovin. Kenika@centrum.cz
    Já jsem spíše rtěnkový typ, takže za mě určitě rtěnka.

    OdpovědětVymazat
  78. Rtěnka mě zaujala více :)
    karikova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Mě víc zaujal lesk, rtěnky moc často nenosím :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Větší zájem mám o rtěnku, moc jich nemám, ale chtěla bych s rtěnkami začít (:
    RebekaZved@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. rtenka :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. více bych určitě využila rtěnku :)
    jana.hrbacova@senam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Rtěnka <3

    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. najviac ruz
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. som maniak na ruze,takze jednoznacne ruz :)
    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Rtěnka je nádherná a není jich nikdy dost! :-) jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Více mě zaujal lesk:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Viac ma zaujal rúž :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Aniž bych to čekala, tak mě víc zaujal lesk na rty. I když lesky moc nemusím, jen opravdu pigmentované a když mají nějakou barvu. To tenhle právě je ;) Nemám ráda ty třpytkové a nic moc barvící :-/ Hrozně bych ho chtěla vyzkoušet, tak třeba se na mě usměje štěstí ;)

    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Ten lesk nevypadá špatně (ani ta rtěnka)! :D Takže lesk :).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. viac sa mi paci ruz vizera lepsie a mam asi aj viacej rada roze

    OdpovědětVymazat
  92. lesk:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  93. určitě rtěnka, lesky už vůbec nepoužívám, i když jsem četla, že tento je trochu jiný, takže mě láká ho vyzkoušet ;)

    zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. nechala jsem se nalákat na lesk - vypadá úžasně :)
    batova.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Rtěnky mám moc ráda, ale jsem pro lesk. Před časem jsem si dala stop stav lesků kvůli "přetékající" krabičce, ale teď jsem krabičku pořídila větší a už už mám nutkání nějaký nový přihodit. :)

    Krásný den
    Runa

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. tyhle lesky vypadají vážně super, ale mě to vždycky táhlo spíše ke rtěnkám.. takže za mě - rtěnka!

    eapril@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. páči sa mi aj lesk aj rúž najmä tie nádherné obaly!!!

    limsiongfashion@gmail.com 

    robe de cocktail grande taille

    OdpovědětVymazat
  98. Zaujala mě více rtěnka :)
    Denulaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Mě více zaujala rtěnka :) protože lesky moc nenosím :) ninush 12386@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Rtěnky... :) Ale lesky jsou taky krásné

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Zaujala mě spíš rtěnka, na těchhle rtěnkobalzámech ujíždím poslední dobrou celkem dost.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Za mě určitě rtěnka... Mám ráda tyhle rtěnkový bálzamy:)
    SandyLovedoll@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. určite rúž,ale aj lesk vyzerá skvelo :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  104. Určitě rtěnka, lesky nemám ráda :)
    Macounova.B@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Zaujali ma obidve veci, aj keď sa musím priznať, že lesk už v poslednej dobe skoro vôbec nepoužívam :) inak majú veľmi zaujímavé obaly a odtiene sa mi veľmi páčia :)

    michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. ja som rúžový človek, takže jednoznačne rúž
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  107. Ahoj, mě zaujal spíše lesk,protože poslední dobou rtěnky moc nepoužívám :)
    janca.lucky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Ahoj, krásný produkty! :) a jelikož jsem rtěnková tak se mi více líbí rtěnka! :))

    anika.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Určitě lesk! :)
    andrea.kubenova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. viac ma zaujal lesk :)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Určitě mě víc zaujal lesk, rtěnky nemám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  112. Zaujal mě více lesk, ať už kvůli překrásné barvě nebo luxusnímu balení. ;)

    E-mail: elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Daj o svojej GIVEAWAY vedieť aj ostatným :) http://www.giveaway.piligin.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥