Essence - Beauty Beats - 01 groupie at heart tvářenka

Honem honem, než ji stáhnou z prodeje! :D Dnes vám chci napsat takovou mini recenzi na tvářenku od Essence z limitované kolekce Beauty Beats... Ano, je to ta, která je navržena "na počest" turné Justina Biebra. Essence se stalo totiž oficiálním partnerem jeho koncertní šňůry pro rok 2013. Rozhodně nejsem jeho fanynka, ale kolekci jsem samozřejmě omrknout byla. Vlastně mě ani nic nezaujalo, kromě tvářenky. Znáte mě :))

Takže odstín tvářenky se jmenuje 01 Groupie at heart. Je to krásný šťavnatý odstín sytě růžové. Tvářenka je možná na někoho až moc řvavá a je velmi jednoduché to s ní přehnat. Musí se s ní opravdu opatrně. Dá se dobře vrstvit, ale předpokládám, že nikdo nechce vypadat jako růžovolící Marfuška :D Takže bacha na to. Stačí do ní "ťupnout" a je hotovo. Pokud s ní ale budete postupovat opravdu jemně, vykouzlí vám krásný růžový nádech.

Vzorek na tvářence je vskutku nehezký. Aspoň mně se nelíbí. Je na ní vyražen nápis Boyfriend v různých velikostech a variantách. Doufám, že se to za chvíli opotřebuje. To však neubírá tvářence na funkčnosti, je to spíš taková "technická" :)

Výdrž tvářenky je dobrá, půl dne vydrží a za ten peníz vám poskytne dobrou službu. Stála okolo 60Kč. Jsem s ní spokojená a pokud někomu tolik nezáleží na vzhledu, mohu ji s klidem doporučit. 




Tvářenka po nanesení


Zaujala vás tvářenka? Máte jí? A jen tak mimo téma, patříte mezi Belieberky? :)

Krásný sváteční den,

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥



19 komentářů:

  1. Promiň, ale myslím si, že pokud píšeš kosmetické recenze, tak se tam smajlíci ( :D ) opravdu moc nehodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš a já je píšu celou mou blogovou éru. Myslím, že je na mě, jaký styl zvolím :)

      Vymazat
    2. To je to máš pravdu, proto je tvůj blog neprofesionální.

      Vymazat
    3. Nesnažím se zde o to, aby to zde působilo stroze a upjatě. To hledejte jinde :) Tečka

      Vymazat
    4. Tak tyhle dva komentáře mě dostaly :D taky píšu hodně smailíků a přijde mi, že na profesionalitě to neubírá. Naopak, díky tomu se o produktu daleko víc dozvím, protože vím, co a jak myslíš. Bože! a i kdyby to někomu vadilo, tak proč sem leze?? Hlavně pevný nervy, Anet :) Recenze je supr a asi si pro tvářenku poběžim :)

      AdeleInBeautyLand

      Vymazat
    5. Vždycky jsem myslela, že blog si píše autor hlavně pro sebe, a do toho, jak ho píše, je každýmu houby :P

      Vymazat
  2. Mně se recenze náhodou líbí. :) A líbí se mi i odstín tvářenky, ale přes toho Justina se nějak nepřenesu, tak si ji asi nechám ujít. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju An., vážím si toho :)
      Justina jsem riskla :D Ale barvička je krásná.

      Vymazat
  3. Justin se mi docela protiví, ale ta tvářenka vypadá celkem hezky, budu muset zabrouzdat Rossmanny a DMky, jestli ji někde mají. A otázka smajlíků? Píšu je taky, bez nich mi to příjde strašně neosobní a kosmetika je pro mě věc velmi osobní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho Justina je škoda no, design se mi nelíbí. Ale obsah to vynahrazuje :)
      Viď že jo? Já teď namátkou projela pár opravdu velmi známých blogů u nás a všechny mají smajlíky :D Nic měnit nehodlám :)) Mám na to stejný názor, jako ty.

      Vymazat
    2. Jen chci taky vyjádřit podporu se smajlíky, když už jsem teda lingvista, blog nejsou noviny, záleží jen na autorovi :o)

      Vymazat
  4. Po té moc toužím, ale už jí v DM bohužel nikde nemohu najít. Je moc krásná a na tvé tváři působí skvěle a sluší ti tento odstín :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tuhle tvářenku měla už v košíku, ale nakonec jsem se rozhodla ji nekoupit. přijde mi, že doma mám už strašně moc podobných odstínů. když se k tomu ještě přidá to, že je na tom všude Bieber, kterýho já fakt NEE, tak mě ani nemrzí, že ji nemám. ale vzala jsem si dva laky z kolekce. ;-)
    jinak Rossmann tento týden bude kolekci teprve uvádět do prodeje, takže kdo vyčíhne naskladnění, určitě se ke tvářence ještě dostane ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký odstín, připadá mi ideální zejména pro světlé Sněhurky (jasně, bude na nich hodně vidět, ale tak s minimalistickým make-upem a třeba jen linkou na oku, proč ne).

    OdpovědětVymazat
  7. Mě třeba Justin nevadí :) Nejsem žádná blíznivá fanynka, to fakt ne, ale myslím si že n+které jeho písničky jsou celkem fajn a vlastně ho mám icelkem ráda, na rozdíl třeba od v poslední době tak oblíbených One Direction. Ten odstín vypadá skvěle, jen mi příjde fakt strašně pigmentovaná a nevím jestli bych to s ní zvládla :D A hlavně se mi strašně nelíbí ten laciný design. Myslím ten plastový obal a nápis, zato ten vzorek mi příjde v pohodě ;)

    OdpovědětVymazat
  8. V drogerii mě vůbec nezaujala, ale je fakt, že když ji vidím takhle na Tobě, vypadá fajn :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. mne sa tvoja recenzia velmi páči :) justina mám rada ale tá tvarenka mi prišla pre mna velmi výrazná tak som si radšej zobrala lesk :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tvářenka vypadá moc pěkně :) Sama přemýšlím co na podzim, chtělo by to nějakou změnu :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že Justina moc nemusím, to bych pak z kolekce byla úplně vedle :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥