Představení výrobku Caresse, aneb den s blogerkami :)

14 dní uteklo jako voda! Nějak jsem teď na blog neměla čas. Pořád se kolem mě něco dělo a večer jsem byla už tak unavená, že bych sem nenapsala asi nic kloudného :) Každopádně jedna z akcí, která mě zaměstnala na téměř celý den, byl sraz blogerek pod záštitou značky L'Oréal. Byly jsme pozvány na prezentaci nových produktů, především rtěnek a lesků Caresse. A teď se dozvíte, jak náš sraz probíhal. Vždycky mě baví číst si a sledovat věci ze zákulisí, tak snad i vám se bude článek líbit.








V první řadě jsem strašně moc ráda, že jsem konečně poznala své oblíbené blogerky na živo! Rendy, Klárka, Lenča a Evička jsou přesně takové, jaké jsem si je vždycky představovala. Krásné, vtipné a milé! Rozhodně jsme měly co probírat. Znáte to - když se sejdou ženský s podobnými zálibami, vznikne z toho skvělý babinec! Kdo by potřeboval chlapy? :D I když takovým Lukášem Hejlíkem, který kolem nás několikrát proběhl, bych vůbec nepohrdla :D




Sešly jsme se v italské restauraci Locanda Marino, která má opravdu překrásně prostory. Cítila jsem se tam velmi dobře a pohodlně. Atmosféra byla uvolněná a personál také neměl chybu. Pan číšník nezahálel a pořád nám doléval Prosseco (aspoň myslím :D), takže jsem nikdy sklenku neměla prázdnou :) Kromě pitiva jsme na stole měly dostatek věcí k okukování. Samozřejmě výrobky z řady Carrese, plus další novinky, které se v nedávné době objevily na našem trhu.



Sdělovaly jsme si své dojmy :D 



Testovala jsem rtěnky, které se mi zatím jeví jako pigmentovaný balzám, ale zatím nevím, ještě musím testovat :)



Velice mě nadchly a zaujaly lesky, které mají mimo jiné nádherné obaly!




Líbily se mi i laky na nehty. Hlavně zlatý třpytkatý.



Populární makeup True Match pozměnil své složení a já jsem z něho docela nadšená! Nyní ho testuji, recenze bude snad brzy :))



Zaujaly mě i paletky očních stínů. Hlavně ta v zemitých hnědých třpytivých barvách je dokonalá.



Věděly jste, že i L'Oréal má svou micelární vodu? 



Po zkoušení výrobků a vyslechnutí prezentace o nových rtěnkách jsme se přesunuly všechny do stanu L'Oréalu, který byl zbudovaný hned vedle restaurace ku příležitosti Dnů Marianne. Zrovna zde vystupovala Iva Frühlingová, která má andělský hlas. Když zpívá francouzsky, myšlenkama vás to donutí být na zcela jiném místě :) S Ivou jsme se pak i vyfotily :))

Snad mě Lenča nezabije :D Ale je to jediná fotka, kde se dívám do objektivu :D

Ve stanu byly přítomny i vizážistky, kadeřnice a manikérky.




Den jsem si užila na maximum, děkuji Terezce, která pro nás den organizovala :))



Zaujaly vás některé výrobky? Samozřejmě jsem myslela i na vás, můžete se těšit i na nějakou tu maličkost pro vás :)) 

Články holek naleznete zde: Rendy, Klárka, Lenča, Evička
Děkuji i holkám za zapůjčení některých fotek :))

                                                                                                                              Vaše Aneta♥

10 komentářů:

  1. to musel být skvěle strávený den:) moc vám to tam všem sluší;)
    jinak mě taky celkem zaujaly ty lesky, hlavně díky obalu.. tak snad i celkově bude fajn:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty rtěnkobalzámy vypadají pěkně, já mám raději barevné balzámky než výrazné rtěnky, ve kterých se necítím moc dobře a taky mám hodně suché rty, takže to by mohlo být něco pro mě :P Obaly mají opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Obojí mám už delší dobu doma a obojí miluji, a ty rtěnky jsou tak trochu hybrid mezi rtěnkou a balzámem, nicméně na kvalitě to nic nemění, skvěle hydratují a poměrně dobře drží :) ale těším se na recenzi od tebe ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím přiznat, že mě docela zajímá ta micelárka. Sice na svojí Biodermní lásku hned tak nezanevřu, ale nějak mi padla do oka a to se musím přiznat, že L'Oréal péče nikdy nebyla zrovna ta, kterou jsem vyhledávala. Třeba se to teďka změní :) Každopádně se moc těším na ty balzámortěnkověcičku..Tu nemůžu postrádat, tak snad brzy narazím v drogerce :)) B

    OdpovědětVymazat
  5. No, co napsat víc. Pozvaly sympatické (a kosmetické!) blogerky, takže se těším na hromadu recenzí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. WOOOOW! Muselo to být hroozně super!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Trapas musí beeejt :-D. Any moc děkuji že jsem tě mohla poznat a doufám že jsme se neviděly naposled ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se moc těším na recenzi make-upu :) a taky na ty rtěnkobalzámy :))

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥