Nejoblíbenější pleťové krémy

Už delší dobu jsem chystala článek o mých oblíbených krémech na obličej. Odhodlávala jsem se celkem dlouho, jelikož psát recenze na krémy je velmi obtížné jednak ze stránky časové (dlouhé testovaná krémů) a jednak po stránce obsahové. Často je velmi těžké odhalit pravé účinky krému a zhodnotit je. Já se však pokusím být co nejobjektivnější, ale vesměs čekejte kladné reakce. Je to totiž moje quatro oblíbených krémů :) Nyní je nejlepší čas na recenzi, jelikož tři z nich jsou právě v Rossmannu v akci :) Náhodička! Ještě chci podotknout, že krémy jsem dostala na vyzkoušení od zastoupení Garnier a L'Oréal. Krém od Dermacolu jsem si zakoupila sama. Recenze začnu psát podle rostoucí ceny :D





1. Garnier Moisture Match - dry to very dry skin (50ml 159kč, v akci za 99kč)
K vyzkoušení jsem dostala všechny 4 varianty. 2 jsem darovala (nevyhovovaly mému typu pleti) a dva jsem si nechala. Růžová verze obsahuje rostlinný elixír (blíže není specifikováno) a olej z kamélie (výživa, hydratace a vyhlazení pleti. Krém se celkem rychle vstřebává. Ráno jsem měla pokožku opravdu krásně hladkou a hydratovanou. po nanesení to vypadá, že je krém celkem hutný, ale při roztírání se tento pocit vytratí a krém je lehký, roztírá se dobře, krásně hydratuje a neuvěřitelně příjemně voní (jako všechny 4 krémy z této řady). Kdyby se vyráběla tahle vůně jako parfém, tak už mi zdobí poličku :)



2. Dermacol Queen Night Cream (50ml 109kč)
Potřebovala jsem nějaký hutnější noční krém, který by mi opravdu hodně vyživil pokožku, když mám své těžké loupající se dny :D Myslím, že jsem si vybrala dobře :) Krém je opravdu celkem hutný, ale tak akorát, jak jsem si představovala. Obsahuje výtažky z mořských řas a vitamin E. To napomáhá k regeneraci pokožky, k jejímu prokrvení, obnově kožních buněk, ochraně před volnými radikály a také ke zpevnění. To zní jako dokonalá věc na obličej :D Zas takové účinky potvrdit nemohu, ale co potvrdit mohu jekrásně hebká, hydratovaná a jakoby zregenerovaná pleť. Málo kdy mám pak ještě ráno třeba suchý nos. Kůže se po něm pekně hojí a zacelí. Pro mě je to velký pomocník. Navíc nepozoruji, že by ucpával póry. Voní klasicky krémově, jako klasická Nivea :) Pro mě to má trošku nádech nostalgie :D 




3. Garnier Dark Spot Corrector (50ml 249kč, v akci 199kč)
O tomto krému jsem se zmiňovala už v minulých oblíbencích na YouTube. Pro mě je jednoduše úžasný. Ale nejprve něco o tom, k čemu by nám měl dopomoci. Takže krém obsahuje vysokou koncentraci vitaminu C, který má antioxidační a zesvětlující účinky. Díky těmto vlastnostem má hojit a zbavovat naši pleť flíčků a skvrnek (například od akné/sluníčka/stařecké skvrny). Tím dosáhneme sjednoceného tónu pleti.

Krém je v hliníkové tubě, která zabraňuje vitaminu C, aby zratil své účinky. Nejen že je to tedy funkční, ale pro mě to má i estetický význam. Líbí se mi :) Krém se aplikuje z úzké plastové tubičky, což je super pro nanesení oprimálního množství krému. Já vždy vymáčknu tak na délku jednoho prstu a zapracuji.

Textura krému je velmi lehká, rychle se vsákne (opravdu rychle!) a pleť mám po něm ihned jemnou. Používala jsem ho ráno i večer po dobu téměř tří měsíců a účinky jsem zpozorovala. Neníto nic, co by vás uhodilo do očí na první pohled. Ale zmizely mi nepěkné červené flíčky kolem nosu a i pod očima se mi zdá, že už nemám tak výrazné barevné nesrovnalosti. Navíc opravdu pěkně hydratuje na to, jak lehkou konzistenci má. Není problém ho použít pod makeup, z tváře se mi "neroloval".

Jako bonus je pro mě příjemná vůně. Ale na druhou stranu si myslím, že to nebude pro všechny :D Já v tom cítím směs citronu a čerstvě posečené trávy. Vůně se ale mírně změnila od té počáteční. To dávám za vinu tomu, že vitamin C v tubě stále pracuje. Nedivte se proto, že kolem tuby zaschlý krém oxiduje do hněda. Je to normální proces :) 
Já krém tedy mohu doporučit :)




4. L'Oréal Revitalift Laser Renew (50ml - 349kč, v akci 299kč)
Teď musím uvést pár věcí na pravou míru. Krém je určený k redukci vrásek a dodání pružnosti pro věkovou kategorii 40 - 60 let... :D Dostala jsem ho též na vyzkoušení a nejdříve jsem si ťukala na čelo, proč rozdávají mladým blogerkám krém určený pro tuto věkovou kategorii. Mamce jsem ho dát nemohla, protože ta používá krémy výhradně z lékárny (její pleť má hodně specifické nároky), a tak jsem se ho rozhodla vyzkoušet sama. Světe div se, ze všech uvedených mě ohromil nejvíce. Asi nebudu psát co všechno obsahuje. Jeho největší dvě přednosti jsem už psala.

Každopádně textura je krémovo-gelová, luxusně se nanáší a já mám pak vždycky pocit, že mě někdo pohladil peříčkem :D Že někdo zalil mou pleť vláhou, když křičela po něčem hydratačním. Ze všech uvedených krému mi umí vykouzlit nejhebčejší pleť. Opravdu se s ním cítím velice komfortně. Jak působí na vrásky, to vám nepovím, ale hydratuje vážně perfektně. Chci si koupit i sérum. Uvidíme uvidíme. 
Jinak psala o něm třeba i Moora, tak mrněte na článek :) 

Voní strašně pěkně. Sice úplně jinak než krém od Garnieru (Moisture Match), ale tak jakoby luxusně, jako drahé krémy v parfumerce. Balení jé těžké, skleněné, také vypadá celkem draze. Jediná nevýhoda je právě jeho váha. Není to nic, s čím bych chtěla cestovat. Ale pro ty účinky mu to odpustím a klidně ho na cesty přibalím :))




Uffffff! Tak jsem po třech dnecj recenzi konečně dopsala! Bylo to pro mě opravdu vyčerpávající! A tak jdu radši slavit svoje narozeniny! :D 

Kolik že mi je? 15? Ne, 23 :(( :D 

Zaujal vás nějterý krém? Zkoušeli jste? Jaký je váš nejoblíbenější krém? Mějte se krásně,

                                                                                                                                   Vaše Aneta ♥

31 komentářů:

  1. veľmi dobrá recenzia:) v prvom rade všetko najlepšie k narodeninkám :))) z týchto krémov som mala všetky okrem dermacolu, a z rady moisture match mi najviac sadol modrý a zelený...s dark spotom som nemala nejaké skvelé skúsenosti a loreal som posunula mamine ktorá si ho veľmi chválila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání i pochvalu :) Modrý se mi taky zamlouval, ale nakonec jsem ho darovala :) Jsem ráda, že maminka byla také spokojená :) Pěkný den.

      Vymazat
  2. Super recenze, ten Garnier Dark Spot Corrector chci vyzkoušet, jakmile trochu zredukuji své zásoby všemožných krémů a olejů. Zatím na něj čtu jen pochvalné ohlasy

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky toho mam spoustu. rozhodne ted neplanuji nakup noveho kremu :D Dekuju za pochvalu :))

      Vymazat
  3. jojó, renew je prostě super :) (zbytek jsem nezkoušela, tak nemůžu soudit)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Nepotřebuji :) Ale ja zas na tyhle kremy ktery jsou rozdeleny na vekovy kategorie neverim. Bud funguje a nebo ne :D A u me v ramci hydratace rozhodne prosel na jednicku :)

      Vymazat
  5. jee můj přítel má dnes taky narozeniny (29) všecko nejlepší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a příteli taky vyřiď gratulaci :)

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší. Můj zatím nejoblíbenější krém je Revitalift. Moje pleť je po něm strašně krásná a určitě plánuje nákup dalšího balení :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :)) Já asi taky. Ale až dopotřebuju co májm. Mám jich teď nějak moc :)

      Vymazat
  7. Garnier mám taky mám zelený a je super!

    OdpovědětVymazat
  8. Garnier mám v zelené verzi a zatím vcelku spokojenost. Musím říct, že můj nejoblíbenější krém je asi momentálně právě Garnier zelenáč a na bytě používám pleťový krém od Neutrogeny Visibly Clear, ten je báječnej, moc doporučuju, pořídila jsem ho v DMku v nějaké akci, jinak je vcelku drahej.... http://pletove-kremy.heureka.cz/neutrogena-visibly-clear-krem-hydratacni-50-ml/

    http://ukoralky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář :) Tento krém jsem měla (a stále jeden mám) ve třech baleních! Je opravdu suprový :) Sem jsem ho nezařazovala, jelikož jsem o něm psala již jednou zde http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2013/06/kterak-jsem-se-pupinku-cernych-tecek.html :))

      Vymazat
  9. Ahoj. Myslíš, že ten bílo-žlutej Garnier působí i na skvrnky po akné? Sice stojí dvě stovky, ale nemyslím si, že nějak extra fungoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na ně třeba částečně působil, ale nevýhodou je, že na účinek si opravdu musíme počkat po dlouhodobém užívání. Bohužel nic nejde hned, tak jak bychom chtěli :)) Hodně trpělivosti a úspěchů :)

      Vymazat
  10. Vsechno nejlepsi blondata krasko!!! :*
    me teda s Moorou lamete na ten Revitalift.. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :))) :-**
      No krém, ač neurčen pro naši mladou pleť, je perfektní :)

      Vymazat
  11. Na začátek - všechno nejlepší k narozeninám, ať se ti splní to, co si přeješ!
    Co se krémů týče, Moora i IYF mě nalákaly na Revitalift. Vychytala jsem akci a ještě DM slevový kuponek, takže ho mám též za dobrou cenu doma. Ještě jsem ho ale neotevřela, protože dodělávám růžový Garnier (se kterým spokojenost, hlavně se jím mažu na noc a suchá šupinkatá místa zmizela!). Pravda je, že se to ve mě mele kvůli věkovému určení. Bojím se, že si Revitaliftem pleť rozmazlím a pak už mi jiný krém (pro mou věkovou kategorii) nezabere. Možná krém věnuji mamce k říjnovým narozkám, ale jak se znám, asi to nedodržím (protože v říjnu bych moha mít spotřebovaný ten Garnier) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :))
      Pokud se rozhodneš ho vyzkoušet sama, tak si myslim, že nebudeš litovat :)) Já bych se toho zas tak nebála. Pokud pleť potřebuje extra péči, tak je fajn, když ji dostane. Když dostane o co si žádá (a že etiketa hlásá nějaké věkové rozmezí, to mě neodradí :))

      Vymazat
  12. Kremum na oblicej teda vubec nerozumim, ale ty fotky nakonci jsou fakt luxusni! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poprvé mi sem napsal kompliment kluk :D Děkuji :))

      Vymazat
  13. máš asi nejhezčí desing co sem na blogspotu viděla =D

    OdpovědětVymazat
  14. Můj kamarád se tím dobře baví, ale můj nejoblíbenější krém na obličej je Indulona. A že mám rozmazlený čumák a jen tak něco bych si na sebe nenapatlala. Mám citlivou kůži, sklon k zarudnutí, pupínkům, ale přesto na tvářích k přesušování, trpím na sluneční alergii. Indulona je to jediné, co mě zvládá zbavit suché kůže, na obličeji nijak nesedí, nelepí, nedrolí se (fuj) - což může být samozřejmě subjektivní pocit, mně je prostě příjemná a hlavně se mi po ní nedělají pupínky. Což se mi po všech hypersuperzaručeněskvělých krémech určených k hydrataci problematické, normální, smíšené a čertvíještějaké pleti prostě dělají.

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkný den, používám Garnier Dark Spot corrector a jako další pozitivum zminim, že mi na něm neuvěřitelné drží make-up, používám Lancome Teint mirracle, který drží i samostatné na pleti hezky, ale na tomto krému drží perfektně a večer odlicuji daleko vice přípravku než bez krému. Děkuji za recenze a inspiraci pro příští nákup.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥