Video - Best friend TAG

Ahoj :) Dneska mám pro vás speciální video. Nejsem na něm totiž já, ale přizvala jsem si svou nejlepší kamarádku Lenku, abychom spolu natočily Best friend TAG. Lenku už jste mohli zahlédnout v některých mých starších příspěvcích. U natáčení jsme si užily spoustu srandy :) To každopádně můžete vidět na konci videa v bloopers. Užijte si video :))






Jak se vám video líbilo?

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥


3 komentáře:

  1. Jee, to bylo hezký, takový milý :D A přesně jsem si říkala - ty jo, nej kámošky a každá má ráda úplně něco jinýho :D Ale je hezký, že se doplňujete a že vám to spolu v podstatě klape takovou dobu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadný video..=) Jsem ráda, že si něco takovýho natačila nebo vlastně natočily..=) Moc vám to sluší a moc pěkně se směješ! Semnou by asi moje nejlepší kamarádka takové video nenatočila, ale třeba ano, můžu se zkusit zeptat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé - parádní video - je z toho poznat, že se máte rády a užijete spoustu srandy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥