Trénink na Halloween (vím, jsem blázen... :D)

Dneska jsme s Lenkou vymýšlely, za co se převlékneme na Halloween. Minulý rok jsme šly za kočky, což mělo celkem úspěch. Dokonce se s námi vyfotila i jedna cizinka :D Jak jsme vypadaly, si můžete prohlédnout ZDE. Letos opustíme zvířecí říši a vyrazíme si za Gejši! :D Už máme vyhlédlá kimona, která objednáme z Asie přes e-bay. Samozřejmě jsme si hned musely vyzkoušet, jak budeme vypadat. 

Ještě úplně nevím, jak to všechno namaluji. Oči jsou asi moc černé, takže vynechám spodní černou linku. Obličej bude bělejší, než je zde. Běžně doma nemám bílou barvu na obličej... :D Zde jsem použila velmi světlý BB od MUA (Tfuj!!!!) a zapudrovala jsem ho bílým stínem na oči... :D Jinak tahy nejsou uplně nejjistější. Je to takový hrubý náčrt na rychlo :) Také nevím, zda budu mít vlasy rozpuštěné, nějaký účes, nebo zda je budu mít v drdolu.

A výsledek si můžete prohlédnout zde. Co na to říkáte? Vím, že je bláznivé přemýšlet nad něčím takovým již v tuto dobu. Ale třeba kimona poputují do našich domovů asi docela dlouho a je třeba si je objednat předem. 






Předpokládám, že vy asi ještě nepřemýšlíte, za co se na párty vydáte :D Ale kdyby přeci jen, za co půjdete? :))

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


19 komentářů:

  1. Ta poslední fotka je super, i ty vlasy se mi k tomu nejlépe hodí :)) No je vidět, jak jsi strašně šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste si to pak zkusím, az budu namalovana "na ostro" :)) Díky za názor a kompliment :-*

      Vymazat
  2. Já stále přemýšlím o tom, že bych jednou chtěla někam jít za Jokera, ale nevím, jestli bych si to zvládla namalovat na obličej :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo o tom jsem taky přemýšlela :D Hele to nebude těžký. Namaluješ a pak to celý rozpatláš :D Na tom nemůže být přece nic těžkého! Nebo jo? :D

      Vymazat
  3. 100% si je dej do drdolu:)Kdybys mela doma nejake hulky,tak si je do nej zabodni,urcite vis jak to myslim:D A jsi moc sikovna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor. Drdol zatím vyhrává :D Já je dokonce na poslední fotce mám! :D Děkuju ti :))

      Vymazat
  4. Každý rok slavíme právě na Halloween kamarádčiny narozky a tak slavíme v maskách. Minule jsem byla za Minnie, protože mám skvělé černé šaty s puntíky a ouška z DisneyLandu :D
    - líčení se povedlo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minnie jsem taky chtěla! Ale já mám chuť se nějak sama namalovat a vyřádit se! :D Děkuju ti :))

      Vymazat
  5. Teda,super nápad:) už se těším na fotky i s kimonem :-D a rozhodně jsem pro drdol s hůlkama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :D ok, další bod pro drdol :D

      Vymazat
  6. Rozhodně bez spodní linky a s drdolem. ;) Jinak je to hezké... Ale v srpnu strašit s Halloweenem... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další drdol! No toto! :D
      Já vím, ale napadlo nás to a já to musela hned zkoušet! :D

      Vymazat
  7. oči sú najlepšie :) si šikovná :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoznačně drdol! Jednak ti sluší a jednak, když se řekne gejša, tak si hned vybavím drdol s hůlkama :D ... Jinak líčení super, snad možná, jak si sama řekla trošku méně výrazná linka :) ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě přijde, že mi takový úhledný drdol vůbec nesluší. Leda takové ty zacuchané :D Jj s tou linkou to příště nebudu přehánět :) Děkuji ti za názor!

      Vymazat
  9. Oči mi příjdou spíš jako na ghotic pařbu :-) jinak ale dobré ;-)
    Kristi

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuju za názor! S tou linkou máš recht :D Příště bude decentnější :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥