Too Faced - The Return Of SEXY !!!!

Dneska mám pro vás asi trošku obsáhlejší recenzi než obvykle. Také zde bude více obrázků, a to paletky očních stínů od Too Faced s názvem The Return Of Sexy :) Koupila jsem si ji už někdy v listopadu roku 2012. Dokonce jsem ji doporučila i svojí sestřence, která je s ní velmi spokojená! Prý je super! :D No a jelikož je nyní na některých zahraničních e-shopech opět k mání, rozhodla jsem se napsat podrobnější recenzi. Tak jdeme na to! :)


V balení kromě paletky naleznete ještě mini verzi jejich božské báze na stíny, o které jsem psala ZDE! To ale není vše. součástí paletky je i tužka na oči, která snad nemá konkurenci. Ale o té až později.



Paletka je rozdělena do tří částí. Každá část obsahuje 5 stínů. Horní stíny se hodí k projasňování a dolním stínem se dají vytvořit barevně ladící linky. Každá kolonka obsahuje jinou barevnou škálu. Ještě je nutné říci, že všechny stíny v paletce jsou třpytivé!!!

Přirozené světlo

Umělé světlo - dobře viditelná třpytivost

__________________________________________________

První přihrádku tvoří stíny v hnědých a zlatých barvách. Ta je z celé paletky nejpřirozenější. I když to je možná v případě těchto stínů příliš silné slovo. Stíny jsou hodně pigmentované, takže není snadné s nimi docílit úplné přirozenosti. Navíc třpytivými stíny prostě vždycky budete výraznější :) Vrchní stín je skvělý k projasnění jak nadočnicového oblouku, tak vnitřních koutků. Tři stíny ve středu jsou vhodné ke stínování oka a spodní dílek se hodí ke kreslení linky. Stíny k sobě nádherně pasují a vytvoříte s nimi super bronzový look.





Ve střední části najdeme odstíny situované do lila odstínů. V paletce vypadají celkem světle, ale po nanesení jakoby ztmavnou. Stín nahoře je nejlepší ke zvýraznění části pod obočím. Je to jediný skoro matný stín v paletce. Má skvělou pudrovou jemnou konzistenci. Proto se také hodí k rozblendění přechodů (ztrácení) a k zesvětlování jednotlivých barev v paletce. Stín vlevo je složen z mnoha třpytek, které jsou trošku větší. Hodí se proto spíše k večernímu líčení. Třpytky jsou zlatavě fialové a nejlépe vyniknou na umělém světle. To je opravdu paráda. Spodní stín je temně fialový, skoro až černý. Opět super na linku.





Poslední část je jako dělaná pro sexy kouřový pohled. Stříbrná vlevo a bronzovo růžová vpravo jsou mé dva nejoblíbenější stíny v paletce. Pro večerní líčení je to jasná volba. Vrchní stín je nejlepší k projasňování vnitřních koutků, protože se opravdu neskutečně dokáže třpytit. Krásně odráží světlo a váš pohled vyzvedne a dotáhne k dokonalosti :) Spodní stín je opravdu černočerný, linka se s ním dělá téměř sama. Pokud štěteček navlhčíte, dostane stín ještě větší hloubku.



bez blesku

s bleskem


Stíny jsou krásně hebké, pudrové, ale zároveň krásně drží. Síny nepráší, jen při nanášení trošku opadávají. Záleží také na kvalitě štětců. Proto je lepší nalíčit nejdříve oči, pak setřít opadané stíny a posléze nanést makeup, korektor, co chcete. S úžasnou bází Shadow Insurance vydrží i divoké noční radovánky :)) Dobře mi drží však i bez ní.

Obal je velmi bytelný. Asi nehrozí, že by se rozbil. To byste s nim museli opravdu hodně fláknout :) Líbí se mi jeho černo zlatá přední strana. Je krásně zdobený. Mému oku lahodí a přijde mi vážně sexy ;) :D


Jak jsem již psala výše, součástí je i tužka na oči v černé barvě. Jedná se o kajalovou voděodolnou tužku v odstínu Perfect Black. Je opravdu černo černá. S ní dostává černá barva nový rozměr. Vypadá úplně jako gelové linky, má i takovou texturu. Pokud má někdo radši kajalové klasické tužky pro jejich manipulaci, měl by vyzkoušet tuto (já jem jinak pro gelové linky, které se nanášejí pomocí štětečku). Barva drží celý den a já mám večer problém dostat jí z oka i olejovým odlicovačem :) Drží skvěle i na waterline. Nejlepší kajalová tužka, kterou jsem vyzkoušela!



Jako bonus bych ještě zmínila velké zrcátko, u kterého se pohodlně namalujete a také kartičky s návodem, jak se se stíny nalíčit. Samozřejmě ve fantazii se meze nekladou a vy můžete stíny kombinovat jak se vám zlíbí (nejen v rámci každého políčka). Ještě chci říct, že swatche jsou dělané bez báze. S jakoukoliv bází se jejich barva zintenzivní a rozzáří :) Stíny navíc vážně téměř neubývají. 



A ještě malá ukázka na závěr. 1. stíny na přirozeném světle 2. stíny na umělém světle. Zde jsem již použila bázi, takže stíny jsou lépe pigmentované.





Já mohu stíny za sebe (a i za sestřenku :D) doporučit. Dá se s nimi vyhrát a vyblbnout do aleluja a investice se mi vyplatila. 

Seženete například na Beautybay (poštovné zdarma) a i na Asosu když se vám poštěstí. Tam ji v současné době nemají. Ale občas se tam ukáže. Chce to hlídat :) 

Pokud vás tato paletka hodně zaujala a rády byste viděli nějaké looky, které se s ní dají vytvořit, nebráním se tomu a klidně si o ně napiště. Já měla stíny na sobě například ve videu s mojí kamarádkou Lenkou ZDE.

Snad vás recenze neunudila a zdárně jste se prokousali až sem :)) Jak vás paletka zaujala? Chtěli byste ji? Jste také milovnice třpytivých stínů? :)

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥



16 komentářů:

  1. Paletka je úžasná podľa mňa :) chcela by som si ju kúpiť :) A určite sprav nejaký look :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se co nejdřív :)) Paletka je vážně krásná. Baví mě se na ní i jen dívat... :D

      Vymazat
  2. nádherná paletka, hodně jsi mě nahlodala :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně krásná :) Už jen ten pohled na ní mi dělá radost :D

      Vymazat
  3. Ty jo, ta vypadá dobře. A to ze stínů na větvi moc nebývám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výborná recenze, musela dát spoustu práce.
    Jsem spíš na matné a "saténové", ale ta fialová sekce mě opravdu zaujala...k modrým očím musí vypadat zajímavě (v dobrém slova smyslu :) ). Jit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je pravda, že mi zabrala o mnoho více času, než obvyklé recenze :) ¨
      Já jsem právě ulítlá na třpytivé :) Ale občas mám i "matnou náladu" :) Fialová sekce je zajímavá. Některé odstíny jsou řekla bych až jedinečné :)

      Vymazat
  5. Hodně dobrá recenze, hlavně oceňuji spoustu fotek! :)) A vypadá fakt dobře, s tolika stíny bych si vystačila snad na rok :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Dala jsem si opravdu záležet. Abyste ji mohli vidět v plné parádě :) Jj k hrátkám je jako stvořená :D Pokusím se s tím svým barvo žroutím foťákem nafotit i nějaké ty looky :))

      Vymazat
  6. Paletka vypadá nádherně, ta báze je příjemný bonus, četla jsem o ní jenom dobré

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to vypadá skvěle, bohužel jsem poleno :-/ a stíny bych nevyužila :-D jo tak kdyby prodávali ty čtverečky jednotlivě, tak hned jeden beru. Navíc stíny si dávám jednou za uherák.... ale tak moc pěkně se na to kouká. A kdybys udělala nějaký tutoriál, tak paráda, na jeden z těch oddílů.

    OdpovědětVymazat
  8. kráásne :)) aj celý blog

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/
    prosím budeš ma sledovať ? :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je krásna paletka! :))) a tie farby

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥