Střípky z mého stolu III.

Opět jsem pro vás sbírala fotky toho, co jsem v poslední době jedla :) Neříkám, že vše je úplně zdravé. To abyste si nemysleli, že jím opravdu čistě zdravé a dietní věci. Není tomu tak. Ale fotím převážně to, co zdravé je. Tak a teď se můžete mrknout :))

Hrachová kaše s noky


Brusinky, oříšky a jablko

Rohlík, okurka a ryba v hořčičné omáčce

Snídaně :)

Svačina

Palačinky s tvarohem a třtinovým cukrem

Celozrnné špagety se zeleninou

Zelenina a vejce

Palačinky na slano (ochucený tvaroh - sůl, pepř,česnek)

Celozrnná tortila (salát, klíčky, sýr, ochucený jogurt)


Salát, klíčky mungo, klíčky z čočky, klíčky čekanky, jogurt

Jablko, tvaroh, cukr

Celozrnná tortilla, salát, sojové maso, jogurt


Noky, jogurtovo hořčicová omáčka

Sushi + miso polévka :-P
  
Pečené brambory v troubě

Opět tortilla se zeleninou a jogurtem

Celozrnné špagety s cuketou, česnekem a balkánským sýrem

Žitný chléb s cuketou a balkánským sýrem

Salát s jogurtovou zálivkou, žitný chléb, sýr

Boloňské špagety

Sushi set. Mňam!

Žitný chléb, sýr s koprem, broskev

Kalamáry, brambor a jogurtový dip

Závin s mletým masem a cuketou

Tak na co se vám sbíhají sliny nejvíce? :) Líbí se vám tyhle pokrmy? 

                                                                                                                                   Vaše Aneta ♥



20 komentářů:

  1. Máš to opět krásné nafocené :-) Já bych si dala špagety se zeleninou a hrachovou kaši-miluju jí! Nejvíc když je politá spoustou té osmažené cibulky. Kalamáry bych taky někdy ráda ochutnala. No a pečené brambory mám taky moc ráda, jsem vyloženě bramborová :-) Super, těším se na další článek na toto téma ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Leni :)) Ta kaše nemá vážně chybu. Jednoduché, rychlé a zdravé :) Kalamáry zkus. Je to pochoutka :) I když jiné chobotnice nemusím. Brambory také miluji. Zapékám je na různé způsoby. Super jsou s balzamicovým octem. Další článek bude na 100% :))

      Vymazat
  2. Ach. :) Jako jedna z celkem mála blogerek máš fakt z větší části super jídla a ne fotky jako "rohlík s paštikou"... :D Dala bych si většinu, pokud tchýně pošle cuketu, bude s balkánským sýrem, ta kombinace se mi líbí. :)
    Sushi je parádní.
    A pečené brambory taky můžu.
    A ty tortilly... Hm... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně o to se snažím. Děkuji :D I když paštiku bych si zas jednou mohla vyrobit. Ale svoji. Domácí mi chutná. Tu kombinaci jsem zkoušela poprvé a teda parádně se hodí!!! Určitě zkus. Sushi no netřeba se vyjadřovat :) A taky miluji brambory! Ale musí mít slupku... :D

      Vymazat
  3. Dobroty! :) Ta hrachová kaše vypadá opravdu zajímavě a o sushi a vlastně všem ostatním ani nemluvím :D Krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to čistě hrách s trochou oleje olivového, sůl, pepř a trochu kmínu. Krásně zelená kaše je na světě :) Nutno nepřevařit. Více méně stačí prohřát pořádně, rozmixovat a je hotovo :) Žádná šlichta.

      Vymazat
  4. Panejo, jsem hodně vybíravá ale tady bych si toho dala fakt hodně!
    Prosím víc takových článků a byl by možný třeba nějaký recept na ty špagety? :)) Oživila by jsi nám chuťové pohárky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to mám radost, že se ti moje jídla líbí :)
      Recepty jsou opravdu velmi jednoduché. Podle mě čím jednodušší a "čistší" suroviny, tim lepší. Teď nevím, které špagety myslíš. Ale první jsou celozrnné špagety se zeleninou na másle + sůl, pepř. Ty druhé jsou také celozrnné. Vedle jsem si podusila cuketu al dente. K ní je přidaný jen česnek na plátky, sůl a pepř. Na vrch jsou těstoviny posypané balkánem. Hotovo :)) Je to moc dobré.

      Vymazat
  5. Já miluju miso, tu bych mohla každý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně já ji moc nemusím. Na mě je dost slaná. Ale vím, že je velmi velmi zdravá, takže jsem ji snědla! :D Ale sushi prostě miluji :))

      Vymazat
  6. smím se zeptat - sushi jsou domácí? :) nebo objednáváš (popř. odkud?) předem díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sushi je kupované :) I když v práci ho vyrábím. Na doma si ho však kupuji. Toto je už nevím odkud. Ale nebylo moc dobré. Nejlepší je ze Sushitime na Sokolovské. To můžu na 1000000% doporučit :) Sushi z něj mám vyfocené ve střípkách I. Další bude ve střípkách IV. :D

      Vymazat
  7. Ach také chute si mi urobila :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škodolibé, ale mám radost :D:D :)))

      Vymazat
  8. Dala bych si vše, začala jsem držet dietu a sportovat, takže inspirace se hodí. Zajímá mě prosím, ten recept na jogurtovo hořčičnou omáčku, mohla bys mi prosím upřesnit jak ji děláš? Díky moc!

    OdpovědětVymazat
  9. Já se teda vůbec nemůžu rozhodnout, na co se mi sbíhaj sliny nejvíce :D ale asi sushi a tortilla :).

    OdpovědětVymazat
  10. Teda ty si žereš mnam taky bych si dala ale jelikož mam mimčo tak nemam čas vařit. .jsou to mnamky takový jídla mam ráda takže velká pochvala

    OdpovědětVymazat
  11. mm...vypadáš jako schopná kuchařka =D já miluju ovoce takže ty snídaně jsou skvělé

    OdpovědětVymazat
  12. Sakryš vše to vypadá naprosto úžasně, udělala si mi strašný chutě :D Hlavně na ty palačinky a brambory :))

    OdpovědětVymazat
  13. Dostala jsem hlad! :D

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svou giveaway na téma Back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥