Střípky z mého stolu II.

Ahoj holky. Dneska zase jen takový oddychový článek. Já prostě nejsem v tomhle stavu schopná myslet. Tím narážím samozřejmě na nesnesitelné vedro, co v dnešních dnech panuje. V pokoji mám 36°C a dva větráky jedou na plný výkon - NONSTOP!!! I tak jsem ale mokrá jako myš. Ale těším se na večer, že zase bude bouřka. Co říkáte na tu z dnešní noci? Ta byla, co? Alespoň tedy v Praze pěkně řádila :) 

Ale teď už k dnešnímu fotoreportu. Minule se vám jen takový obrázkový příspěvek líbil, a tak jsem fotila další jídlo z mého stolu. Tak načerpejte inspiraci a hlavně hodně pijte! 

Hrozno a meloun. Super kombinace.


Těstoviny s lososem a bylinkovým máslem. Neskutečná lahoda a při tom je to tak jednoduché!

Bagetka + cottage (olivový olej, sůl, pepř a citron)

Tvaroh, sirup z agáve (ještě lepší než med) a jahodová marmeláda

Lámankový chléb s bylinkovým máslem a uzený losos

Pivní rohlík, krůtí a vepřová šunka, rajčátka

Meruňky!

Mozzarella, oliv. olej, balzamico, sůl a pepř

Slunečnicový chléb a kedlubna

Chléb s máslem a vajíčka na tvrdo

Řekněte mi někdo... Jíte také těstoviny (celozrnné) s fazolemi a kukuřicí v rajčatové omáčce? Mně to hrozně chutná, ale u nikoho jsem to ještě neviděla, ani neslyšela :D

Celozrnné těstoviny se stejnou směsí jako výše, ale přidán ještě tuňák.

Malé jednohubky (šunka, sušená rajčátka a mini babybel)

Jahůdky

Mozzarella s rajčaty

Zobání k televizi. Hrozno a lískové oříšky

Brokolicový kolář s brynzou - před

a po (výborná záležitost)

Uzená makrela, bagetka a rajčata

Šopský salát

Brokolicová krémová polévka

Vítěz této série! Losos (já ráda skoro syrového), míchaný salát s olejovo octovou zálivkou a brambory

Okurka, celozrnná bagetka a španělský sýr

Bagetka a ryba v hořčicové omáčce

                                                                                                                                Vaše Aneta ♥




28 komentářů:

  1. mňaaaam, všechno bych si dala! jdu si koupit lososa a mozzarellu!:)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou dobrůtky :), papu číslo jedna :D si dám za chvíli s kamarádkou :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď už určitě nemáte :) Snad byl meloun pěkně červený :)

      Vymazat
  3. No musím říct, že jsi mi extrémně polechtala chuťové buňky:D...Bože já bych to snědla všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni já teď taky... Ale momentálně z toho mám doma jen tu okurku... :D

      Vymazat
  4. Taky bych si dala všechno :-D Hlavně ty těstoviny s lososem a bylinkovým máslem. Máš to krásně nafocené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já. Zase si musím brzy udělat! Tohle jídlo mě neomrzí :) A děkuji ti moc :))))

      Vymazat
  5. Úžasný! Mám teď na něco hroznou chuť, ach jo... :-D Těstoviny s kukuřicí, fazolemi a rajčatovou omáčkou jím taky! Je to rychlý a hrozně dobrý. :) Někdy vynechám ty fazole, dá se to i bez nich. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super zpráva! :D Přesně to jsem chtěla slyšet, že to tak taky někdo jí :D A děkuji :))

      Vymazat
  6. Já jím celozrnný těstoviny s rajčatovou omáčkou, kukuřicí, žampiony, fazole nemám ráda, tak bez nich :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmmm, žampiony. Zítra mám oběd jasnej, děkuju :D

      Vymazat
  7. Bože môj aj u nás je neskutočné teplo,ale tak to má v lete predsa byť! :)
    Normálne si ma navnadila, na varenie samozrejme...Šalátiky,ovocíčko a pitný režim musí byť, no tie lososové výtvory-paráda!Určite nejaké tie cestovinky skúsim urobiť, losos ma láka už veľmi dlho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ale ne když máš až 42°C v bytě :)) To už je pak vážně o zdraví.
      Losos je výborná netučná ryba. Strašně mi chutná syrový, uzený u pečený. Dá se s ním vyblbnout :)

      Vymazat
  8. radost pohledět na některá ta jídla!:)
    můžu se zeptat? to bylinkové máslo, máš na něj nějaký recept nebo je někde koupené?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To máslo jsem už zkoušela i vyrábět. Ale nechutnalo mi tak jako to koupené. Je to tohle http://static.zlacnene.sk/foto/vyrobky/549750/549531.jpg a doporučuji i jejich česnekové :) Ale bylinkové je lepší!!!

      Vymazat
    2. super, děkuju!:) právě po nich v obchoďácích začínám pokukovat, tak alespoň vím, co hledat:)

      Vymazat
  9. Mňamky! :) Aj keď mi v tomto teple veľmi nechutí jesť, ale toto už áááno! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moc taky ne. Ale večer si teda dopřávám :-// :D

      Vymazat
  10. recept na ten brokolicovo bryndzový koláč :) moje 2 obľúbené veci :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho z časopisu a nepamatuji si ho. Ale zaúkoluji mamku, ať mi ho pro tebe naskenuje :D Pošlu ti ho pak na mail, když mi ho sem napíšeš.

      Vymazat
  11. Hmmm, to jsou dobrůtky! udělala jsi mi chuť na obyč rohlík, škoda, že tady je nevedou...

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  12. super, super, super!!
    taketo posty tu chceme prosiiim castejsie!
    a niekedy hod aj recept" :)) skvela inspiracia, vidim, ze zijes zdravo, to sa mi velmi paci a cestoviny teda spagety kukurica, fazula jedavam aj ja! :) mnam! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam. Tak já jdu vytírat podlahu... :D (Jíst není moc co, ale potom šup do obchodu. :) )

    OdpovědětVymazat
  14. Vyzerá to všetko úžasne . Začínam byť hladná :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Vypada to dobre jen skoda,ze to vsechno neni dietni:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥