Můj týden ve fotografiích

Ahoj holky. Po týdnu se vám ozývám s takovým "směsným" článkem :D  dlouho se tu teď nic nedělo. Celý týden jsem totiž něco dělala a na blog holt nezbýval čas. Každopádně tenhle týden byl jeden z těch lepších :) Žádná nuda, stále se něco dělo. Přesně podle mého gusta! No a dneska vám chci ten můj týden trošku přiblížit a ukázat vám pár fotek. Některé naleznete také na mém Instagramu. Takže teď k nim zjistíte trošku té omáčky :) Mimochodem na Instagramu jsem poslední dobou více než aktivní :) Hodně jsem si ho oblíbila :)


Takže v první řadě měla jsem konečně promoce!!! Fotky vám možná ukáži až později. Ještě bude totiž tak dva týdny trvat, než je dostanu od profi fotografa, který celou promoci fotil. Konala se v Betlémské kapli. Po třech letech po mé imatrikulaci jsem se sem opět dostala. Moc jsem se těšila! Zároveň byla nervózní, protože jsem se bála, že upadnu.. Nakonec jsem neupadla, ale málem jsem si nepřevzala diplom... V tu chvíli mi asi stačila gratulace od pana proděkana :D Srandís :D Už se těším na video, kde to bude zachyceno... Njn, zmatkař, to bych jinak ani nebyla já :) Každopádně bílé šatičky se všem líbily. Byly jsme zde pouze dvě studentky, které měly bílé šaty :) YES! 



Dál trošku té noční zábavy. Konečně jsem byla ve Zlatém stromu a aby toho nebylo málo, pak jsme šli ještě do Karlových lázní (vstup 180,-...To jako vážně? :D Ještě že jsem neplatila:D). No Zlatý strom teda nic moc... Bylo to tam... zvláštní. Nelíbil se mi taneční parket ani bar... Tak za prvé dívat se na sebe v obřím zrcadle bylo více než nepříjemné... A na baru tancovalo asi 5 "rajd" :D No a já se zrovna nepotřebovala dívat na polonahé dívky a tak... Navíc díky mužskému slintajícímu osazenstvu, bylo dost těžké se na ten bar dostat. Ještě že jich tu měli vic :D Ten večer jsem dostala novou přezdívku - paní učitelka... :D Dokonce i security u vchodu mi tak řekli... :D



Další den jsme byly s Lenkou na running sushi v CČM. Pokud jste z Prahy, doporučuji zajít! Za krásných 270kč se zde najíte více než dobře. Tak přejedená jsem nebyla už hodně dlouhooooo! Měla jsem chuť si pod stolem rozepnout kalhoty a pokračovat :D Ale prostě to nešlo! Slyšela jsem svůj žaludek vřískat, abych do něj už nic necpala a nemučila ho, jinak to hodí ven, a to že se mi asi moc líbit nebude... poslechla jsem ho :D 




Určitě si pamatujete i na malá králičí miminka. Zajoši už hodně vyrostli a je čas najít jim nové domovy. Všichni se můžou těšit na nové páníčky. Sestřenka jednoho vezla někomu do Prahy, tak jsem se u ní ještě musela zastavit a rozloučit se. Bude se mi stýskat :((



Dále jsem se konečně rozhodla uskutečnit můj dlouholetý sen a nechat se tetovat :)) dokonce už jsem si našla i tatéra a nyní jsem ve fázi šetření. Co to bude se mě neptejte. To se dozvíte až je budu mít. Dopředu mohu prozradit, že budou dvě :)) žádné nebude viditelné na první pohled. Možná ani na ten druhý :-P Zatím je kasička poloprázdná, ale to se změní :)



Čím dál tím víc mě pohlcuje styl jménem Kpop. Absolutně jsem se do něj zamilovala. Už mám své oblíbence a často si zpívám jejich melodie. Hrozně moc se mi líbí jejich taneční kreace v klipech a jejich krásné klučičí tvářičky :3 :D Škoda, že u nás není více Korejců :D Líbí se vím? Našla jsem svou nejoblíbenější písničku dokonce s českými titulky :)) I ty další jsou skvělé.









No a protože dneska bylo moc hezky, vyjela jsem si na brusle :)) Snad bude i zítra, abych mohla jezdit víc. Na bruslích se sluchátkama v uších člověk zapomene na všechno, co ho trápí :)) Je to balzám na duši :)



Bylo toho tento týden trošku víc, to nejdůležitější jste právě teď viděli :) Co váš týden? Byl taky tak nabitý a skvělý, jako ten můj? :))

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


20 komentářů:

  1. K-pop je už druhým rokem moje modla <3 G-D nejoblíbenější zpěvák vůbec, samozřejmě s celým týmem BIGBANG :3 Kara, Exo, Superjunior, Hyuna, Ft. Island (a vlastně miliarda dalších) - dokonalost.
    Na poslední fotce jsi neskutečně boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dlouho ho zase neposlouchám, takže teprve objevuji :) Ale většinu co jsi psala znám :D Ale G-D je vážně super :) Už to mám i jako vyzvánění :D
      A děkuji ti moc :))))

      Vymazat
    2. Jo Lee z F.T. je takovej ,,ťutínek,,v dorama You are beautiful =)

      Vymazat
  2. Na těch bruslích vypadáš tak roztomile! :) Jinak ty obavy z trapasu při předání diplomu znám, taky jsem se tenkrát děsně strachovala, dva dny jsem kvůli tomu nespala :D Ale tak zvládla jsi to a navíc ti to moc slušelo! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju :)) Stála jsem na nich po roce, tak jsem z toho byla happy :D
      Jj už to máme za sebou :D A děkuju Skodulko :))

      Vymazat
  3. To je super! :) Užila jsi si týden krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně :)) Takových bych si uměla představit víc :))

      Vymazat
  4. Bože, ty šaty jsou nádherné! :))) taky by se mi líbily! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti líbí! :)) Dalo mi práci takové sehnat :)

      Vymazat
    2. to věřím, jsou opravdu nádherné! :)

      Vymazat
  5. Na fotkách ti to moc sekne. ;)
    Je super, že školu už máš za sebou. Co plánuješ dál?
    Koupi bruslí jsem také zvažovala, ale pořád se k tomu nějak nemohu dokopat. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle tip článku se mi líbí moc!

    OdpovědětVymazat
  7. Haha, tak já do Zlatého stromu chodím ráda :) Mě právě baví ty rajdy sledovat :)) Vždycky je s kamarádkou povzbuzujeme :) Hrajou tam sice hrozně, ale drinky mají skvělé :) Jinak gratuluji k promocím :) Už se na ty svoje taky těším.

    OdpovědětVymazat
  8. och to sushi mnam!! Inak okuliare ti strasne seknu!

    Ak hladas tip na super pletovu kuru najdes ho tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se spíš víc líbí ty holčičí skupiny. Ty dokonalé tvářičky kluků mi přijdou hrozně nepřirozené, kluci jsou to hezcí to jo, ale takové kuřátka :D Ty taneční kreace to se musí nechat, chtěla bych se taky tak umět vrtět a mít tak dokonalou postavu, jak ty holky.

    OdpovědětVymazat
  10. Sushi, uá. :) Dala bych si, už vím, kam na něj, až se zase někdy octnu v Praze! :)
    Kpop neznám (a takhle na první poslech mě ani moc nezaujal, ale co, aspoň jsem si to pustila... ;)). Na bruslích vypadáš velmi barevně a pozitivně... :)
    A u promoce Ti to slušelo... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se ty šaty na promoci moc nelíbí. Víc by asi vynikly na tmavovlásce s výraznými doplňky, aby to vypadalo jak večerní šaty a ne jako noční košilka. Na tobě vypadá ta červená rtěnka trochu vulgárně.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Anetko, prosim te, kde jsi kupovala ty bryle? Jsou to takovy ty nerdy glasses,ne? Chtela bych si je stihout koupit jeste nez mi zacne skola, tqkze jestli jsi je objednavala z nakyho zahranicniho eshopu tak to jde mimo me :( diky, luca

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥