MOTD - přirozeně lososově

Dnes jsem musela jít do práce (rozumějte brigádu) na informační schůzku. Nabírali se noví pracovníci, takže to bylo takové malé seznámení a tak. V tomto článku vám ukáži, jak jsem se namalovala. Znovu jsem objevila skvělý stín od Essence, který se bohužel již nevyrábí :(( Jmenuje se It's up to you a já si ho koupila za účelem používat ho jako tvářenku. Což jsem také do teď dělala. Ale dneska jsem měla chuť použít ho i na oči. Vznikl z toho tento přirozený look s lososovým nádechem. Na fotkách vypadá hodně do růžova. Ale barva je spíše oranžová než růžová. 



Omluvte můj trošku špatně rozetřený make-up (u vlasů) :D

Make-up - Loreal True Match
Pudr - Dermacol
Korektor - Dermacol cover
Linky - Essence
Stíny + tvářenku - It's up to you Essence
Stíny - Max factor (bílý do vnitřních koutků)
Obočí - Alverde Brow gel
Řasenka - Too Faced LashGasm
Rozjasňovač - Benefit Highbeam
Rty - Yves rocher vanilkový lesk

Líbí se vám takové pastelové lososové barvy? Používáte je? Mějte krásný zbytek dne,

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥


13 komentářů:

  1. já se toto nikdy nenaučím...chjo chjo! sluší ti to moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tu tvou nedobytnou linku? :)) Děkuji ti moc Meduňko :)

      Vymazat
  2. ahoj, pěkný, jemný! Tu essence linku používáš gelovou nebo fixu? Nebo jakou bys doporučila? Dík;)

    OdpovědětVymazat
  3. je to nádherné :) ale je to fakt ako ružová :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně ale úplně stejně chodí každodenně nalíčená moje kamarádka (také blondýnka, je ti celkem podobná :D) a řeknu ti, že si na ní snad nic jiného představit nedokážu :) moc pěkné líčení ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to jemné a krásné! :) Ty jsi prostě šikulka, Anetko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, jenom ten makeup je docela do oranžova, odstín je na tebe tmavší a je to vidět. Ho míchej se světlejším pokud v drogerii nemůžeš sehnat svůj odstín.

    OdpovědětVymazat
  7. Very beautiful makeup ;) Amazing colours :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší, asi nepřestanu obdivovat ty tvoje oči a dokonalé linky! :) <3

    OdpovědětVymazat
  9. souhlas s anonymkou vyse, odstin makeupu ti nesedi a to roztirani taky celkem desive ;) liceni oci je ale fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥