MeMeMe - Hot Magenta + DIY co se zlomenou rtěnkou?

Mám pro vás takové 2v1. No jo. Už to proniklo i do blogového světa :D Jako první si dáme recenzi na rtěnku z dubnového Ladyboxu - MeMeMe Hot Magenta a ve druhé části článku se dozvíte, jak si poradit se zničenou rtěnkou.

MeMeMe Long wear satin lip cream - Hot Magenta (Elektra)
Ufff, to je název :D Předem chci říct, že barvu jsem si sama nevybrala a i kdybych mohla, tak si jí nevyberu. Což by byla ale veliká škoda. Když jsem rtěnku poprvé otevřela, byla jsem celkem v šoku. Když jsem barvu nanesla na hřbet ruky, byla jsem naprosto vyvedená z míry. No a když jsem ji nanesla na rty, roztávala jsem blahem. Nejen kvůli té barvě, ale také kvůli její vůni a konzistenci.

Rtěnka voní moc příjemně a jemně po kokosech. Paráda! Nechutná nijak. Což je dobře. Občas takové rtěnky chutnají hořce. Ale tady se bát nemusíte.

Konzistence je krémová, hodně měkká. Náááádherně hydratuje! Vůbec se nemusíte bát, že by vaše rty vysušovala - naopak. Rtěnka obsahuje totiž bambucké máslo a vitamin E. Díky těmto složkám se nanese krásně hladce, ale pokud budete nanášet přímo ze rtěnky, dávejte si velký pozor. Rtěnka je velmi jemná a krémová, není těžké ji zlomit. Jak takovou rtěnku uvést zpět do použitelného stavu, se dočtětě dále :) Lepší je proto rtěnku moc nevysouvat a nanášet ji pomocí štětečku.

Barva je naprosto uhrančivá, neonová a elektrizující. Takovou růžovku doma podle mě jen tak někdo nemá. Podle mě se jí spousta holek i bojí. Vůbec není proč. Je sice hodně výrazná, ale spolu s kočičíma linkama vypadá naprosto super! Holky, nebojte se výrazných barev :) Letos je to in. A i kdyby nebylo, nosila bych jí stejně. Krásně vás vyzdvihne z davu. To mi věřte ;) Mně se ji prostě nepodařilo nafotit. Fotku sem sice dám, ale není to ono. Můj foťák vyžral všechen neon a nechal nudnou sytě růžovou. Proto jsem našla na internetu fotku, kde barva krásně odpovídá. Podívejte se samy, no není to bomba? :)) Slečna ji vyfotila krásně. Podle mě jejímu looku ublížily jen ty čočky. Nebýt jich, vypadala by asi ještě lépe :)




Balení je jednoduché - černé. Je jakoby matně pogumované, takže je na něm vidět úplně všechno. Ale problém je nyní vyřešen. Viz dále ;)) 

A teď něco málo k výdrži. Absolutně bych nečekala, co všechno vydrží. Jídlo, pití - není problém. Sice se obtiskává, ale stále je jí dost, jako by se vrstva pořád obnovovala :D I když rtěnku neobnovíte a necháte ji "odeznít", tak neflekatí a pod nánosem vytvoří stain. Takže barva je stále na rtech. 

Tahle rtěnka je pro mě po všech stránkách dokonalá. Skvěle hydratuje, má bytelné balení, sladce voní, neuvěřitelně vydrží (cca 6-7 hodin? + pak zůstává ještě stain) a barva je nádherně řvavá :D Pokud něco takového sháníte, určitě do ní běžte. Já vám ji vřele doporučuji. Lákají mě i další odstíny. 

Rtěnka stojí cca 260kč.

_________________________________________


A nyní se dostáváme k části č. 2. Jak jsem již psala, rtěnka je tak nádherně krémová, že doslova taje na rtech. Kdyby to bylo tak, tak to ještě jde. Ale ona taje i v obale. Při jedné aplikaci se mi úplně zlomila a poničila. Slebovala jsem ji a dala do lednice. Sice byla spojená, ale podruhé se mi to stalo znovu. To bych ji musela mít v lednici neustále. 

Takže jsem si zašla do drogerie, kde jsem si koupila kalíšky od Essence. Jsou určeny na pigmenty, ale já si do nich přeci mohu dát, co chci :)

K tomu, abyste rtěnku dostali do kalíšku, je za potřebí pouze lžička. Nic víc. Některé tutorialy radí rtěnku nad plamínkem roztavit a pak přelít někam jinam. Ale to není potřeba. Rtěnka je tak měkká, že ji snadno "namačkáte" do kelímku. Sice to asi není tak vzhledné, jako když vám rtěnka vytvoří pěkně rovný povrch, ale mně na tom zas až tak nezáleží, takže jsem to vynechala. Nakonec stačí odlepit od rtěnky ze spodu nálepku se jménem a umístit ji na kalíšek. Tak se vám nestane, že byste zapomněli na název rtěnky :) Jednoduché, ale účelné.








Jak se vám dnešní článek líbil? Zaujala vás rtěnka? Už jste zkoušeli tento jednoduchý DIY tip? :))

                                                                                                                   Vaše Aneta ♥


16 komentářů:

  1. ta moje se taky zlomila. taky jsem ji chtěla rozpouštět (já tedy ve vodní lázni, mi to přijde s ohněm nebezpečné), ale nemusela jsem, stačilo zamíchat párátkem, tak moc je ta rtěnka krémová!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Žádného tepla není třeba :) Ještě mě překvapilo, kolik rtěnky se schovávalo v tý "nevymazatelný" části.

      Vymazat
  2. Pěkná recenze, je hezké, jak jsi z rtěnky nadšená :-) Barva rtěnky se mi líbí, ale já bych ji nenosila. Ne proto, že bych na ni neměla odvahu, ale mám v porovnání s očima velkou pusu a kdybych si nalíčila pusu takhle výraznou rtěnkou a na oči dala linky, budu je mít totálně zapadlý a pusa bude svítit na kilometr daleko :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Asi máš pravdu, že na pusu by se vztahovalo hodně pozornosti. Ale třeba by to bylo naopak dost sexy :D

      Vymazat
  3. Mám ráda výrazné rty (protože výrazné oči si neumím udělat :D), ale u téhle rtěnky bych se asi přecijen bála, že je moc řvavá. Mám plné rty a takhle by ze mě nezbylo nic kromě růžový pusy :D Ale barva je to krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně se právě moc líbí, že je úžasně řvavá :D Je pravda, že já mám rty celkem tenké (na fotce trošku špulím :D:D). Barva je vážně fajn :)

      Vymazat
  4. Ta barva je super a myslím, že tobě - jako blondýnce musí slušet, protože je dokonale kontrastní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidala jsem i fotku pro ilustraci :) Ale není na mé fotce tak výrazná prostě :(

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí jak jsi si poradila :) Rtěnka je krásná, ale na tenhle odstín odvahu nemám :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen taková malá pomoc při rozteklých rtěnkách :D Já bych taky neměla, kdyby nebyl v LB. Ale vážně je fajn :))

      Vymazat
  6. to je barvička! na tohle nemám vůbec odvahu, i když se mi výrazné rtěnky strašně líbí..asi jsem jen nepotkala tu správnou na start :) a samozřejmě sluší ti moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I v drogerii se dají takové najít. Maybelline Color Sensational Vivids sice nejsou tak moc výrazné, ale některé mají docela drive :) A děkuju ti moc :))

      Vymazat
    2. jééé děkuju za tip :) určo mrknu, třeba se konečně rozhoupu..protože aaach, mně se to tak líbí! <3

      Vymazat
  7. skvělá rtěnka, uvažuji o ní už delší dobu :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Dakujem za príspevok :)
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. díky za super tip, mě se rtěnky lámou v jednom kuse :(

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥